December 2014

Discussie in 'De mama's' gestart door ikke142, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke142

    ikke142 Bekend lid

    1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Voor degene die waren uitgerekend in december 2014 en het leuk vinden nog verder te kletsen!!
    Willen we ook hier een lijst? Dan Ff naam, leeftijd, geboortedatum kleintje en j/m ofzo?

    X ikke
     
  2. Miss32

    Miss32 Lid

    28 sep 2013
    91
    0
    0
    Ik doe mee!
     
  3. Mama JaDeBo

    Mama JaDeBo Niet meer actief

  4. Miss32

    Miss32 Lid

    28 sep 2013
    91
    0
    0
    En voor de lijst. Op 21 december mama geworden van een prachtig meisje. Eerste kindje. Ben zelf 33 jaar.
     
  5. ikke142

    ikke142 Bekend lid

    1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Ik zal me straks eens uitleven op een leuke lijst...hihi gezellig!
     
  6. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Leuk!
    Ik ben 36, 1e kindje.
    Prachtig meisje geboren op 21 dec.
     
  7. sznne

    sznne Actief lid

    19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    ik doe ook weer mee! ben 29, Lars 25 dec. 2e kindje

    iemand miss ook ervaring met overproductie(bv) waarbij kindje moeite heeft met het drinken? zo ja wat hielp? ik heb vanochtend leeggekolfd/ laten drinken. Uit de kolf borst kwam 80cc en was nog niet leeg.. nu leg ik m per 3 a 3,5u aan aan dezelfde borst hoevaak hij ook komt. (voed op verzoek) wie weet helpt t maar succes verhalen zijn welkom!:)
     
  8. ikke142

    ikke142 Bekend lid

    1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Hier helaas geen ervaring met BV. Ons meisje krijgt de fles. Dus kan je daar niet mee helpen.
    Hoeveel slapen jullie kleintjes? Hier slaapt ze gelukkig snachts als een roosje. tussen 18 en 19 een fles, daarna in principe rond 23u nog een fles en dan tussen 6 en 7 weer. Gisteren waren we in slaap gevallen (lagen al lekker allemaal boven) en mevrouwtje melde zich pas om 5.30 dus die van 23u hebben we overgeslagen. Erg lekker om een keer een goede nacht te maken, maar voel me wel schuldig naar mn meisje. Hoewel ze zich echt wel meldt als ze honger heeft hoor.
     
  9. mamsam

    mamsam Bekend lid

    25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    mag ik mee doen al besloot mn miniman dat hij het nog lekker warm vond bij mama hihih
     
  10. T84

    T84 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    2.575
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben er ook weer bij gezellig!!!

    Ben 31, Maddie Sophie 9 december, 2e kindje...
     
  11. Mama JaDeBo

    Mama JaDeBo Niet meer actief

    gezellig meiden!

    Ben 29, meisje is geboren op 26/12, 4e kindje
     
  12. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Szanne ivm wederom een borstontsteking ben ik nu aan het afbouwen.
    Ik drink saliethee. Dit remt de productie wat.
    Misschien kun je googlen!
    her en der lees ik posts hier op het forum dat het schadelijk is voor de baby. Maar dat zijn mensen die de klok hebben horen luiden naar niet weten wat de klepel hangt :D
    Als je zwanger bent wordt het wel afgeraden.

    Ik ben vandaag met de pil gestart. Ook dit zou de productie afremmen. Alles wat ik kolf moet ik vanaf nu wel wegdoen.
    Voelt toch een beetje dubbel..
     
  13. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik doe ook weer mee!
    Ik ben inmiddels 30 geworden, mijn meisje is 20 december geboren en ons tweede kindje.
     
  14. cizmo

    cizmo Fanatiek lid

    26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Roln, alweer een borstontsteking? Dat is balen! Verstandig dat je afbouwt. Ik geef nog wel borstvoeding maar twijfel ook steeds over stoppen omdat ik zo bang ben voor weer een borstontsteking. Maar aan de andere kant gaat het nu juist zo goed.

    De nachten zijn te doen. Meestal gaat ze tegen 00:00 uur slapen, dan om ongeveer 04:00 uur en voeding en dan om 07:00 uur weer. Gelukkig slaapt ze binnen 20 minuten weer bij de nachtvoeding, inclusief luier verschonen.
     
  15. Mama JaDeBo

    Mama JaDeBo Niet meer actief

    Roin balen zeg beterschap!

    Hier sinds gister koorts... Behoorlijk ook :( vanochtend bij ha geweest en jawel een borstontsteking :( dus ab kuur gehad... Man wat voel ik me beroerd zeg blegh!
     
  16. sznne

    sznne Actief lid

    19 aug 2009
    333
    0
    0
    Drenthe
    als er steeds weer een borstontsteking komt lijkt me de lol er ook wel snel af gaan idd, dat is ook niet vol te houden.
    Hier heeft er 1x 3,5/4u (snachts) tussen de voedingen gezeten en de dag daarna had ik dus ook de onsteking.. Voor de rest komt meneer eerder:) om de 2 a 2,5u hangt ie er wel weer aan en ja ook snachts! Zie er wel naar uit om weer een nachtje door te slapen maar aan de andere kant vind ik het ook best wel gezellig, en heb ik blijkbaar genoeg aan veel korte slaapjes achter elkaar. ok met het huilen van kramp/maagpijn van de afgelopen 2 dagen is het wel zwaarder maar het gaat gelukkig nu duidelijk beter na het afkolven. Was dus even een nieuwe balans nodig.

    Hier nu ook allemaal aan het snot/ slijm/ keelpijn, lars heeft sinds 2 dagen ook een snot neus met best dik slijm, vooral snachts en slaapt niet plat, dan heeft ie er ontzettend last van en wordt vrijwel direct wakker.. zo zielig en ook wel voor mij;) want ik draag m nu zo goed als de hele dag (en meeste van de nacht) rechtop bij mij. Hopelijk is dat snot snel weer weg. Otrivin nacl helpt gewoon helemaal niet helaas, heb nu wel een natte handdoek op de kachel, dat lijkt iets te helpen en uiteraard een ui naast hem.
    Wat ben je ook druk met zo'n kleintje eigenlijk he, bedenk ik nu ik dit zo type allemaal. En dan is er ook nog zoiets als een huishouden en rest van het gezin....:$
     
  17. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik ook aan de AB mamajadebo.
    Ben er toch wel goed zat van.
    Maar ja. Nu kan je niet stoppen hè? Je moet Door met bv om te proberen de ontsteking op te heffen.
    Jij ook Beterschap!

    Ik was ook nog even door gegaan omdat het toch weet goed ging maar nu wel ik er vanaf hoor!

    Het is hier nu ook een bende in huis. Heb het gevoel nergens aan toe te komen maar komt ook omdat ik me niet zo fit voel Door die borst.

    Beterschap voor jou en lars ook!
     
  18. ikke142

    ikke142 Bekend lid

    1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Tuurlijk doen we hier allemaal weer mee. Ons meisje had geen zin om tot dec te wachten en was dus iets eerder, maar maakt niet uit. We waren in dec uitgerekend dus van daar december. Hebben we op fb toch ook!!!
     
  19. mamsam

    mamsam Bekend lid

    25 mrt 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dan,

    ik ben 33 bryce is geboren op 7 januari 4375 gram 55 cm lang.

    heb hem net gewogen... meneertje is 4820.... whoepsie hihih twee weekjes oud nu
     
  20. ikke163

    ikke163 Lid

    8 jan 2012
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ook :)
    evi is geboren op 24-12-2014

    (er bestaat ook een facebook pagina geheim dus niemand kan zomaar meelezen misschien dat hier nog meer animo voor is?) kletst iets makkelijker als hier tenminste vind ik
     

Deel Deze Pagina