De yoomi fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Ligakoekjuh, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligakoekjuh

    Ligakoekjuh Fanatiek lid

    3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi
    Een hele korte simpele vraag.
    Heeft er iemand ervaring met de Yoomi fles?
    Volgens mij is deze fles nog niet zo bekend en daarom vind ik erg weinig reviews erover in het nederlands.
    ik hoor het graag wat de ervaringen zijn
    Groetjes
     
  2. Klaartje863

    Klaartje863 VIP lid

    10 mei 2012
    6.606
    56
    48
    #2 Klaartje863, 25 jun 2016
    Laatst bewerkt: 25 jun 2016
    Ik heb er nog nooit van gehoord ;) heb hem even opgezocht..

    Het lijkt me juist meer gedoe eigenlijk. Element moet eerst opgewarmd worden, steeds in en uit de magnetron en vervolgens duurt het nog 30 tot 60 sec voor je melk warm is? In die tijd heb je al lang een flesje in de magnetron gemaakt. Ik vind het veel gedoe. Het element blijft ook maar een uur warm. Dus elke keer moet je het ding weer opwarmen.

    Op veel plekken is tegenwoordig wel een magnetron en zo niet kun je gewoon een thermoskan met heet water meenemen en eventueel koud water.

    Soms is het ook even zoeken naar welke fles bij je kindje past. Die yoomi flessen zijn duur, zonde als ze toch niet gebruikt worden. Ik heb 4 verschillende flessen bij zl geprobeerd voordat ik er een had gevonden waar hij goed en lang genoeg uit dronk.
    Ook Jbpm gebruikt en ik denk dat dat niet door die fles kan.

    Al met al opzich een handig idee, maar ik denk dat het in de praktijk niet zo handig is als het lijkt;) maargoed, ik heb er dus geen ervaring mee:D dus eigenlijk heb je nog niets aan mij. Haha.
     

Deel Deze Pagina