Hier nog geen rare telefoontjes. Wel dat als mn moeder me belt dat ik eerst mn vader aan de telefoon krijg (die zit volgens mij 24/7 enorm in de zenuwen) en dat terwijl hij echt niet kan bellen. Ook gister een zeur verhaal van mn oom. Die wil perse dat de kleine in december komt zodat hij nog even kan langskomen met zn dochter (die woont bij haar moeder in Frankrijk). Ik zeg, als de kleine eind dec komt dan gaan we eerst cocoonen met zn drietjes. Bleef ie doorzaniken *zucht* ... Snap ook wel dat ie graag zn dochter alles wil laten zien en meemaken, maar pffff ... val mij er even niet mee lastig!
We hadden het er gisteravond bij de yoga over... Dat je gek kan worden van de mensen die steeds maar vragen hoe ver je bent en wanneer het moet gaan komen. Maar tegelijkertijd; als niemand iets vraagt is het ook niet goed. Dan voel je je eenzaam... Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat je jezelf wil afsluiten voor alles en nog wat zodat de kleine in alle rust kan komen. Ik irriteer met mateloos aan mensen die heel vrolijk doen of je de moed in willen praten. Bij rustige mensen voel ik me het prettigst.
tja, en helaas worden babies nog steeds niet op bestelling geboren he Salapio Dus plannen wordt een beetje moeilijk! Hier ook zo één in de kennissenkring: de baas van mn moeder. Mijn moeder werkt in een kledingzaak en heeft dus koopavonden en zondagen deze maand. Maar al ruim vantevoren is aangegeven dat mijn moeder bij de bevalling is en dan een paar dagen vrij neemt. Nu loopt die baas steeds te zaniken of ik niet op een maandag of dinsdag kan bevallen want dat zijn mijn moeders vrije dagen. Doodsvermoeiend zulke mensen....
Mn vriendin heeft vorige week de 20 weken echo gehad. Zij wilde graag geslacht weten, haar vriend niet. Zij heeft gewonnen, maar wel met een misdadig compromis (vinnik dan en zij ook trouwens ) - ze mag het niet aan 'derden' vertellen ... Ik geloof dat haar ouders/broer het wel weten trouwens. Nu ben ik zo enorm nieuwsgierig!
Dames ik voel me zoooooooooooooo OPGESLOTEN! Bene cht iemand die dagelijks de deur uitgaat en nu zit ik sinds vorige week maandag thuis! Ik ben maar een avondje weggeweest met mn man en een keer naar mams... Ik wil heel graag met Jayda in de kinderwagen de stad in, ff een skipak van dr terugbrengen... Oh ja over een skipak gesproken... Wie heeft er een? Ik had een van Esprit van de Bijenkorf gehaald maat 56 maar daar past jayda pas over een paar maanden in. Ik ga zo een foto plaatsen... Moet ik 'm terugbrengen of in de kast laten?
Bowie, haha ik ging de laatste tijd ook maar naar n ander supermarktje, en iid wildvreemden spreken me er ook op aan: Gister n lieve oudere dame, Goh meisje, hoe lang moet je nog? Dus ik: uhh nou ik ben al n paar daagjes te laat...die dame weer: Meisje! dat je dan nog naar buiten gaat zeg! (op n beetje strenge toon ) Dus ik weer: Ach dat is toch n leuk verhaal als ik hier in de Albert Hein beval 8) ....Toen liep ze geschockeerd weg... Salapio, behoorlijk Irri die Franse oom van jou! ben je nog naar Yoga gegaan gister of heb je lekker gespijbelt? Enne okee als ik iets "speciaals"heb doe ik er nog wat make-up op, maar nu ga ik ook nergens meer heen behalve familie & de supermarkt... Juffie, lijkt me heerlijk ik dan elk half uur 1 cm 8) Ow ja, in het ziekenhuis hadden ze het geboortegewicht vd kleine op zo'n 6/7 pond geschat, dit vond ik al licht (voor zo'n lang kind & grote buik) De Vk heeft me uit de droom gehaald, Reken maar op zeker 8 pond hoor! Au,au,au,au,au.....
Buddynieuws van Nannaf: Geboren gisteravond om vijf over half acht Jonathan Pieter. Ik mag zo weer naar huis en het gaat goed. Liefs Nannaf. Einde buddynieuws. Dus Nannaf: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Maar Es, schijnt niets uit te maken voor de pijn hoor het gewicht ... dat schijnt tenminste en prettig om maar in te geloven toch? Hier ook niet echt veel activiteit, behalve de aanstaande avonden - morgen uiteten met mn moeder en zusje, donderdag met vrienden, vrijdag met mn liefie ... En morgen weer lekker aan de mamamassage! Ben gisteren niet gaan yoga-en, maar we hadden zaterdag wel een partnerles. Ben het ook een beetje zat hoor. En nu lekker een rustig avondje gehad met mn man - vanavond moet ie al om 20u weg en de rest van de avonden zijn ook al druk ...
Juffie ik zit hier met n big smile Wat n heerlijk wijffie is het toch, inderdaad ze heeft echt n heel tevreden koppie, eindelijk thuis bij papa & mama denkt ze... Over n paar maanden heb je denk niets meer aan dat skipak of wel? Misschien beter terug brengen? Wanneer mag je naar buiten eigenlijk? Malaika, hoe gaat het? en jaaaa foto'tje
Es, we mogen nu best even zielig zijn: onze beider buddies zijn ons voorgegaan met bevallen Het is wat he?