ah oke bedankt voor je reactie french kan er ook op langere termij niks mee gebeuren? maar ik wil ze dan sowieso op fotopapier zetten maar ben zo bang
Pfffff gelukkig, ik ben niet de enige met donkere haartjes op m'n buik! Het schijnt er dus bij te horen...beetje jammer idd niet erg charmant, ik vraag me af of je daar ontkleuringscreme voor mag gebruiken? Weet iemand dat? Salapio & kreeftje, erg vervelend die hoofdpijn, ik had het de eerste weken ook zo erg, heb toen echt nier normaal veel water gedronken, dat hielp wel een beetje, "koppie"op in ieder geval... Miep en Miep, thee mag je gewoon drinken hoor, er word alleen afgeraden teveel thee met theeine te drinken, in kruidenthee zit dit meestal niet en de meeste thee'tjes van Celestial zit het ook niet, ik ben ook n onwijze theeleut, zou niet zonder m'n koppies kunnen hoor Slim Barbabintje, 2 schermen openen! Van die simpele dingetjes waar ik toch niet snel op zou komen haha...
Hai Dreams! Lees even een paar pagina'tjes terug, ze hebben het nml over echo's kopieeren gehad, volgens mij wordt het toch wel afgeraden hoor, in laten scannen of foto van foto is beter, succes! Me2 bedankt voor de tip, Tankini's bedoel ik inderdaad, ik ga nu even bij google kijken of ik wat kan vinden van dat merk. XX
of de zwangerschapspagina gewoon 2 keer openen en dan in het ene venster schrijven en in het andere lezen!
ja gister maar ze zei dat als het niet erger werd dan het dan waarschijnlijk mee zou vallen wou vandaag bellen voor mischien nog een echo maar het bloeden is al gestopt heel de dag dus ja zat in twijfel
Zo hallo dames, Is weer even een tijdje geleden dat ik er was.(5 dagen) Heb dan ook niet alle 40 bladzijden teruggelezen. Ik kan gelukkig zeggen dat ik sinds dit weekend niet meer continu misselijk ben! Ik kreeg opeens weer trek en van eten krijg je weer energie. Ik was drie kilo afgevallen, maar ik denk dat er alweer 2 aan zit... Nu ben ik alleen nog 's morgens niet erg fijn, maar dat kan ik nog wel hebben. Heb nu dus ook al weer twee dagen gewerkt. Moet zeggen dat ik wel kapot ben aan het einde van de dag en ik heb erg snel last van mijn onderrug. (heb ik eigenlijk al heel lang, maar nu veel sneller. moet denk ik maar een keer naar fysio ofzo...) Vanavond naar de Vk en morgen de laatste echo bij de gyn. Ben benieuwd hoeveel ons kindje in een week gegroeid is. Ik had altijd al een lichte streep van schaambot tot navel, maar nu is hij al wel donkerder geworden. Misschien loopt hij straks wel over heel mijn buik. Ik heb nu een koortslip, maar durf er niets op te smeren. Weet iemand of dit mag? Ik hoop zo dat ik rond of vlak na de geboorte geen koortslip heb, want dan mag ik niet eens met mijn kleintje knuffelen. Heb nog geen zw. kleding gekocht en buik is ook nog niet echt duidelijk. Wel heb ik net als andere meiden hier een vetrol die al weken veel duidelijker aanwezig is. Ben morgen vrij, dus kom dan weer even kletsen, Liefs Olga
@maartjeh Waarom koop je geen angelsounds ik word er nu altijd mee gerustgesteld. Omdat ik eerst ook altijd bloedverlies had nu gelukkig niet meer. Ik durf alleen nog geen sex te hebben ben nog altijd bang dat ik dan weer ga bloeden
waar kun je die kopen dan en is dat makkelijk te doen alleen? kwam het bij jou door de sex? ik vrees dat het bij mij ook zo is .. maar het is wel apart wat dan had ik er eigenlijk zaterdag al last van moeten hebben
pas dan wel weer op met thee met zoethout (bijv sterremunt), daar kan je dan weer een hoge bloeddruk van krijgen...rooibos thee zit ook geen theeïne in en mag dus onbeperkt (vind ik zelf erg lekker )
Ik zat net even naar mijn navel te staren na de berichtjes, maar bij mij nog geen haartjes te zien hoor... Alleen blonde. Waar ik wel last van heb is weerbarstig haar op mijn hoofd. Het is droog en doet niet wat ik wil.... :x Verder groeien mijn nagels inderdaad ook snel. Ik word er gek van. Ik wil altijd korte nagels, dus ben elke week wel aan het knippen... Vandaag had ik helaas weer een mindere dag. Voelde me niet lekker en ben zo onwijs moe. Dat maakt mijn werk ook wel zwaar. Vooral nu omdat we veel toetsen doen die geregisteerd moeten worden, gesprekken heb met ouders en gesprekken heb met diverse begeleiders... Het brak me vandaag een beetje op en ik was een beetje prikkelbaar. Collega's trokken hun wenkbrauwen op toen ik wat kribbig reageerde, want zo ben ik nooit.... Zometeen moet ik nog heel veel nakijken en registeren.. Blegh heb helemaal geen zin meer...
@maartjeh ik heb hem bij de makro gekocht maar je kunt hem ook online kopen via de kijkshop. Het duurt ff voordat je de baby z´n plekje hebt gevonden en soms zwemt ie wat rond in de baarmoeder dus is ff zoeken nu ligt ie bijna altijd op dezelfde plaats en hoor hem iedere dag. Ik had geen bloedverlies met sex maar als ik heel veel op een dag deed dan had ik toch wel me broek vol zitten b.v met me trouwdag hebben we veel staan dansen en springen en daardoor kreeg ik ook een bloeding je moet proberen heel rustig aan te doen en wanneer je een uutje kan gaan liggen benut het dan Ik had eerst ook altijd een poetstik iedere dag was ik aan het poetsen en de was en zo aan het doen daarbij moest de hond ook nog uit en de verzorging van lexy ging ook nog door in het belang van de baby laat ik nu meer dingen wat langer staan en de hond regelt me man dan. Lexy ging nooit in de middag naar bed maar nu gaat ie ff in de middag een uurtje slapen en dan ga ik ook ff m´n bedje in. De vk zei ook dat normaal ken je dat allemaal doen maar bij sommige vrouwen is het gewoon dat zodra ze zwanger zijn het lichaam gewoon meer rust dan normaal nodig heeft.Je mag me ook gerust een prive bericht sturen als je nog eens een bloeding hebt is misschien voor jou ook fijn om uit te wisselen hoe die bij mij waren misschien stelt je dat meer gerust. Maar als je echt heel veel verliest moet je toch ff de verloskundige bellen. Ik had met de trouwdag ook m´n hele broek vol en zelfs het bloed langs me been aflopen en toch is alles nog goed bij sommige vrouwen is het zelfs normaal dat ze de hele zwangerschap door bloeden waarom dat is kunnen ze niet verklaren.
@maartjeh valt me net in ik heb wel een keer bloedverlies gehad na de sex maar toen gebeurde het de ochtend erna het was best rood toen en heel erg slijmerig ( sorry voor de details)