DEEL 2 — Uitgerekend 16 t/m 31 juli 2020 — DEEL 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door NienkeB, 26 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NienkeB

    NienkeB Fanatiek lid

    6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Oeh spannend! Ik denk zo groot als een euro ongeveer? Ik heb hem de vorige x wel gezien en was echt een taai stuk slijm maar niet heel groot hahaha
     
  2. Freddel

    Freddel Fanatiek lid

    30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Dan ben ik 'm idd kwijt! Spannend hoor.
    Heb wel veel harde buiken en een beetje misselijk. Hopelijk wacht ze nog tot woensdag. Daarna mag ze komen:roflmao:
     
    Secretangel, Annie82, Jesje88 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Zus9

    Zus9 Bekend lid

    25 jul 2014
    965
    686
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Wat spannend! Hoop voor je dat je 1 juli kan halen inderdaad :roflmao:
     
  4. Freddel

    Freddel Fanatiek lid

    30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Paar harde buiken maar niet echt regelmatig ofzo dus ik verwacht vandaag eigenlijk niets. Ik hoop stiekem dat het woensdag spontaan begint! Ik zou het zo leuk vinden om deze laatste zwangerschap eindelijk te ervaren hoe het is als het spontaan begint! Vorige 2x ben ik ingeleid en nu staat er ook een inleiding gepland, maar wie weet komt ze alsnog spontaan voor de inleiding! Ik duim ervoor iig;)
     
  5. NienkeB

    NienkeB Fanatiek lid

    6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Ohh zou leuk zijn! Woensdag is idd de magische grens hahah :D
     
  6. Anonima257

    Anonima257 Bekend lid

    6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Oehh spannend! Zoals Nienke zegt, beetje ten grote van een €1 of €2 munt denk ik ook wel. Bij mijn zoon was het verliezen ervan met 37+5 het begin van mijn bevalling, dag erna weeën en met 38 weken is ie geboren. Spannend!!
     
    Pioenroos92 en NienkeB vinden dit leuk.
  7. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Spannend!! Hopelijk zet t vanzelf door op 1 juli of daarna! :D
     
    NienkeB vindt dit leuk.
  8. Freddel

    Freddel Fanatiek lid

    30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Dat zou voor mij nu ideaal zijn! 37+5 is 1 juli dus dan mag het:roflmao: ben zo benieuwd hoe het is als je thuis spontaan weeën krijgt of je vliezen breken. Bij mij was steeds alles in het ziekenhuis dus dan weet je dat het komt en dan zie je zelfs weeën op de monitor als je ze nog niet eens echt voelt. Dus ik duim dat woensdag of donderdag weeën ontstaan of de vliezen breken!
     
    NienkeB en Jesje88 vinden dit leuk.
  9. Anonima257

    Anonima257 Bekend lid

    6 jul 2014
    848
    284
    63
    Vrouw
    Ik duim met je mee, spannend!!!!
     
  10. Yellowbirdie

    Yellowbirdie Actief lid

    27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Hier net terug van controle en ctg. Ik blijk wat te weinig vruchtwater te hebben dus ik krijg nu iedere dag controle tot aan de keizersnede. Zolang ze...ja tot 1 juli... blijft zitten vind ik alles goed:D

    Zie het ineens gebeuren dat we allemaal massaal op 1 juli bevallen :roflmao:
     
    Secretangel, Liana84, NienkeB en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Misschien een smerige vraag hoor, maar hoe is de substantie van een slijmprop? Is het echt heel stevig, of meer een beetje pudding-achtig? :oops: En je kunt hem ook in delen verliezen heb ik begrepen?
     
    NienkeB vindt dit leuk.
  12. Pioenroos92

    Pioenroos92 Fanatiek lid

    28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Laat die baby's maar komen:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
    NienkeB vindt dit leuk.
  13. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Hahaha dat zou wel hilarisch zijn! Van mij mag het hoor, ik ben inmiddels wel een beetje klaar met dit gedoe.

    Nog even de benen bij elkaar houden hoor! Hoeveel te weinig heb je? Geen bedreiging voor de kleine hoop ik...?
     
    NienkeB vindt dit leuk.
  14. Freddel

    Freddel Fanatiek lid

    30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    Soort hele dikke afscheiding. Dus een beetje puddingachtig idd. Ik ben 2 'stukken' verloren. Maar sommigen verliezen hem in nog meer delen volgens mij.
     
    NienkeB vindt dit leuk.
  15. Yellowbirdie

    Yellowbirdie Actief lid

    27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Nee de gyn was nog niet bezorgd, anders was ik ook niet weg gemogen denk ik. Baby beweegt/schuift nog goed in de buik ondanks dat ik haar amper voel. De grootste pocket gemeten was 2cm geloof ik.... mits ik het goed gezien heb. Vorige week was deze wel dubbel zo groot. Dus waar het naar toe is....geen idee want vochtverlies is niet veel anders voor mijn idee. Of ik moet de waterige afscheiding die ik normaal had verwarren nu met vruchtwater. Maar lijkt me sterk. Morgen weer even controleren. Ik hou me rustig in elk geval.
     
  16. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Bedankt voor de uitleg! Van die stukjes pudding heb ik ook al wel gevonden... o_O maar wel kleiner dan een eurostuk
     
    NienkeB vindt dit leuk.
  17. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Vruchtwater is toch wel anders lijkt me... maar gelukkig zijn ze nog niet ongerust. Wel bijzonder dat het zo snel van ‘genoeg’ naar ‘te weinig’ kan gaan!
     
  18. Yellowbirdie

    Yellowbirdie Actief lid

    27 jan 2019
    333
    469
    63
    Vrouw
    Ja precies. Daarom vraag ik me af of het niet gewoon even toevallig was en dat de meting niet helemaal klopt. Maar we gaan het zien. Beter even het zekere voor het onzekere.
     
    BlauwBloempje vindt dit leuk.
  19. NienkeB

    NienkeB Fanatiek lid

    6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Hahaha zouden er miss meer baby’s dan normaal op 1-2 juli geboren worden denk je? Zou me niks verbazen hoor.. miss meer keizersnedes ingepland dan normaal.. of mensen die die datum gaan strippen etc.
     
  20. NienkeB

    NienkeB Fanatiek lid

    6 okt 2019
    2.172
    2.388
    113
    Vrouw
    Administratief
    Twente
    Gehehehe het is al een tijdje terug..... maar het is echt een Beetje een dikke rochel in mijn herinnering :roflmao: :roflmao: Maar dan van dik doorzichtig slijm. En het is wel stevig en valt niet makkelijk uit elkaar :cool:
     
    ptries vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina