De tweede!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Mirna, Oct 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. flappie

flappie Bekend lid

Sep 20, 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik krijg weer helemaal de kriebels als ik dit zo lees......ik wil ook wel weer, maar zou het echt niet durven tegenover mijn baas......

xxx

2. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Lisa was 11 mnd toen ik weer zwanger was van Tim. Er zit dus 20 maanden tussen die 2.

Moet er ook niet aan denken om ze nog sneller achter elkaar te krigen. Ookal is de oudste best makkelijk..het is best zwaar met een dreumes en een baby in huis.. (maar ook wel weer eerrrrruggg leuk! )

3. mouschy

mouschy Fanatiek lid

Aug 30, 2005
    3,709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hihihi ja klopt ;) maar we gaan gewoon weer andwoorden voor de mensen die het niet weten....

We gebruiken helemaal niets ;) en vanaf Jan. ga ik weer aan de Clomid. Ja ik weet het is allemaal wel snel, maar dat willen we gewoon erg graag. In Jan. is Ewout 9 maanden, en dan is je lichaam weer 'klaar' om zwanger te worden, verwacht alleen niet dat het meteen raak zal zijn. Maar het lijkt me wel heel leuk, we willen heel graag een klein leeftijds verschil tussen de 2 kids :D

4. Vicky

Vicky Fanatiek lid

Aug 11, 2005
    1,200
    0
    0
    Enschede
    Ten vroegste als Kaylee 2 is...

5. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

Aug 13, 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Ik vond die 9 maanden zwangerschap echt geweldig. Al is het nog zo kort geleden... zou het zo weer doen. Liever vandaag dan morgen :p

Maar ik wil eerst dat deze uk al wat kan lopen en zindelijk is e.d. voor ik weer begin. Niet te snel achter elkaar ;)
    Anders kom je geloof ik echt handen te kort...

Greetz :D

6. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Tussen mijn eerste en tweede zit een verschil van bijna 7 jaar en dat is best veel, maar omstandigheden, dus kon niet anders! Als we ervoor kiezen om een derde te krijgen dan is het verschil mischien 2/3 jaar.

7. Senna

Senna Fanatiek lid

Dec 8, 2005
    2,560
    0
    0
    het allerliefst willen wij er ongeveer 2 jaar tussen hebben.. maja aangezien we over luca 3 jaar hebben gedaan.. wat is wijsheid? niet weer aan de pil beginnen of toch..

Moeilijk hoor.. ik zit er ook niet echt op te wachten om nu weer zwanger te zijn.. wil wel graag minimaal een jaartje voor de volle 100% van mijn zoon kunnen genieten :)

Maar lijkt me nu al erg gaaf een tweede erbij :D

8. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    ik heb echt geen makkelijke zwangerschap gehad en vond het best pittig allemaal! maar ik mis m buik en vond t geweldig om zo`n klein minie mensje in me te hebben! ik krijg ook helemaal de kriebels als ik dit allemaal zo lees!
    maar ja ach m vriend wil max. 2 kids en dat betekend dat als ik nu weer zwanger zou worden het de laatste keer is.... en als ik t uitstel kan ik nog voor genieten :) en bedenken hoe ik het dan allemaal zou gaan doen!
    Het lijkt me ook wel fijn als Evi uit de luiers is.....

9. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Goh ik ben geloof ik zo ongeveer de enige die er helemaal nog niet mee bezig is. Ik weet niet of ik er nog wel een wil, maar als het zo zou zijn dan kondigen die gevoelens zichzelf wel aan ;) Ik wil voorlopig gewoon graag genieten van dit ventje ;)

10. Secretje

Secretje Actief lid

Aug 28, 2006
    372
    0
    0
    Na een zwangerschap met ernstige complicaties had ik nooit gedacht dat ik ooit weer zou durven of willen zwanger worden. Verder was Ruben ook nog eens een huilbaby.
    En toch zijn we inmiddels bijna 3 maanden bezig om te proberen weer zwanger te worden. Op dit moment staat het door drukte vanwege een eventuele verbouwing op een laag pitje, maar we zien wel.

In ieder geval zou ik het liefst niet een te groot leeftijdsverschil tussen Ruben en een eventueel tweede kindje willen.

11. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    in augustus willen wij weer beginnen... heb gisteren mijn spiraal laten plaatsen...en begin augustus gaat ie eruit

12. stamper

stamper Bekend lid

Apr 12, 2005
    739
    0
    0
    Female
    huismoeder
    alkmaar
    hoi

Tussen min 2 kinderen zit ongeveer 5 jaar , ik vind dit wel lekker want heb nu alle tijd voor levy en zijn grote zus vind het ook erg leuk en begrijpt het ook .

ashley is 6
    levy bijna 10 maanden .

yvonne

13. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Woei! De mijne is ook 3 maanden, maar ik moet er niet aan denken nu alweer zwanger te raken :confused: ! Vind het wel leuk om te lezen hoe verschillend dat is bij iedereen!

14. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hier is uiteindelijk dan ook de stap gezet, we hebben beslist dat de natuur z'n gangetje mag gaan. We zien wel wanneer het ons lukt.

15. Niet meer actief

Leuk Kathy..spannend weer hoor :)

16. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

Nov 6, 2005
    1,764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    Tussen me zoontje en de beeb zit straks zo'n 19 maandjes :)
    Tussen me dochter en me zoontje zit 3.5 jaar verschil.
    Aangezien mijn mannetje voor z'n 35ste kinderen wou heeft hij dat nu gekregen haha
    24 april word hij 35 en ben in Maart uitgerekend ;)
    Ik geniet vollop van m'n zwangerschap en me dochter en zoon.
    Het is tevems ook de laatste keer dus vind het kleine leeftijdsverschil ook wel weer leuk...heb ik straks na mijn gevoel alles mee gemaakt hihi :D

17. Niet meer actief

mijn oudste was 3 maanden toen ik zwanger raakte van de tweede en hoe leuk het nu is dat ze zo weinig schelen ik zou het niet aanraden... :oops:

18. Niet meer actief

ik raad het niet aan

ik werd ook weer zwanger nadat de oudste 3 maanden was :confused:

19. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    zwaar hoor, vind dit leeftijdsverschil van 6 jaar tussen mijn oudste en Alyssa wel best, minder zwaar en ook erg leuk. Maar idd ieder zijn ding toch!

20. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,258
    4,489
    113
    We wachten in iedergeval tot Kylian 2 is en dan zullen we het er wel eens over hebben.
    Bij ons speelt natuurlijk ook mee dat ik chronisch ziek ben dus is het maar afwachten hoe het dan gaat.
    En dan moet het natuurlijk ook nog lukken maar ik wil minimaal 2 jaar leeftijdsverschil.

Groetjes anita

Share This Page