dat zijn ook mooie namen.. 1 vande klinkt bekend ik heb je een pb gestuurd... reece vin dik ook leuk... iemand pearl harbor gezien? daar heet ben affleck reef of rave of zoiets vin dik ook leuk maar denk dat dat niks voor in nl is
nou kids slapen even en t wordt opeens donker hier echt niet normaal... zou er bijna bang van worden ik ga zo maar fotos maken van babykleding en weer op marktplaats zetten pfff. zoveel werk maarja
En vooral ZWANGERE vrouwen, die hebben altijd het laatste woord en ook altijd gelijk!! Vraag maar aan Kluun!
Goeiesmorgens mensen! Wat een geklets hiero! Ben gister toch maar op het podium geklommen en het ging erg goed. Goede show en sfeer en veel complimentjes gehad dus het was een geslaagde avond! Mooie afsluiting voor dit jaar. @ Namen-poll: Fay is natuurlijk de allermooiste naam @ Naam: wij zijn er al een tijdje overuit, vind het moeilijk om het voor mezelf te houden. Veel mensen weten het zowieso al omdat ik al jaren loop te verkondigen dat als ik een kindje krijg hij/zij *** gaat heten. @ Dicky: kindercd? geen idee waar je het over hebt Ik wou nog op een aantal dingen reageren maar lijd momenteel echt aan zwangerschaps dementie.. Ik ga nog ff tukkie doen hoor, was gisteren ff iets te laat geworden! X
Toevallig er gisteren met vriendlief over gehad dat ik me vandaag maar eens op het uitzoeken van het geboortekaartje ga storten. Lijkt me een leuke bezigheid, naam zijn we zo goed als al overuit
Nog maar 8 nachtjes slapen zie ik nu.....yeah! Zijn jullie trouwens zenuwachtig voor de 20-weken echo?
Nu nog niet, maar dat was ik ook niet voor de 12-weken echo. Dat kwam pas de nacht ervoor.... Ik maak me ook niet al te veel zorgen hoor...maar toch best spannend.
@chicken; ben ook niet zenuwachtig voor de 20-wkn echo, de vorige echo heeft ons eigenlijk al grotendeels gerust gesteld. Natuurlijk was dat geen medische echo maar toch keek de echografiste alwel naar specifieke dingen en vertelde ons dat ze geen 'gekke' dingen kon ontdekken.
@Dees..dat is wel heel fijn!! Hoe zit dat trouwens..wordt de 20-weken echo nou door een echografiste gedaan of door een arts....of is ze beiden?
pfoe, zou het eigenlijk niet weten. Denk wel dat ze een medische achtergrond moet hebben ivm de kijk naar medische dingen. Niet elke echografiste/scopiste blijkt dit te kunnen. Ik zelf heb de echo in het WKZ, ik ga ervan uit dat er ook een arts bij aanwezig zal zijn. Was even aan het kijken naar leuke kleding nu we toch weten wat het geslacht wordt, zag dat ze nu leuke aanbiedingen hebben.... Lief! collectie: kleding
Dat had ik bij de 12 weken echo ook... Dus ik verwacht dat ik me vlak voor de 20-weken echo ook wel wat nerveus zal voelen. Maar laatst was ik voor 'n normale controle ook wat nerveus, dus ik denk dat dat ook iets is wat bij mij hoort... Bij ons doen ze de echo's trouwens gewoon op de verloskundigenpraktijk.
namen: de meisjesnaam staat vast, jongensnaam zijn we niet over eens. geboortekaartjes: doen wij pas rond 30 weken, nog tijd zat om ze dan te bestellen hihi ligt aan het kaartje of er gewicht en lengte op staat. 20 weken echo: ik ben niet echt super gespannen, maar wel de gezonde spanning of het kindje gezond is en alles erop en eraan heeft. nog 9 dagen en dan de pretecho, kan mij niet snel genoeg gaan nu word echt te nieuwsgierig hihi al denk ik zelf te weten dat het een meid word maar we zullen nog even moeten wachten zul je net zien zit je volgende week daar en dan ligt het kind niet goed
Goedemiddag Dames! Zo er is weer aardig doorgekletst hier! @ 20 weken echo: Ik heb er zin in, heb met de pretecho al te horen gekregen dat alles er goed uit ziet dus... natuurlijk kan hij wat over het hoofd gezien hebben maar we blijven optimistisch! @ Namen: Lotus en Fay. mooi hoor. @ buik: pfff hoop dat hij niet zo hard bliljft groeien want dan ga ik echt ontploffen, haha. kent iemand dat stukje van brigitte kaandorp man versus vrouw? Geweldig vindt ik dat. volgens mij heb ik hem op mijn hyves. Misschien iets voor de site? @ BI: het wordt hier langzamerhand KL###**TE. maar ja, trouw naar de fysio en mijn band om en doorgaan maar weer.
@20 weken echo: ik heb de mijne pas de 31ste das nog zoooow lang wachten @namen: mooie namen!!!! @caruli: spannend!!!!! ben benieuwd
Duurt nog lang hè? Wij doen hier verder ook niet aan pretecho's en zo (ik vind 80 euro nogal een hap geld om een voor 'n koterkijkkwartiertje), dus dan is 't best 'n tijd nog... Maar gelukkig dartelt de kleine vrolijk rond...