Goedemorgen dames, Het oude kastje wat blauwgrijs zou worden is bij nader inzien behoorlijk blauw . Het is op zich wel een mooie kleur.....maar niet wat ik in gedachten had.....even wennen hoor. Maar goed, de rest van de spulletjes wat meer in het spierwit en grijs zoeken en niet meer zo in het blauwige dan valt het vast wel mee. Slaap op zich prima (niet zo lang, nooit gedaan 6,7 uur is voor mij een goede nacht), geen beenkramp meer, maar ben me toch moe steeds. Vanmiddag maar even een uurtje aan toegeven, kan moeilijk door blijven rennen (al gapend hihi), kijk er nu al naar uit .
Goedemorrrrrrgen... Leuk zeg dat de meesten hier al veel spullen hebben. Ik merk dat ik er nu veel minder mee bezig ben dan met de 1ste. Toen kocht ik me helemaal naar aan dingen (ook aan dingen die ik niet echt nodig had ), maar nu vind ik het allemaal wel best. Maar wat ik wel heb is dat ik bijna niet kan wachten... heb zo'n zin in de beeb! Hebben jullie dat ook?
Goedemorgen meiden!! Goh..ik heb nog maar weinig gekocht als ik dat zo lees. Ik heb besloten dat als het kamertje komt eind september, dat ik dan lekker ga shoppen. Dan kan ik het tenminste ook meteen kwijt. Hè lekker laatste dagje alweer vandaag! Morgenochtend alleen nog even naar een klant en dan shoppen voor een nieuwe auto!!! Jullie nog plannen voor het weekend?
Dat schiet al lekker op chicken! Ik heb al wel alles voor de inrichting van de babykamer, zelfs het bahang en de verf etc. Kleertjes ga ik lekker kopen als ik verlof heb. Als ik dan nog vooruit kom, en anders moet Dennis mij maar in de rolstoel duwen. Heeft hij de vorige zwangerschap ook gedaan dus hij is het gewend haha.
goeiemorgen! Ik heb ook nog weinig hoor chicken, maar zei net al tegen mijn collega: ik ben nog heel relaxed daarover. ben benieuwd hoe lang ik dat ga volhouden Verder morgen en het weekend lekker vrij! Ga morgen het houtwerk in de slaapkamer in de grondverf zetten (jaja op waterbasis) en 's avonds 1ste keer yoga! Zaterdag een verjaardagslunch van een vriendinnetje dat 30 wordt en 's avonds een buurt bbq (altijd erg gezellig! nu hopen op droog weer!). Zondag heerlijk nix! En de rest nog leuke plannen?
Goedemorgen, Ons kamertje is dinsdag gebracht en staat ook al helemaal in elkaar. Het begint nu al op te schieten! Het behangwerk enzo was al helemaal klaar, moet nu nog wat kleine dingen doen als plank ophangen, nog een klamboe ophangen ed. Het wordt in elk geval echt super mooi, en moet er steeds even heen om te kijken haha. De kinderwagen en box zijn ook direct bezorgd, helaas is de box beschadigd, dus die moet volgende week even omgeruild worden. @rest van de spulletjes: we kopen steeds af en toe wat dingen zodat we niet alles in 1 keer hoeven te kopen. @kilo's : ik was in het begin een kilo afgevallen en daarna is het steeds gelijk gebleven. Vorige keer bij de verloskundige was ik weer 2 kilo aangekomen. 7 September moet ik weer heen, zal me benieuwen hoeveel ik dan ben aangekomen, maar denk dat er wel weer wat kilootjes bijzijn. @ chicken: Ik zat al steeds te kijken op mijn banner op hyves wanneer ik onder de 100 dagen zou duiken en dat is vandaag gebeurd, nog 99 te gaan. Dat klinkt dan opeens nog maar best wel kort haha en gaat het best wel snel nu hoor.
@Jolinde...heb je ook een fotootje van je kamertje? Het gaat zeker supersnel....leuk he!! Als het straks september is dan kunnen we al zeggen: "volgende maand ga ik met zwangerschapsverlof!!!"
Jeetje, hij bewoog net.......hij draaide helemaal langs m'n buikwand zeg maar, maar dan van onderaf naar boven, zo langs m'n broekrand...hahahaha....ik veerde helemaal op, zo kriebelde het!!! Voelde een beetje als in je zij gekieteld worden.
Nee heb nog geen foto van de kamer.Zal ik binnenkort wel even maken. Ben zelf ook wel benieuwd hoe anderen hun kamer hebben, vind het altijd leuk om te zien.
Hoii, @ Elmo, kraampakket nog niet binnen hier. (Ben me trouwens bij mijn vorige zwangerschap een ongeluk geschrokken toen ik zag wat daar allemaal in zat!!) @ Doortje, gezellig weekend heb je voor de boeg zeg! @ weekend, zaterdag de 3d echo, ben zo benieuwd!! En verder hoop ik te slagen met uitzoeken van bed, behang en laminaat. Ik ben ook reuze benieuwd hoe jullie kamertjes eruit gaan zien.
Ik weet niet of jullie dit ook hebben gehoord, maar mijn VK zei dat ik even naar de verzekering moest bellen voor het kraampakket. Als je namelijk aangeeft dat je thuis wilt bevallen krijg je namelijk nog wat extra spullen ofzo erbij..
@chicken: oh wat gaaf! Het blijft elke keer weer bijzonder he, dat gevoel in je buik! Ik heb 's avonds altijd mijn momentje als ik in bed lig. dan wordt ze me toch actief! Zo leuk om mijn buik zo te zien bewegen! @meloen: jij hebt ook een leuk weekend voor de boeg! Ik hoop dat je mooie plaatjes meekrijgt en slaagt met het uitzoeken van alles!
ik wil toch niet thuis bevallen, dus dat hoeft niet voor mij zit me net te bedenken dat ik het nog niet eens heb aangevraagd...oeps
@Doortje...volgens mij gaat dat automatisch als je het opgeeft aan je verzekering dat je zwanger bent. Heb je dat niet gedaan met het aanvragen van kraamzorg?
hallo, lees dat het goed gaat met iedereen en de meeste aan de kamer gaan beginnen of begonnen zijn.. hier ook behang is gister binnen gekomen dus ga ik dadelijk ophalen eind sept komt t kamertje zelf pas.. nou ik ben tereug van het zh.. ik hoef niet meer naar vk maar sta nu onder behandeling bij het zh.. heb vandaag weer een echo geha helemaal leuk natuurlijk alles was goed.. kon niet beter.. ook heb ik over 3 weken weer een afspraak en over 5 weken nog een echo... dus ben benieuwd.. wat ik vragen wilde.. kruiken moet dat echt perse? ik heb ze namelijk nog nooit gehad.. nu is het wel dec. maar kan nu niet echt zeggen dat het hier koud is in huis in dec.. ( zelfs niet als het -20 vriest) ik weet niet wat de richt lijnen zijn en weet niet eens waar ik ze moet plaatsten in het bedje ofja wiegje wordt t voor de eerste maandjes.. weet iemand dit??
@chiquita...met dat soort dingen loop ik dus ook. Ik denk dat ik dat gewoon aan de kraamzorg ga vragen. Pak ik de lijst erbij en dan moet zij maar aangeven wat nodig is...hahaha. Ik heb geen flauw benul..
@chicken: nee rechtstreeks aangevraagd bij kraamzorg. Maarja, relaxed als ik ben , ik ga morgen wel even bellen!