hoi allemaal,,ik moet alles nog terug lezen wat gaat het hier snel,,niet normaal gaat dat ook zo bij de andere maanden . ik hoop dat alles goed gaat met iedereen , verder heb ik een vraag ik zweet me kapot hebben jullie daar ook last van ,,ook als ik niets doe, ik heb nog nooit last gehad van zweten dus als jullie een tip hebben is die welkom. verder wens ik iedereen die morgen vk veel plezier o ja en de nieuwe dames welkom hier en gefeliciteerd groetjes gerda
Zijn er misschien al meiden die zich al aangemeld hebben voor een zwangerschapscursus? Miep en Miep; ik heb zelf afgelopen week de kraamzorg via de verzekering geregeld. Maar de VK zei dat het voor de 16e week moest. Ik weet niet of dat bij elke praktijk zo is. Maar dan ben je iig nog lekker op tijd!
Ik ga niet naar zwangerschapscursus lijkt me nou echt niks aan haha. Kraamzorg heb ik in week 9 aangevraagd via de verzekering. Die zou de beste uitzoeken.
Mmm...ik ga de site van de verzekering ook maar eens even checken! Kunnen ze met de 20 weken echo pas zien of het een jongetje of meisje is of al eerder? Weten jullie dat?
@ marit Bij ons moet je het voor de 12de week al geregeld hebben Volgens mij kan het ook al eerder gezien worden. Maar wanneer precies geen idee week of 16 :
Ingepinge..dan heb ik nog even hè.. ik zal morgen afwachten.. hier ook geen cursus denk ik hoor... is niks voor mij.. lig konstant in een deuk...
ik dacht dat het pas met 20 weken kon pff voel me zo moe en futloos heb net 2uur geslapen, maar zou zo weer het bed kunnen induiken de hele week kon ik goed en veel eten vandaag totaal geen honger dalijk krijgt het beebje te weinig binnen nja voel me ook een beetje gestresst dat maar snel die echo-dag er aankomt
zo vanochtend even mijn wenkbrauwen laten doen en lekker met mams wezen shoppen voor de kleine. Heb wat hoezen voor het aankleedkussen gekocht, maxi cosi, standaard voor het hemeltje, wat lakentje en verschillende verzorgingsproducten. Ik heb geluk dat mijn vriendin ook net een kleintje heeft..ik kan een boel van haar overnemen
@ dreams Toen ik uitgedroogd was at ik bijna niks en dronk ook niks. Maar je kleintje krijgt gewoon alles binnen. Die eet van jou.
dreams, vertrouw een beetje op je lichaam....en probeer te blijven drinken dat is het belangrijkste.. over kraamhulp...ik heb het ook aangevraagd in de 10 week ofzo. en qua cursussen wil ik eigenlijk wel yoga gaan doen.
Oké, ja ik maak me een beetje druk maar moet ik niet doen weet ik ook maar voel me vandaag totaal niet goed en drinken moet ik ook blijven doen ja let ik al meer op want voor de zwangerschap dronk ik nét 3x per dag ofzo
Mag ik even klagen vandaag? Ik voel me op dit moment zo verschrikkelijk moe, futloos en niet lekker. Het liefst ga ik even een potje zitten janken.... Het zal vast wel aan die stomme hormonen liggen, maar ik voel me echt niet geweldig.... Ik hoop dat het snel over gaat, want zo herken ik mijzelf echt niet... Mijn man is van ellende al gaan hardlopen. Alles beter dan bij mij.. En ik geef hem nog gelijk ook... Sorry....
helemaal niet erg ik voel me hetzelfde vandaag ! en het ergste is dat niemand dat begrijpt mja hoop maar dat dat snel over is ik ga nog net niet zitten janken anders ga ik mezelf nog zielig vinden haha waterlelie sterkte zou ik zeggen hoop dat als je man terug komt, het wat beter gaat. Groetjes
kan me wel voorstellen hoor meid...ik zou liegen als ik zeg dat ik me nooit druk maak Ik dronk ook altijd weinig maar ik doe nu ook mijn best, haha....
Maartjeh: moet je ook gewoon doen hoor lekker door hobbelen .. is toch leuk. zolang het nog gaat Kelly gefeliciteerd met je trouwdag en wat klote dat ze vannacht hebben ingebroken. rare mensen he.. waarom zouden ze zo iets nou stelen. en dat op je trouwdag zit niet helemaal mee meid. hoop dat je toch nog een fijne dat heb gehad, Juffie erg vervelend dat ze zo doen. ik zou ook een echo eisen vooral nu je een bloeding hebt na de 12 wkn. met mij gaat het wel. ben moe en slap. moet gaan opruimen want krijg versite maar heb er gewoon geen fut voor.. heb echt een baal dag vandaag kan wel huilen.. maarja geeft niet , hoort er bij. nog 5 dagen wachten dan 2 e echo.."
kraam zorg moet ik nog aanvragen wou ik morgen op mijn gemak gaan doen en een cursus moet ik nog ff bekijken dat is toch niet verplicht of wel? is het wel handig?
Kraamzorg moet ik ook nog regelen. maar wij gaan binnenkort verhuizen naar noordholland. dus dan moe tik het daar gaan regelen. even orienteren nog.
Hallo dames, Ik lees de berichtjes over moe, geen energie, slecht eten en een slecht en huilerig humeur. Ik heb dit een paar weken geleden ook gehad. Ik kon wel janken om alles en voelde me verschrikkelijk. Je wilt zo graag van alles doen, maar er komt niets uit je vingers. Mijn mannetje wist zich ook geen raad en wilde alles zo goed doen, maar werd door mij alleen maar afgewezen. Ik ben nu bijna 14 weken en ik voel me gelukkig iets beter. Mijn humeur is gelukkig beter en ik heb ook weer ietsmeer energie. Ik eet nog steeds best wel slecht en dit vooral s'avonds, want ik heb nog steeds geen trek in warm eten en ben dus ook vooral s'avonds misselijk. De VK heeft inderdaad gezegd dat het kindje in je buik toch genoeg binnen krijgt. Drinken is het aller belangrijkste. Meiden ik weet dus heel goed hoe beroerd je je kan voelen, maar gelukkig wordt het langzamerhand allemaal iet beter. Dan zullen we ook meer kunnen genieten. Groetjes Sam
het lijkt me wel fijn om te zwemmen maar die cursussen trekken me niet zo maar wie weet zal eerst wel ff gaan kijken