deur open/dicht

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Inger1979, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

slapen jullie kleintjes met de deur open of dicht?

1. open

2. dicht

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Hi meiden,
    ik ben benieuwd of jullie kleintjes met de deur open of deur dicht slapen.
    Ik ben gewoon nieuwsgierig :D

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    vanaf het begin met deur dicht! sliep ze lekkerder...en werd ze niet wakker als wij naar de wc gingen of naar bed kwamen......:D

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb gestemd voor open.

Haar kamer is naast die van ons. We hebben dus haar deur (en die van ons) open en de babyfoon uit.

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ayla slaapt met de deur dicht, dit ivm de katten die anders op de kamer kunnen komen.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Als ik wakker ben dicht, als ik naar bed ga zet ik de deur op een (flinke) kier

6. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Dicht, omdat ze heel licht slaapt en van elk piepje en geluidje wakker wordt. Ik ga nu 's avonds ook niet meer kijken omdat ik haar steeds wakker maakte met het geluid van de deur en krakende vloerplanken en dan met een huilend kind zat.
    Heb er wel aan moeten wennen maar dit is de beste oplossing. Onze deur staat trouwens wel altijd open.

7. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

heb gestemd voor open. Overdag zit de deur altijd dicht. Maar in de avond op een kiertje. Dus heel klein stukje open.

8. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    dicht, anders wordt ze steeds wakker van geluiden als de trap, de hond, de telefoon etc.

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Bij ons slaapt ze met een dichte deur omdat ze een nachtlampje heeft, bij mijn schoonouders met de deur open omdat de stekkerdozen daar te laag zitten voor een nachtlampje en de deur geen bovenlicht heeft. Ik heb overigens wel op dicht gestemd.

10. Jipper

Jipper Fanatiek lid

22 jan 2008
    2.394
    1
    0
    Dicht, waarom zou je met de deur open slapen? Die zit er toch niet voor niets? ;)

11. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    onze eerste zoon sliep altijd met de deur open. Nu slapen ze beide met de deur dicht. Het isoleert iets beter zo en worden ze niet zo gauw wakker van elkaar. Onze deur is wel open, zodat wij hen horen.

12. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook de deur dicht, het is hier zo gehorig dat ik haar met de deur dicht net zo goed hoor als met de deur dicht. Ze wordt niet snel wakker, maar vindt het toch onrustig voor haar als ze in haar slaap al die geluidjes hoort.

13. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Deur staat hier open. Waarom? Geen idee eigenlijk. Zelf heb ik een hekel aan dichte deuren.

15. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

hihi :D indd ja

16. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb dicht gestemd, maar dan niet helemaal "in het slot". Mocht er iets zijn en ik wil bij hem kijken en hij zit helemaal dicht dan maak ik hem ermee wakker... Voor dat wij naar bed gaan kijken we ook bij hem en met dichte deur wordt hij echt wakker van de klink.

17. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Dicht anders wordt ze wakker van elk geluidje.

Onze keuken zit pal naast haar kamertje namelijk...
    Dus wij gaan altijd op onze tenen naar de koelkast om een glaasje drinken te halen... ;)

18. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    wij hebben ook de deur dicht. eigenlijk al van het begin af aan.
    ik heb er ook nooit over na gedacht eigenlijk maar hebben gewoon gedaan. haha. hij word niet snel wakker maar zoals ik hier al eerder las hij zit er toch niet voor niets in hihi

19. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    jayla slaapt op mijn kamer dus ik heb de deur s'avonds altijd dicht en als ik naar bed kom laat ik m op n kiertje openstaan :D

20. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

dicht omdat ik een kat heb..en ook al is ze nog zo schattig ga het risico niet nemen dat ze op de slaapkamer van me zoontje kan komen..

Deel Deze Pagina