december 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door duikster, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Sidessa gefeliciteerd met Janissa!
    Daphne gefeliciteerd met Mitchell!
    Roe gefeliciteerd met jullie dochter!

Molly, Vales en Otje en Juut, kom op... geen voortekenen hoeft niets te zeggen. Bij mij kwam het ook ineens opzetten dus het kan altijd nog spontaan op gang komen.... Ik duim voor jullie en Juut, bij 42 weken willen ze nog best gaan inleiden hoor, dus een KS is nog geen verplichting....

Ayla: ik kan me voorstellen dat jouw laatste loodjes heel zwaar zijn als je 2 kids hebt rondlopen en zelf weinig meer uit de voeten kunt. Heerlijk dat je zo positief blijft hier op het forum en iedereen van die goede adviezen geeft. Hou het nog effe vol ondanks een dipje.... Je mag je kleine binnenkort ook vast verwelkomen.... Wat heerlijk trouwens dat je man elke avond zo'n ontspannend bad voor je klaarmaakt...

Zo loop ik gisteravond te vertellen dat ons manneke zo tevreden is.... is hij gisteravond natuurlijk de hele avond aan het simmen geweest en met de voeding heeft hij een beetje een regelmoment denk ik. Gisteravond kwam hij om 6 en om 7 uur weer. Maar... toen om 23.00 uur gevoed en vanochtend om half 5 pas weer. Dat voelt al wel lekker. Van mij mag hij het volhouden. Vanmiddag kwam hij echter weer om 12 en om 13 uur en om half 4 was hij meer aan het tutten dan echt aan het drinken. Nu pruttelt hij al weer een tijdje. Het lijkt wel alsof hij wat moeite heeft om goed op temperatuur te blijven, dus we zijn een beetje aan het zoeken naar de goede afstemming van kruikjes in zijn bedje en als hij in de box ligt een extra dekentje over zijn omslagdoek. enne... lekker bij papa en mama liggen is natuurlijk ook heerlijk...
    Dadelijk komt mijn moeder weer effe onze maaltijd brengen. Ik vind het wel super de luxe om nog effe niet te hoeven koken en me alles maar een beetje aan te laten leunen.
    De kraamhulp is wel prettig, maar ook een echte kletskous en daar wordt ik af en toe toch een beetje moe van... Ook zorgt ze wel echt voor mij, maar als zij mijn brood dan klaarmaakt, moet mijn man daarna naar de keuken om zijn eigen boterham klaar te maken. Dat komt toch een beetje raar over... ik ontbijt en lunch graag samen met hem. Het lijkt mij een kleine moeite om een paar boterhammen extra klaar te maken, maar goed.....
    Vanmorgen heb ik Nick voor het eerst zelf in zijn badje gedaan. Het voelt allemaal al zo natuurlijk aan, net alsof hij er altijd is geweest....

ah.. hij wordt wakker.... (Nick dan, want Frank ligt uitgeteld op de bank te slapen)

Karin

2. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Otje *knuffelt* Molly...
    Meid, wat is het zwaar he? En tegen mij zei ook iedereen... de 2e komt aaaaaltijd eerder... :rolleyes: Nou nou nou... ik zie t ja... er is helemaal niks aan de hand hier... en baal ook als een stekker... huilen huilen huilen... ach het helpt niet zo veel maar lucht wel eens lekker op.

Vales: Hoe ist nu met jou?

Juutje: Ik ben van mijn 1e ook 42 weken zwanger geweest en toen ingeleid. Uiteindelijk is ze na 42 weken en 2 dagen geboren dus je krijgt niet standaard een KS als je langer dan 42 weken bent. Hoop dat dit een troost voor je is.

Weet je trouwens waar ik ook zo van baal? Dat als ik nu ga bevallen, dat het allemaal natuurlijk supervertraging oploopt met de geboortekaartjes. Stel je voor... ik beval zaterdagavond... Nou, dan heb ik de woensdag na kerst de kaartjes... dan nog op de post en dat duurt nu langer dan gewoonlijk. Krijgen mensen straks pas een kaartje als onze baby al 1 week oud is ofzo! :confused: Vind dat helemaal niet leuk...

Gr Otje

3. melliemel

melliemel Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi hoi,

roe; gefeliciteerd met je dochter

karin; klinkt idd als een regeldagje, lekker he dat het zo natuurlijk voelt, enne 't is voor hem natuurlijk ook best lastig nu, 't is zulk raar weer dan weer warm dan onder nul, wij worden er ziek van laat staan dat zo'n ukkie het goed doet! zou wel heel knap zijn van hem :D . enne lekker zo'n kraamhulp mss kun je het met een leuke 'hint' brengen. onze kraamhulp maakte ook voor mijn man zijn brood klaar hoor, heerlijk maar ja we kunnen natuurlijk niet allemaal perfecte ;) ;) kraamhulpjes hebben he :rolleyes: !

otje; nou ik hoop niet dat als ik zwanger ben van de 2e dat het eerder komt dan de 1e :( .... bakerpraatje joh

kom op meiden, ja ik heb makkelijk praten ik weet het maar probeer jullie toch een hart onder de riem te steken hoor... lief bedoelt iig.

enne otje ja dat is balen hoor als de kaartjes daardoor, wat heel wss is, vertraagt aan komen. bij ons, en dat is natuurlijk een heel andere situatie dus niet vergelijkbaar, maar vertel het toch ff hihi, hebben de mensen de kaartjes pas na ruim 1,5 week gekregen ofzo, we hadden ze nog niet eens gemaakt.

gr saskia

ps; had ik mss nog niet verteld maarre vorige week heb ik orlando gewogen en woog hij 3350gr :confused: , hij was in één week 335gr aangekomen en deze week heb ik hem weer gewogen bij het cb (kan elke week hier) en woog hij 3630gr :) , dus weer 280 gr enne hij is nu52,5 cm in 2 wkn tijd ook weer 2,5 cm gegroeid. hij doet het dus superrrr goed, 't is normaal om ong 150 gr per week aan te komen.....

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    @Roe: gefeliciteerd met je dochter! Wat is haar naam?

Hèhè, ik heb eindelijk de enveloppe geschreven, zag er zo tegenop, maar we hebben het vanochtend even gezellig samen gedaan aan de grote tafel en was eigenlijk zo gepiept! Nu ben ik dan eindelijk echt helemaal klaar!

Ga nu even rusten en denk dat ik vanmiddag even een lekkere aardbeien milkshake ga halen bij de Mac, daar heb ik al sinds gisteren zo'n zin in!

Spreek jullie later...

5. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Roe gefeliciteerd! Molly sorry heb de lijst gekopieerd en toen kwamen er geen kleurtjes en had niet echt veel fut vanmorgen om dat te gaan veranderen :oops: Sorry! Zal het niet meer doen ;)

Nou ben er vanmiddag zowaar uit geweest! Voelde me redelijk goed en ben met de kleinste, de oudste was met papa op stap boodschappen doen voor me (heb nog een paar dingen nodig voor straks tijdens en na de bevalling) Dus ben met de jongste naar de speeltuin gelopen, daar is ook een kinderboerderij bij dus eerst de geitjes geaaid de varkens vond ie maar niks die zijn ook te groot (echt van die joekels) was zo lief om te zien hoe hij achter me kwam schuilen. Daarna binnen chocomel gedronken en binnen gespeeld daar kan ik tenminste zitten en hoef ik niet achter hem aan te rennen als ie wegloopt. Nu zit ik hier weer in mn huiskloffie het eten was al klaar toen we thuis kwamen dus kon gelijk lekker eten en zit nu warm onder de dekens, de jongens zijn zich boven aan het vermaken met papa. Als het zo blijft dan houd ik het nog wel even vol denk ik. Ik weet nog niet of ik donderdag laat strippen het schijnt echt niet veel uit te halen als je dat te vroeg doet. Dus denk dat ik maar even doorbijt nog, kan volgende week altijd nog kijken of ik het dan nog trek of niet, dan ben ik iig al 40 weken en zal het meer kunnen uithalen wie weet. Ik bespreek het overmorgen wel even met de vk de voors en tegens enz even goed afwegen.

Molly kan je vk niet nog een paar keer proberen te strippen? Want 1 keer en dat is nu al weer een tijdje terug ook nog is echt niet genoeg hoor.
    En wat betreft de rust, ik denk niet dat er bedoeld wordt dat je op de bank moet gaan liggen en niets meer moet doen. Maar meer dat je hoofd leeg moet zijn, dus dat je niet moet stressen of nog veel dingen moet regelen maar dingen doen die je ontspannen zoals een lekkere bos of strandwandeling of snuffelen naar hebbendingetjes op de markt of zo. Dan ben je lichaamlijk wel actief maar je moet niks meer.
    Dus stofzuigen mag best hoor.. kom dan gelijk hier even langs ;)

En de tweede komt eerder wat een onzin! Die van mij was een dag later dan de eerste :) Dus gooi die maar uit het raam!

Ja Karin heb een echte schat van een man hoor! de perfecte vader en partner ik weet ze (door schade en schande wijs geworden hoor) wel uit te kiezen! En ja heerlijk zo'n bad nu maar eens hopen dat het helpt ;)

Even een tip ivm buikkrampjes, inbakeren helpt daar nl ook tegen, als je niet volledig wilt inbakeren dan kun je ook een doek strak om het buikje binden. En lekker warm houden. Er zijn verschillende homeopathische middeltjes op de markt die helpen wel vaak maar bij bv geld dit dus als bijvoeding en is het niet zo goed om te geven. Je kunt zelf rooibosthee drinken dat schijnt ook te helpen, heb het zelf nooit geprobeerd hoor dus weet dit niet uit ervaring.

Ik ga even liggen ben erg druk geweest maar mss is dat wel even goed, ik volg gewoon mn lichaam en als die aangeeft dat het even kan dan grijp ik die kans natuurlijK!

6. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo Dames, Meiden, Allemaal,

Iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd van jullie zoontjes en dochtertjes, geniet lekker met volle teugen van ze.

Ik ben zoals jullie denk wel begrijpen weer thuis, helaas ben ik thuis zonder baby. Hij zit nog steeds lekker warm in mij, hij heeft ook nog geen zin om eruit te komen. Me bloeddruk was vandaag 90/140, dit was netjes en daarom mocht ik dus ook naar huis.

Ik wil alle eerst Eve heel erg bedanken voor het op de hoogte houden van jullie, ik ben heel blij dat ze dit gedaan had voor me. Ik zal jullie even vertellen wat ik de afgelopen dagen heb mee gemaakt, hoop dat jullie het beetje snappen allemaal.

Zaterdag ochtend ben ik naar het ziekenhuis geweest, ze hadden me urine en bloeddruk nagekeken. Me bloeddruk was 195/100, dit was dus veelste hoog. Maar ze stuurde me toch naar huis toe, ze wouden dit namelijk even met de gynacoloog bespreken. Alleen was deze bezig met een keizersnee, maar ik moest rekening houden ermee dat ik gebeld kon worden en dan als nog opgenomen zou worden. Om 15.00 werd ik gebeld, ik moest terug maar het ziekenhuis komen. Ik zou worden opgenomen, ik heb toen me spullen gepakt en ben naar het ziekenhuis gegaan. Meteen hebben ze me bloeddruk nog een gemeten, deze was nu 180/110 nog hoger dus. Ik werd meteen in een bed gelegd, ik lag op een kamer met nog 2 meiden.

Me vriend ging om 20.30 naar huis toe, het bezoekuur was afgelopen. Even later kwamen ze me bloeddruk meten, deze was nu 195/120 en hij was dus extreem hoog. Ze belde me vriend op en zeiden kom maar hierheen het gaat niet goed, ze hebben me toen naar een verloskamer gebracht. Hier hebben ze eerst een infuus geplaatst in me arm/pols, dit was echt heel pijnlijk die naald. Hierdoor heen kreeg ik vocht en bloeddruk verlagende medicijnen, ik heb deze medicijnen ongeveer 2 a 3 uur lang gekregen. Verder had de gynacoloog inwendig gekeken, me baarmoeder lag nog erg ver achteraan helaas. Ook had ik nog helemaal geen ontsluiting, dit was erg jammer anders hadden ze me meteen ingeleid. Ik heb ook nog 1 uur lang met een katheter gelegen, dit deed echt heel veel zeer toen ze dit inbrachten. Ik kreeg echt tranen in me ogen, het brande ook echt heel erg en had hele tijd het gevoel dat ik naar de wc moest. Zelfs toen die eruit was deed het nog heel veel zeer, het was echt geen pretje. Ik heb ook die avond nog een ctgscan gehad, deze was weer helemaal prima en ik heb ook een hartfilmpje van mezelf gehad en deze was ook goed.

Na een uurtje was me bloeddruk gelukkig weer gezakt, toen mocht ik weer terug naar een kamer. Ik kwam alleen op een kamer te liggen nu, dit omdat ze me ook midden in de nacht wouden controleren. Zo heb ik tot vandaag gelegen, elke dag kreeg ik 2x ijzer tabletten en 3x bloeddrukverlagers. Gelukkig sloegen deze medicijnen wel aan, en mocht ik hierdoor dus naar huis. Ik moet natuurlijk nog wel gewoon bevallen in het ziekenhuis en moet om de dag terug komen voor controle, opzich vind ik dit niet erg en ben ik blij om thuis te zijn. Ik had alleen gehoopt op met me kleine man naar huis te gaan, nu is hij natuurlijk ook wel bij me maar wel op een andere manier dan ik gehoopt had.

Ik hoop echt nu zeker dat me kleine man snel geboren word, ben vandaag ook alweer 40weken en 1dag dus. Mochten jullie nog vragen hebben dan hoor ik het wel, en nogmaals eve heel erg bedankt meis.

7. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    16 jongens tegen 9 meisjes

Jantien - 25 november - jongen - normale ligging - 5 december - 50 cm - Kasper
    Debski - 27 november - jongen - normale ligging - 6 december - 50 cm - Jesse
    Melliemel - 30 nov/1 dec - jongen - normale ligging - 4 november - 43 cm - Orlando
    Lianne - 1 december - meisje - normale ligging - 15 december -.. cm -Dimphy
    Duikster - 5 december - jongen - normale ligging - 13 december - 50 cm - Nick
    Batchie - 5 december - jongen - achterhoofd ligging - 17 november - 53 cm - Vishesh
    Juut - 6 december - ? - normale ligging - .......
    Sidessa - 6 december - meisje - normale ligging - 14 december - 49 cm - Janissa
    Sellie - 7 december - meisje - normale ligging - 26 november - 51 cm - Ecrin
    Molly - 9 december - jongen - normale ligging - ......
    JessicaD - 9 december - meisje - normale ligging - 23 november - .. cm - Inge
    Saar - 10 december - meisje - normale ligging - 5 december - 51 cm - Liene
    Ilonas - 10 december - jongen - normale ligging - 11 december - 51 cm - Julian Antonius
    Raomi - 10 december - jongen - normale ligging - ......
    Nietje - 10 december - jongen - normale ligging - 16 december - .. cm - Emir
    Vales - 11 december - jongen - normale ligging - ......
    Marjan72 - 11 december - meisje - normale ligging - ......
    lintjezuur - 11 december - jongen - stuit ligging - 13 december - .. cm - Sven
    Nynke31 - 13 december - jongen - normale ligging - 30 november - 49 cm - Jiri
    Veraenroy - 13 december - meisje - normale ligging - 14 december - .. cm -Jelina
    Jolanda – 13 december - jongen - normale ligging - 11 december - .. cm - Aaron
    Slingding - 14 december - meisje - stuit ligging - 3 december - .. cm - Kailynn
    Otje - 14 december - jongen - normale ligging - ......
    Suusje76 - 14 december - jongen - stuit ligging - 7 december - .. cm - Mika
    ellenD - 15 december - ? - normale ligging - ......
    Rabia - 15 december - jongen - normale ligging - 7 december - 47 cm - Jayron
    Arwen - 16 december- meisje - normale ligging - 15 december - … - Myrthe
    Duckie - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Natas26 - 16 december - jongen - normale ligging - 7 oktober - 38 cm - Colin
    Karina - 16 december - ? - normale ligging - ……
    Setje - 17 december - jongen - normale ligging - 14 december - 50 cm - Jayden
    nijn - 17 december - ? - normale ligging - ......
    Lientje - 18 december - ? - normale ligging - ......
    Debbie1988 - 18 december - jongen - normale ligging - ......
    Doenka - 19 december - jongen - stuit ligging - 15 december - .. cm - Stan
    patricia24 - 20 december - ? - normale ligging - ......
    Manon - 20 december - meisje - normale ligging - .......
    Eve - 20 december - jongen - normale ligging - ......
    marjoleinch - 22 december - ? - normale ligging - ......
    Bianca16 - 22 december - meisje - normale ligging - 6 december - 48 cm - Lynn
    Feitkifkim - 24 december - ? - normale ligging - ......
    renaatje - 25 december - jongen - normale ligging - ......
    gnessy21 - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Lola - 25 december - meisje - normale ligging - ......
    Mootje1985 - 26 - december - ? - normale ligging - ......
    Robyn - 26 december - ? - stuit ligging - ……
    Neeltje - 26 december - jongen - normale ligging - ......
    pascalina69 - 26 december - meisje - normale ligging - ......
    Ayla - 28 december-meisje - normale ligging - ......
    boogschuttertje - 28 december - ? - stuit ligging - ......
    manuela6 - 28 december - ? - normale ligging - ......
    charissa27 - 29 december - meisje - normale ligging - .......
    essepes - 30 december - jongen - normale ligging - ......
    Daphne - 31 december - jongen - normale ligging - 19 december - .. cm - Mitchel
    Noura - 31 december - jongen - normale ligging - .....
    gogadow - 31 december - ? - normale ligging - ......

8. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    Daphne en partner: Gefeliciteerd met jullie zoon Mitchell!! geniet gevan!

Roe: gefeliciteerd met je dochter

9. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    he debbie, goed weer van je te horen! Wel rustig aan blijven doen thuis he! zodat die bloeddruk niet weer sky high gaat. want wat je beschrijft is wel echt heftig hoor....
    Ik hoop dat je snel mag gaan bevallen... enne het ziekenhuis... het is nodig, maar ook daar kun je het op je eigen manier doen en gezien je bloeddruk kunnen ze je maar beter goed in de gaten houden.

Succes nog de komende tijd tot aan je bevalling...

Karin

10. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Otje; wat lief!

ik heb zo'n beetje de hele middag zitten huilen, om van alles. Ik heb nu in ieder geval voor elkaar gekregen dat mijn vriend morgen met me mee gaat naar de verloskundige (is namelijk om 12 uur, dus geen handige tijd). Het laatste uur heb ik nu steeds harde buiken om de 5 minuten ongeveer, dus ik ga nu even lekker in bad liggen (hopelijk zet het nu eens door!)

11. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Jaa ik hou me zeker rustig, doe ook echt niks meer in huis. Anders lig ik er zo weer ben ik bang, en vind het echt niks daar hoor. Je verveeld je dood, en mocht ook niet lopen dus. Alleen naar wc en douche, kreeg ook anti-trobose prikken hiervoor zodat ik geen trombose kreeg.

12. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hee debbie je bent weer thuis! en we dachten allemaal al dat je aan het bevallen ging ;)

roe gefeliciteerd met je dochtertje!

molly ik heb echt met je te doen hoor, al die emoties. wat vind de verloskundige daarvan? want het is niet goed om zo de bevalling in te gaan. ik hoop dat je je gauw wat rustiger voelt en dat de bevalling in mag zetten voor jou.
    en voor otje, en iedereen die nu wel eens aan de beurt is.
    ik wil wel even wachten.

dus de januari mamas hebben al de 3e baby... nog even en de februarimamas gaan ook al beginnen :)

ayla, het kan best dat ze je nog niet strippen, vaak doen ze dat pas als je 40 weken bent. en je baarmoedermond moet natuurlijk wel een beetje open staan en er moet geen tuitje meer aan zitten. ik geloof dat het anders ook geen effect heeft.

ik zat me net ineens te bedenken dat we deze week de kerstpakketten krijgen. was ik eigenlijk helemaal vergeten. kijken of er nog wat leuks in zit.

mijn dochter is 3 januari jarig. ben benieuwd hoe dat dit jaar gaat lopen.
    mijn moeder heeft kaartjes geregeld dat ze naar het circus kan met een paar vriendinnetjes. mijn schoonzus gaat dan mee, en het is toevallig ook net op haar verjaardag. het is een beetje raar bedenken dat of de baby is er dan, of ik heb nog een buik...

13. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Nee helaas ben ik nog niet bevallen, was het maar waar eigenlijk. Ik had ook gehoopt met me kleintje naar huis te gaan, maar me kleine uk denkt er toch echt anders over helaas.

14. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ja dat strippen lijkt me nog niet aan de orde donderdag maar de vk kwam daar zelf mee dus ben benieuwd. Wel heb je na meerdere kinderen een soepelere bm, dus je kunt al in een vroeg stadium wat ontsluiting hebben zonder dat je het merkt. Ach ik zie wel zoals het nu gaat trek ik het nog wel even al had ik het wel liever anders gezien... had nl graag willen ruilen met Daph ;)
    Ik ga nu slapen truste!

15. keizerin

keizerin Niet meer actief

@Daphne Gefeliciteerd met jullie zoontje :D
    @Roe Gefeliciteerd met jullie dochtertje :D

@Debbie fijn dat je weer thuis bent en doe lekker rustig aan.

@Molly van mij ook een dikke knuffel.
    Ik weet hoe je je voelt en ik had vanmiddag ook weer ff een huilbui toen ik zag dat er weer mensen eerder zijn bevallen dan ik(niet dat ik het ze niet gun hoor het is gewoon frustrerend)

@Otje het gaat hier wel oké ben vanmiddag ff naar me moeder geweest.
    We hebben even een kerstboom gehaald dus kon me gedachte even verzetten.
    Alleen ik ging met me ma naar de supermarkt en we gingen afrekenen en ik zie een vrouw zitten aan de kassa die ik ken dus ik ging daar expres niet heen want die kan ouwehoeren daar word je moe van en ik wist zeker dat ze er wat van ging zeggen dat hij nog niet is geboren.
    Ben ik klaar willen we weglopen zag ze me ging ze door die supermarkt gillen wanneer komt die dan :x ik zei wist ik het maar en liep weg.
    Wat een vraag zeg als of ik dat weet :x
    Me ma vind me ook maar zielig ik ben opeens ook zo dik geworden ik kan gaan werken bij Bol.com zeg ik altijd :)

16. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ooooh Debbie helemaal vergeten! Meid wat goed dat je weer thuis bent zeg nu lekker rustig aan doen, je hebt nu je lesje wel geleerd denk ik ;) fijn dat alles weer beter gaat met je, zal duimen dat jij ook niet te lang meer hoeft te lopen.

Vales :) Bol.com! Armearme! ik duim voor jou ook hoor ;)

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha bol.com die is wel grappig. nog even meid enje bent er van af.

wij moeten donderdag naar de school van mijn dochter. daar hebben ze eind van de middag een kerstdiner, en daarna is er buiten een kerst markt. dan weet ik al hoe het gaat, zal wel veel vragen krijgen. goh is het er nog niet... en dat soort dingen.

ik hoor trouwens net op het nieuws dat er sneeuw aan komt.... :cry: weet niet wanneer maar hoop dat het nog een tijdje duurt. vind het voor de kids leuk. maar ikdurf dan niet in de auto, heb vorig jaar goed vastgezeten.. moet daar nu niet aan denken.
    en vooral die mega sneeuwval, met die files.. je zou dan weeen hebben.

18. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    @Vales; Dank je, ja, daar had ik het ook moeilijk mee, kreeg vanmiddag al het kaartje van iemand van de pufclub die gisteren is bevallen (was de 26e uitgerekend). Ik was in principe de 3e van de pufclub en uiteindelijk zijn er nu al 6 bevallen. Ik gun het ze ook van harte, maar ik wil zelf ook zo graag! Ben net lekker in bad geweest, ga nu weer naar mijn vriend op de bank.

19. debbie1988

debbie1988 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    amstelveen
    Hallo Allemaal,

Kreeg toen net een smsje van Eve,

Dit staat erin: Ik lig nu ook in het ziekenhuis, na 30uur weeën had ik nog geen 10cm ontsluiting. En was inmiddels doodop, heb toen 2 keer pethedine gekregen maar dat hielp niet. Vervolgens ruggeprik in combinatie met weeënopwekkers gehad, daardoor eindelijk 10cm ontsluiting. Maar daardoor waren de persweeën weg en en die konden niet worden opgewekt, ik moest toen persen zonder persweeën. De gyn heeft geholpen met vacuümpomp, daarna moest ik nog gehecht worden op de OK. Toen ik terug kwam lag mijn mannetje op andere afdeling, hij heeft namelijk koorts en is dus vannacht niet bij me. Blijf hier morgen ook nog, Me zoontje heet Fynn, Liefs Eve

Zoals jullie begrijpen is ze dus bevallen van een zoontje, en komt ze als het goed is morgen of overmorgen weer thuis.

20. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Eve: Gefeliciteerd met je zoontje Fynn! Zo te lezen heb je het erg zwaar gehad. Rust nu maar lekker en hopelijk gaat alles snel goed met je kleintje.

Molly: Vervelend dat iedereen je inhaalt op de pufclub! Hopelijk duurt het nu niet lang meer bij jou. En je had net harde buiken om de 5 minuten? Oh meid, ik duim voor je dat het nu echt eens gaat doorzetten!

Vales: Sommige mensen zijn echt dom met hun vragen he? Hier ook: Oh wat duurt dat lang bij jou... Wanneer komt ie? Oh hij komt wel voor t weekend (hoor ik al 4 weekenden geloof ik :) ) Pfff... iedereen weet t allemaal zoooo goed. Lekker irritant.
    Enne... ik word jou collega bij bol.com :) :) :)

Noura: Ik hoop ook dat het voorlopig nog niet gaat sneeuwen. Ik zie me al in de auto zitten naar het ziekenhuis in een sneeuwbui ofzo... Bah moet er niet aan denken eerlijk gezegd. Laat die sneeuw nog maar even weg. Het wordt nu trouwens wel erg koud he? En hoorde net op het weerbericht dat het langzaam aan weer glad wordt 's avonds... :(

Debbie: Wat fijn dat je weer naar huis mocht... maar kan me voorstellen dat je liever met je kleintje naar huis was gegaan. Hopelijk duurt het nu niet lang meer voor je. Mag je nu wel nog thuis bevallen of moet je sowieso in het ziekenhuis bevallen? Weet wel dat je daar in goede handen bent!

Ayla: Ben je van je andere 2 kids te vroeg of te laat bevallen? Hoop dat het strippen eventueel wil helpen bij je...

Roe: Gefeliciteerd met je dochter!

Hier alles rustig... nog even forummen en vanavond lekker vroeg mn bedje in. Hopend op een nacht met misschien wel een begin? Durf er bijna niet op te hopen... :(

Groetjes van Otje

Deel Deze Pagina