deur in buik gekregen 33 wk zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Irene, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

    Irene Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik heb net een deur tegen mijn buik gekregen aan de zijkant, redelijk hard. Moet je hiervoor naar de VK? Ik voel de baby wel bewegen dus dat zit wel goed. Maar ik hoorde dat je iedere val moet melden. Zou dit kwaad kunnen denken jullie? Maak me toch wel een beetje zorgen.
     
  2. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ik denk niet dat je jezelf teveel zorgen moet maken, maar het is wel verstandig om het eventjes te melden bij je vk. Ook voor je eigen gemoedsrust wel prettig denk ik...
     
  3. peetje22

    peetje22 Actief lid

    21 jul 2006
    332
    0
    0
    ik zou ook gewoon ff bellen idd al is het alleen voor je eigen gemoedsrust.
    ene ja kan beter 1 keer teveel bellen dan 1 keer te weining
     
  4. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    k zou me geen zorgen maken hoor.

    Je moest eens weten hoe hard mijn zoontje van 2,5 soms op mn buik ploft.
    Ze zitten goed beschermd hoor de kindjes, maar voor je eigen gemoedsrust zou je idd je VK even kunnen bellen.
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ook ik denk dat je kleine goed verpakt zit ;)
    Als je je anders voelt of de kleine gedraagt zich anders zou ik even bellen. Anders melden bij je eerstvolgende bezoekje.
    Succes!
     
  6. Irene

    Irene Fanatiek lid

    1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Dus jullie denken niet dat het kwaad kan? Oh gelukkig maar. Het was ook niet superhard ofzo, zoals dat je bijv, een harde stomp in je buik krijgt, maar meer een optatertje van de deur. Maar ik maakte me toch wel zorgen eigenlijk!
     
  7. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    tja de truc is wat je zelf voelt he

    als jij zelf zegt "nou het voelt gewoon normaal" zal er wel niet zo heel veel aan de hand zijn

    wnat zoals gezegd.. ze zitten goed ingepakt he
    onder andere in een hoop vocht waardoor dingen toch al gedempt worden en de baby gewoon opzij dobbert

    maar voor ej gemoedsrust is het beter denk ik even te bellen :)

    ik kreeg zelf vandeweek nog op mn donder toen ik niet gebeld had toen de babybeer een dagje heel rustig was nadat ik me heel druk gemaakt had
    dat moest ik in vervolg gewoon niet meer doen maar meteen bellen want dan wisten zij het ook en kon ik eventueel meteen even langskomen.

    dus tja.. uiteindelijk is het een eigen keuze denk ik
    maar bellen vinden de meeste vks niet erg
    en ik denk dat je er zelf ook lekkerder van slaapt misschien :)
     
  8. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Ik had een grote hond met een week of 32 die als een gek kwam aanrennen, tegen mij opsprong en toen ben ik achterover gevallen. Erg geschrokken, maar had verder nergens last van. Heb het nog wel bij de volgende controle gemeld bij de verloskundige. Volgens haar kon het geen kwaad, maar zodra je buikpijn hebt of de baby minder voelt, moest ik wel gelijk bellen. Maar als je twijfelt, gewoon bellen hoor, daar zijn ze voor!
     
  9. mae

    mae Actief lid

    12 sep 2006
    156
    0
    0
    de Wijk
    Ik heb zo een heerlijke dochter van 7 jaar, die ik midden in de nacht wakker maak om even te laten plassen en een paar weekjes terug was ze denk ik aan het dromen dus ik kreeg me daar midden in de nacht een keiharde schop met die benen van haar recht in mn buik auwwwwww
    Deed mij meer kwaad qua pijn dan de baby in mn buik:)
     
  10. moonique

    moonique Bekend lid

    28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
    Mijn vk zegt altijd als je je zorgen maakt altijd even bellen! niet mee blijven lopen.
     

Deel Deze Pagina