December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    mijn vent liep ook al geintjes te maken toen ik vertelde van die olie. Die had er al de mafste plannen mee. Niet geschikt voor het forum. Echt heel erg.

Verder heb ik bijna allemaal mannelijke collega's en die zijn redelijk bezorgt. Mag niks meer zelf doen ongeveer. Wel heel schattig.

Nu ga ik mijn massage opeisen en lekker naar bed. (mijn vent zijn wekker gaat om 5 uur)

Slaap lekker allemaal voor straks.

2. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    ik dag net naar de meeting gaat het nog door ?

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wat mij betreft gaat het wel door hoor! Maar van die zaterdagen kan ik alleen nog maar op de 20ste.

woensdag de 24ste kan ik ook.

Ik vin het wel schattig als mensen bezorgd zijn, maar als ik niet eens bovenop een kruk mag staan vind ik het wel een beetje irri. Ik ben niet gehandicapt!

salapio, lekker salapen (hihi) Ik ga ook.

Groetjes

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    De 3/4 D echo was super! We weten nu in ieder geval 100% zeker dat het een meisje wordt..alles was goed. Ze liet zich niet heel goed zien maar..steeds handjes en voetjes voor het gezicht...maar gut wat schattig..het gezichtje was voor ons echt wel herkenbaar..Kortom we hebben genoten en zijn helemaal Flieft op onze kleine meid :D

Waterlelie meid wat rot die situatie op je werk....maar idd zoals de meeste adviezen zeggen. Kiezen voor jezelf en je kleintje..(ik heb het inmiddels ook geleerd) ook als dat betekend dat je dan rechtstreeks naar een arbo moet....zwangerschap gaat nu even voor! sterkte

Wat betreft hormonen (hormonsters) ik heb er weinig last van eigenlijk. In het begin 1x een uitbarsting gehad maar verder ben ik niet kribbig of sjaggie ofzo. Eigenlijk ben ik heel vrolijk. Manlief roept al gekscherend dat als ik zo gezellig blijf ik de komende 5jr nog wel zwanger mag zijn ;)

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    sanneke..tja engels lezen ben ik ook niet zo goed in.....

sam wat leuk dat je bij de politie werkt..en goed rustig aandoen hoor met werken!
    niet overbelasten..ik kan me voorstellen dat het autorijden alleen al vermoeiend is!

happygirl..tja je zou er toch rare ideen van krijgen of niet dan.. :)

ik ga de hondjes uitlaten...tot morgen! ;)

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    perineum massage ik denk het niet hoor :(

welterusten allemaal

tot morgen

7. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Goedemorgen,

Kon niet echt meer slapen, dus dan maar even op het forum. Ga het zo nog wel een uurtje proberen.

johana79 Leuk joh, een meisje. Leuk zo'n pretecho. Als het niet zo duur zou zijn dan zou je het toch elke week wel willen.

Nu nog maar lekker even mijn bed in. Is wel lekker warm.

8. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Zo dames, goedmorgen! Kon om 5 urr niet meer slapen dus ben er maar uitgegaan, kopje thee drinken en een stukje toast.

Ik ga teruglezen en reageren!

@maartjeh: Lieve foto van je hond!

@ Johana: Ik hoop dat de pretecho leuk is!

@ Sam: doe rustig aan, gelukkig gaat het iets beter met je rug.

@ Essebes: Harsen van bikini lijn kan gewoon! Ik doe het dat normaal zelf bijwerken, maar ik kan er niet meer bij. Dus ik moet dat eigenlijk ook laten harsen.. Auww...

@ KDV, he krijgt heel veel geld terug, check maar op toeslagen.nl!

@ Ik ga vroeg een kerstboom opzetten, ben toch niet zo een sinterklaas fan

@ Kraampakket: heb ik ook nog niet en ik zit bij FBTO. Ik ga wel even bellen

@ Sanneke: wat romantisch dat jullie al 11 jaar bij elkaar zijn!

@ Waterlelie: wat rot zeg! mensen kunnen ook zo onbegripvol zijn, ik loop er ook wel tegen aan. Doe rustig aan en probeer desnoods gewoon rustig uit te leggen wat je precies dwars zit.

@ perineum massage: ik had er ook al over gelezen. ik weet alleen niet of ik er nog wel bij kan LOL En om dat nou aan mijn vriend te vragen... ik weet het niet...

@ Desperate Housewives: Leuk was ie weer...!

@ Ayse: Baby kamer ophalen, gaaf!

@ Miep: Neem jij je perineum massage niet serieus... :oops: :D Ik denk eerder dat mijn vriend de kast in rolt van het lachen....

@ happy girl: heb je nog een beetje geslapen? Ik hoop het wel voor je!

Persoonlijk ben ik nu dus zo moe, maar kan echt niet meer slapen. Het wordt steeds zwaarder elke dag weer werk en ik houdt heel veel vocht vast, vooral in mijn benen.
    Ga vanmiddag proberen een mooie jurk te kopen voor als we naar Engeland gaan. En schoenen misschien.

Kus meiden, ik ga maar douchen!

Elise

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    JohannaĀ…wat heerlijk zeg..zo genoten van jullie meisje!lief hoor!
    En gelukkig dat je ook niet zoĀ’n last hebt van hormonenĀ….
    Hier gelukkig ook niet .. :D

Sanneke..bovenop een kruk staan mag ook niet hoor!
    Dat laat je maar iemand anders doen.. ;)

Amber ook niet aan de perineummassageĀ… :)

Elise..weer lekker vroeg wakker..
    Enne jij slaat sinterklaar dus over en begint gelijk met kerstĀ…? :D
    Tja het is toch wat die perineummassageĀ…. :)
    En shopse vanmiddag!

En wat het kraampakket betreft..hier ook nog niet..en ik zit bij het groene land..
    Volgens mij krijg je m pas 6 weken of zo van tevoren..ik zal eens de brief opzoeken.. :rolleyes:

Ik mag zometeen even naar de vlos..moest ook een plasje meenemen..
    nou ja zometeen..om 10 over 9.. ;)

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nou ik heb het even opgezocht..en ik krijg het pakket rond de 7e maand van de zwangerschap! ;)

Ik ga zo even achter de telegraaf aan bellen..want hij is te laat.. :(
    normaal hebben we m altijd al om half 6...
    Nou kon me vriend m niet meenemen naar zijn werk...die baalt dus ook een beetje.. :(

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    De telegraaf is opgebeld..hopelijk bezorgen ze nog een nieuwe vandaag..
    want soms krijg je m dan helemaal niet meer.. :(

Tja het is net alsof ik m lees..maar dat doe ik niet eens.. :)
    ik kijk er niet eens naar.... [-(

Oja..gisteravond met tanden poetsen en flossen..wat denk je...
    een stuk van me kies af...dat heb ik weer hoor..
    Ik voel er niks van..maar er zit wel een gat..
    dus ik kijk het effe aan..en anders moet ik nog naar de tandarts ook... :pale:
    Ik was net zo blij dat ik pas in januari weer heen moest..
    Ze zeggen toch altijd elke zwangerschap kost een tand...nou dat zal hier ook wel zo zijn....
    had in de vakantie een stuk van de voortand af... :rolleyes:

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nou genoeg gemonoloogd.. :)

ik kom straks nog wel weer effe kijken... ;)

13. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Dandelion hopelijk slaag je voor een leuk jurkje. En jeetje ik dacht dat ik vroeg wakker was. Was wel al om 5 uur wakker maar ben blijven liggen. Maar na een half uurtje had ik dat ook wel gehad. Slaap normaal gesproken om mijn buik, maar dat is nu best heel lastig. En nu ook al weer een paar dagen last van mijn rug, dus dat helpt ook niet echt.
    Niet meer geslapen wel lekker in bed gelegen. Beetje opgewarmd.

Miep en Miep, veel plezier bij vk. Krijg je het hartje weer te horen. Balen van je tand, ik denk dat ik toch even de tandarts zou bellen als ik jouw was. Anders wordt het misschien alleen maar erger.

14. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    En nu moet ik snel mijn hond uitlaten en dan hup naar het werk. Wordt een zware dag, want mijn collega is vrij, wat inhoud dat ik alles alleen moet doen. Druk druk druk. Maar wat niet afkomt komt morgen wel. Ze houden er maar rekening mee dat ik zwanger ben.

Iedereen nog een fijne dag.

15. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    o ja, gister lekker al kruidnootjes gekocht. Een beetje vroeg maar ze waren wel lekker.

16. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Happygirl..dankje..enne tja de tandarts bellen... :rolleyes:
    ik ben nogal heel erg bang voor de tandarts.... :oops:
    Dus liever niet als wel..
    Ik wacht nog even af..tot mijn ouders terug zijn...
    want als ik ga moet me papsie toch mee.... :D
    En jij werkse vandaag hoor...lekker je zakje kruidnootjes mee! ;)

ik hoop ook dat ik nog niet hoef te bloed prikken bij de vlos...
    vind ik ook zo vreselijk....durf ik ook niet alleen.. :oops:

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo gisteren bij de VK geweest en kwam er weer helemaal trots vandaan!

Alles was goed en lag precies op schema. Kreeg wederom complimenten over mijn buik. Wij zeiden al voor de grap tegen haar dat ze dat vast tegen iedereen vertelde, maar ze vond hem echt mooi zei ze.
    Het klopt ook dat mijn vriend het hartje heeft horen kloppen met zijn oor op mijn buik.
    Baarmoeder is nu voor het eerst met een lint opgemeten en van schaambot tot bovenkant 23 cm lang.
    Bloeddruk was nog steeds mooi laag en kindje lag op dat moment met zijn hoofdje naar beneden en rug aan de rechterkant.

Kortom, ik was weer helemaal blij!

Liefs olga

18. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Bevallingslijst

01-12-07
    Caruli - 25jr - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - jongen - naam : Tygo james*
    Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

03-12-07
    Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - borstvoeding - meisje - naam: Jayda
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling of kraamhotel - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - blijft verrassing

08-12-07
    ayse - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - jongen - naam : Bas*
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

11-12-07

12-12-07
    Malaika- 1e kindje - bevallen op... - thuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - Meisje!

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis/zh? bevallen- jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

29-12-07

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje
    Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op ...- ziekenhuisbevalling ivm diabetes - borstvoeding - Meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Meisjes: 22
    Jongens: 15
    Verrassing: 14

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

aaa super sam dan zijn wij elkaar buddy`s heb het gelijk al veranderd en zal je zo pb-en met de nodige gegevens!

heb wel bijgelezen maar op dit moment ff weinig tijd om te reageren
    drukdrukdruk

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Johana - lekker he, verliefd op je kindje! En gelukkig maar dat je geen last hebt van hormonen!

Perineum massage - jeempie, heb wel wat ontketend met mn tip ... tis toch echt maar een stukje vel hoor dames ;)

Miep - vervelend van je kies. Die wijsheid slaat vooral op ontstoken tandvlees - betere doorbloeding enzo. Ik neem aan dat het breken van kiezen en tanden er niets mee te maken heeft? En irritant van de krant (voor je mannetje dan). Hier was de krant ook laat, misschien door de begroting? Extra kranten drukken kost veel tijd?

Happygirl + Elise - jeetje wat vroeg wakker! Vervelend hoor. Ik slaap op zich prima, maar heb wel het idee dat als ik opsta al mn organen in de verdrukking hebben gezeten ... en ik slaap nog wel netjes op mn zij! Moet nog wat worden als die buik groter wordt!

Olga - fijn joh dat alles goed was bij de VK en leuk zijn dat soort complimentjes. En fantastisch dat je vriend het hartje al heeft horen kloppen! Gewoon met zn oor op je buik? Wow! *zwijmel*

20. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    happygirl81: ow lekker je brengt me op ideeen, ik denk dat ik ook een zakje meeneem!(zo nog ff boodschappen doen)

Miep en Miep: vervelend van je tand! hopelijk hoef je niet naar de tandarts mijn mannetje had het zelfde gister maar die heeft een behoorlijke zere mond dus die zwz de lul! veel plezier bij de vk, hoe laat moet je?

olga: fijn dat alles oke is!

Ik heb gister toch zo gelachen he: Een vriend van ons woont schuin tegen over ons. en we komen ongeveer drie per week bij elkaar over de vloer. Maar ik woon in een volksbeurtje en sinds dat men zien kan dat ik zwanger ben gaat het bij de oudjes de rondje dat ik zwanger ben van hem... (boeid me niet ik weet beter haha!) hij heeft hier om de hoek een dierenwinkel en daar liep ik gister ff heen met me mannetje om hondevoer te halen, dus staan we in de winkel waar het behoorlijk druk is, zegt onze vriend zal ik dan maar die test betalen? dus ik zeg test betalen? jah zegt ie om te kijken van wie het kindje is... dus ik in een deuk en de winkel maar raar kijken terwijl de helf van die mensen het zelf de wereld in heeft geholpen haha dat was zo grappig! hehe

Deel Deze Pagina