Dec 2019 mama’s

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door brownie1992, 28 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oja wauw. Ik lag al in bed haha. :roflmao:
     
  2. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Dochter naar de opvang gebracht. Mijn laatste dag ‘alleen’, het is best gek dat idee. Maar even rustig naar de supermarkt zo en wat rommelen in huis. Dochter op tijd ophalen om samen met de nieuwe Duplo te spelen straks.

    Jullie allemaal een fijne dag en leuke plannen?
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  3. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    @brownie1992 heftige en uiteindelijk onverwacht snel! Gelukkig gaat 't goed.

    Vandaag naar de verloskundige weer ik wil weeen krijgen :D
     
    jvsd92 vindt dit leuk.
  4. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Kikkertjekwak Haha, same here! Zei net nog tegen mijn man; zal hij vandaag komen?! Maar jij bent nog iets verder dus eerst ben jij aan de beurt.

    Hier een schoonmaakdag. Mijn moeder komt langs om te helpen. Ik kan alles nog prima zelf, maar oma to be heeft de zenuwen en wil graag iets doen. Prima hoor mam, kom maar langs haha.
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  5. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Haha nou hier begin ik wel een soort van langzaam moed te verliezen. Bij de yoga hoor ik dus iedereen over voorweeën, Indalingsween, veel menstruatiepijn. Hier op een enkele x echt helemaal niets :rolleyes:. Van wanhoop maar een paar x de trap op en afgehuppelt. :roflmao: moet wat
     
  6. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik ook niet hoor!! Maandag dan kramp gehad maar dat was van het indalen. Daarna niets meer. Er kan ook veel gebeuren zonder dat je het door hebt. Daar hoop ik nu maar op. Heb je al besproken wanneer ze eventueel checken hoe het ervoor staat?
     
  7. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Neee... Ik met me domme hoofd vertel elke x dat 't nog goed gaat (ondanks dat ik er wel klaar mee ben.) nu 39 weken... Straks naar de verloskundige. Ik hoop op iets meer dan bloeddruk gewicht en voelen naar de ligging van de bebe :oops:. Maar ik zal even ene proactieve houding aannemen. Weet ook niet wat normaal is vanaf wanneer ze kijken of er iets gebeurd. :rolleyes: vragen jullie er dan naar?
     
  8. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Haha ja ik ben echt hefzelfde. De vraag en hoe gaat het? ‘Ja prima hoor, ik ben het alleen wel zat.’ Ik kan gewoon niet dramatischer doen haha.

    Ik heb de vorige keer afgesproken dat ze met 40 weken checken hoe het ervoor staat. Strippen dan ook als het mogelijk is. Normaal doen ze dat hier pas met 41 weken maar dat valt voor mij precies op kerst. Dus heb gevraagd of ze met 40 weken in ieder geval even willen checken. Toen dus direct dat van het strippen afgesproken dus dat vind ik wel een fijn vooruitzicht.

    Ze stellen hier altijd de vraag of ik nog vragen heb, bij jou vast ook. Ik zal als ik jou was dan gewoon vragen vanaf wanneer ze iets checken, en of dat met 40 weken kan ofzo? Of misschien zijn ze heel makkelijk en doet ze het direct. :D
     
  9. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Haha hier inderdaad precies hetzelfde! En ja ze vragen inderdaad of ik zelf nog vragen heb. Wil me niet super ongeduldig presenteren maar goed dat is wel een goede insteek! Dacht net weer voel ik wat? Na het douchen direct niets nada noppies. Potverdikkie!
     
  10. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nee ik heb hetzelfde. Ik heb namelijk niets te klagen, de hele zwangerschap eigenlijk fluitend door gegaan. Dus vind het dan ook lastig. Maar je kan het altijd vragen uit interesse en er dan op inhaken toch. Ze zijn waarschijnlijk wel wat gewend van die hormonale types rond dit termijn gewend haha. Ik hoop dat ze niet moeilijk doen! Succes straks, en laat eventjes weten hè, nu ben ik benieuwd. :D
     
  11. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    @Kikkertjekwak gewoon vragen of ze met 40 weken in ieder geval even kunnen voelen of er überhaupt iets gebeurt en wat je verder kunt verwachten. Misschien heb je stilte voor de storm en beval je dit weekend alsnog!

    Ik ben anders de volgende. Maandag gaat het gebeuren. Durf het nu wel te zeggen. :) Meneer lijkt geen aanstalten te maken eerder te komen dus ik stel me in op een rustig kaatste weekend met ons drietjes. :)
     
    Dinpin, Kikkertjekwak en Fee89 vinden dit leuk.
  12. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    hier ook 3 x noooooit voorweeën of gerommel of niks hoor. wel harde buiken maar 1e kramp betekende meteen weeën, geen vals alarm. en bevallen aan 38-39w steeds dus de moed niet opgeven
     
    Kikkertjekwak vindt dit leuk.
  13. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Uitgerekend: 1 t/m 31 december

    1 december
    Geel - 35 jaar - 2e kindje - meisje

    3 december
    Nth87 - 32 jaar - 1e kindje - onbekend

    5 december
    Muisjemuis - 29 - 1e kindje - onbekend

    9 december

    Sabje333 - 31 jaar - 2de kindje - onbekend

    12 december
    Kikkertjekwak - 28 jaar - 1e kindje - meisje

    13 december
    Samiyah - 30 jaar - 1e kindje - onbekend

    15 december

    Fee89 - 30 jaar - 3e kindje - verrassing
    Sansaatje - 39 jaar - 2e kindje - onbekend

    17 december
    Anne201 - 28 jaar - 3e kindje - onbekend

    19 december
    Jvsd92 - 27 jaar - 1e kindje - jongen

    21 december

    EveH - 24 jaar -1e kindje - onbekend
    Otje81 - 38 jaar - 4e kindje - jongen

    23 december

    Momof2rebels - 29 jaar - 3e kindje - onbekend

    31 december
    Miekje86 - 33 jaar - 2e kindje - jongen

    -----------------------------------------------
    totaal (14) | jongen (3) | meisje (2) | verrassing (1) | onbekend (8)
    -----------------------------------------------

    STERRETJES
    23 augustus 2019 - Anne201 - 23.3 *


    BEVALLEN
    28 september 2019 - Johanna18 - 31.4
    22 november 2019 - Avdy - 38
    23 november 2019 - MotherOfAnAngel - 37
    5 december 2019 - Brownie1992 - 40


    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  14. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Spannend! Succes


    Hier gaan ze met 40 weken strippen, en ik kan ervoor kiezen om met 41 weken ingeleid te worden. Maar ik snap het jiet meer. Wordt je dan met 41 weken doorgestuurd naar de gyn en hoe lang duurt 't dan? Eerst een eerste afspraak en daarna de inleiding... Dan zit je nog aan de 42 en dan is het kerst. Zij raadde aan om inleiding zo lang mogelijk uit te stellen, iig na kerst. Maakt niet vele uit en dan blijven ze goed controleren hoe het met de baby gaat dus geen risico oid.

    Ik hoop toch echt dat ze zich eerder gaat melden dan maar
     
  15. Geel

    Geel Actief lid

    25 okt 2016
    105
    78
    28
    Zorg
    Nou. Dat is mijn grote vraagstuk ook momenteel, hahahaha. Hier strippen ze met 41 weken en kan ik er óók voor kiezen om ingeleid te worden. Maar volgens mij gaat het dan ook zo zoals jij het beschrijft; eerst afspraak en dan inleiding. Dus dan kun je idd qua tijd ook net zo goed afwachten is mijn conclusie. Maar wellicht gaat het sneller? Geen idee. Misschien weet iemand anders dat....?

    Spannend @Sansaatje, maandag al. Hopelijk een rustig weekend voor de boeg, lekker genieten van je gezin..

    Hier nog steeds niks. Strippen met 41 week dus. Is aanstaande zondag. Maandag afspraak staan. Ik zie het wel. Hopelijk voor die tijd nog enige actie. Daarna evt. mogelijkheid tot strippen, maar hoe en wat en wanneer dat dan? Geeeeeen idee!
     
  16. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ah je hebt kans dat ze na de eerste strippoging er nog eentje doen hoor. Meestal kan je na de 40 weken wel wat vaker komen. Over het verhaal inleiden geen idee!
     
  17. Sansaatje

    Sansaatje Fanatiek lid

    3 okt 2018
    4.777
    6.041
    113
    Vrouw
    Hier vorige keer na strippoging twee dagen later een ballon en dag erna inleiding. Kwam toen op 41.3. Verschilt ook echt per praktijk en locatie ook.

    Ik hoop dat jij en @Kikkertjekwak gewoon voor mij bevallen! :)
     
    Kikkertjekwak en Geel vinden dit leuk.
  18. Kikkertjekwak

    Kikkertjekwak Fanatiek lid

    5 jan 2017
    1.035
    966
    113
    Ja @Geel ik hoop ook voor jou (en echt alle andere dames die er klaar voor en mee zijn) snel babynieuws
     
    jvsd92 en Geel vinden dit leuk.
  19. Geel

    Geel Actief lid

    25 okt 2016
    105
    78
    28
    Zorg
    Aaah das lief. Heb zelf die hoop wel verloren eerlijk gezegd, maar heb me der ook bij neergelegd. Ik zie wel hoe het komt. In ieder geval de strip poging. Bij de oudste niet gedaan, dus ben daar al nieuwsgierig naar of het enig effect zal hebben.
     
  20. Geel

    Geel Actief lid

    25 okt 2016
    105
    78
    28
    Zorg
    Jaaa. Collectief bevallen ofzo. Dat zou ook leuk zijn :)
     
    Kikkertjekwak en jvsd92 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina