dekbedovertrekjes of winnie de pooh knuffel peluche (43cm)

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Sharon20, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi ik ben opzoek naar nieuwe (of zo goed als nieuwe) dekbedovertrekjes. liefst witte of ecru (neutrale kleuren) met een bruine, grijze of zwarte print op (niks kleurrijks ofzo). ik heb er nu 1 van winnie de pooh, maarja, met 1tje ga ik niet toekomen denk. vind ze in de winkel wel heel erg duur (gemiddeld 50 euro)

    ook ben ik nog opzoek naar de winnie de pooh knuffel van de serie peluche...

    hier een foto van de beer die ik nog zoek: http://www.newbabyland.com/giochi_pelou ... -5449.aspx

    de tijger, knorretje en Ejoor (of hoe schrijf je dat :D) heb ik al. het de knuffels zijn 43cm groot en zijn heeeel zacht, soort badstof denk ik. ik heb al overal een beetje rond gegekeken maar kan de pooh er nergens van vinden. mocht iemand deze nog hebben dan zou ik er erg blij mee zijn... zonder pooh is het toch niet echt "compleet" vind ik :)

    alvast bedankt!
     
  2. debbie1988

    debbie1988 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.608
    0
    0
    Thuismoeder + Oppasmoeder
    amstelveen
    Hallo,

    Ik heb nog ledikant overtrekjes, deze wil ik wel verkopen hoor. Zal ik kijken hoeveel ik ervoor je heb?
     
  3. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey, ik heb er nog 2 nodig. als je beslist hebt welke je weg doet, kan je er dan een foto van maken?

    alvast bedankt!
    x sharon
     
  4. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb de winnie, maar jammer genoeg is mijn dochter er helemaal weg van, maar ik zal mijn ogen open houden voor je als ik er één tegenkom.

    gr patje.
     
  5. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    waar heb jij de winnie gehaald? heb overal al gezocht, nergens te vinden...
     
  6. patje

    patje Fanatiek lid

    17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik heb hem gekregen van een klant van mij, kan wel eens informeren waar ze hem gekocht heeft. ( als ze dat nog weet want ze is al aardig op leeftijd, hahah)
     
  7. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    dat zou ik heel aardig vinden! ik heb de tijgertje van die reeks van een van mijn broers gekregen. hij had hem bij bart smit gekocht... leek mij het meest logische dat ze daar pooh en company dan ook wel zouden hebben... maar niet dus.
     
  8. Sharon20

    Sharon20 Fanatiek lid

    19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik weet nu dat de pooh knuffel van het merk nicotoy is! iemand die mij kan helpen?
     

Deel Deze Pagina