December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @ gerda ik zit met tranen in mn ogen van je verhaal, wat heb je toch veel mee moeten maken!Ik ben ook ingeleid bij mn 1ste dit was ontzettend zwaar inderdaad omdat je lichaam er nog niet klaar voor is het heeft een nacht geduurd voordat ik naar de verloskamer mocht, en daarna heeft het nog 12 uur geduurd op de verloskamer, daar lag ik aan een machine die elk uur een soort grote spuit via mn infuus bij mij inspoot, het was echt heel zwaar en pijnlijk, ik denk echt dat ze het voor je eigen bestwil doen! en we zullen met zn allen voor je duimen dat t snel gaat gebeuren! [-o<

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Arka heel veel sterkte meid

Hopelijk snel positief nieuws van jou kant

3. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    over voeding in huis halen..hier hebben we een nachtapotheek bij het ziekenhuis en daar is ook voeding verkrijgbaar, tip van de kraamzorg.
    ze hebben er halve verpakkingen dus dat is misschien wel handig.

4. Lisette

Lisette Niet meer actief

Heb vannacht sinds tijden ( 6 maand ofzo) eens heerlijk goed diep doorgeslapen ( enne maar 1x geplast !). Zo heerlijk.
    Ben nu wel de hele ochtend bezig gewees goed wakker te worden.
    :)

Op de een of andere manier ben ik erg onrustig, ken ik niet van mezelf, en heb het hele huis al opgeruimd en de babykamer klaargemaakt, bedje opgemaakt ofals er binnenkort hier wat staat te gebeuren.
    Een erg vreemd gevoel.

Het enigste wat anders is, is dat ik nu wat meer slijm verlies (wit korrelig) en vanochtend heel iets helder, gelig slijm. (sorry voor de details). :oops: :oops:
    Betekend dit iets, voor diegene die er meer van af weten ?

5. Lisette

Lisette Niet meer actief

Arka, spannend meid. Hopelijk kan je hier binnenkort goed nieuws melden ! :eek:

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Mijn oma ging deze namiddag komen, maar zie dat onder deze omstandigheden echt niet zitten.
    Ik kan haar echter niet bereiken! Grrrr ik word er gek van.
    Straks staat ze hier voor de deur.

Heb nu echt geen zin om mensen te zien.

Kan alleen jullie en mijn mannetjes aanwezigheid verdragen :)

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Volgens mij is dat een goed teken Arka !

8. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Iloon (en andere dames), ik heb nog een vraagje:

ik veronderstel dat de pijn van echte weeën helemaal ondraaglijk zijn hé.
    Ik heb pijn, maar kan ze op dit moment wel nog verdragen.
    De ene keer is het al pijnlijker dan de andere....

Sorry voor al die vragen, is echt vreemd die eerste keer :)

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Arkaaaaaaaaaaaaaaaaa, wat spannendddd!

10. *inbraak*

He meiden, zoals murmel ook al zei, nog één te gaan bij ons novembermama's en dan mogen jullie! Ik zie dat jullie ook al een kersverse mama hebben! Gefeliciteerd Jufffie en Iloon!

Even over vruchtwater.. bij mij zijn de vliezen gescheurd en niet gebroken. Er lekte zo nu en dan wat vruchtwater, voelde bijna als menstruatie, dat gevoel dat als je opstaat dat er dan ineens meer uikomt.. (smakelijk verhaal) maar ik herkende dat wel bij Alieke zeg maar.. Ik zou zeggen meid, bel nog een keer die vlos en zeg dat je je zorgen maakt. Het is hun werk om je goed in de gaten te houden. Voel je dus niet bezwaard! Succes iig!

De rest van de meiden ook vast succes! En speciaal aan Gerda!

Liefs Daphne

*Uitbraak*

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    @ Gerda; Jeejtje meid, ik weet even niet wat ik erop moet zeggen. Heel veel sterkte, en je bent een sterke meid! *knuf*

@ Arka; Ik had daar de afgelopen dagen ook last van, helaas is het weggetrokken bij mij. GRR ik hoop dat het doorzet bij jou! haha ik begrijp dat je zoveel vragen hebt, ik had dat toen ook. Gewoon goed de tijd bijhouden en als het vaker en erger word je vk bellen, of misschien zoiezo even bellen!

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    gerda meid...ik zit echt met 'rillingen' je verhaal te lezen...vindt het zo rot voor je dat er niet echt schot in de zaak lijkt te komen en dat men ook niet echt mee kan (wil) werken. Hoop echt van harte dat het gewoon binnenkort op de natuurlijke manier begint en de bevalling goed verloopt. Ik vindt je moed en doorzettingsvermogen bewonderingswaardig...ondanks dat je mischien niet anders kan...je doet het toch! diep respect heb ik daarvoor..je wordt vast een goede moeder. dikke knuff van hier!

13. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    DAFJE, dankjewel dat je erop reageerd. Ik verlies nu bijvoorbeeld even niks, maar soms dan in ene weer wel. De ene keer zie ik wel dat het hele dunne afscheiding is en als ik wat meer "waterigere" afscheiding heb, dan zie je eigenlijk niks alleen nattigheid. Op me maandverbandje zie je ook niet echt een bepaalde kleur ofzo. Hmm nou ik hou het in de gaten!

14. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    arka je maakt het spannend...hopelijk zet het door :)

Hier al wel een paar dagen menstruatiepijn..meestal tegen de avond aan iets erger...maar het zet allemaal nog niet echt door.

15. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    o spannend man.

kan zo snel gaan allemaal.

gerda ik wil je ook zeggen dat ik heel veeeeeeel bewondering heb voor jou (jullie)
    is niet niks zo. hoop dat het allemaal snel achter de rug is.

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Happygirl..leuk hoor zo’n enthousiaste hond!
    Gezellig! ;)

Elise..het is ook wel handig als je al veel hebt gelezen..dan weet je al een beetje hoe of wat hè.. ;)
    Enne boodschapse!

Arka..spannend hoor! :rolleyes:

Lissette..ik dacht ook gelijk aan C&A.. :)
    Enne al last van nesteldrang…ojee…..

Dafje..dankje! ;)

Hier nog geen enkel krampje te bekennen..nog nooit een harde buik gehad.. :rolleyes:
    Ik denk dat ik ga overlopen…..wordt vast een januarimama..
    :rolleyes:

17. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Miep, ik ben alweer terugm, wat een pokke weer!
    Kan me nauwelijks inhouden bij ah, zoveel lekkers!

Heb maar oliebollen gehaald hier bij de kraam, lekker!
    Vervelende man alleen, ik vroeg om 5 oliebollen, suiker apart ( anders wordt het zo een kleefboel). Mikt ie zo die suiker erbij. Dus ik zeg, ik wilde die suiker apart. Kijkt moeilijk en maakt een nieuw zakje, geeft het aan me en zegt: kan je de volgende keer beter eerder zeggen! Dus ik ontplof bijna en zeg: Misschien moet je beter luisteren, want ik zei het er meteen al bij... liep verder glimlachend weg... eikel!

Spannend trouwens op het forum! Vraag me af wie de volgende is, vast Arka!

XXX Elise

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Elise...snel gedaan! ;)
    Tja al dat lekkers..heerlijk hè..ik heb dat ook..
    maar als ik dan thuis ben heb ik nergens meer zin in.. :rolleyes:

Enne oliebollen...wat heerlijk...nou die zou ik nu ook wel lusten..
    maar helaas volgens mij hier nergens een kraam...
    enne die vent was zekers zelf een oliebol! :)

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Arka of Dianne

Want daar hebben sinds gisteren niets meer van gehoord. En die was ook aan het rommelen dacht ik.

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Oliebolllen mjammmie

Wat een sukkel zeg die man

Deel Deze Pagina