deze beeb.. heeft nooit de hik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dora, 2 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dora

    Dora Bekend lid

    25 apr 2006
    762
    0
    0
    Is dat vreemd of vreemd

    mijn eerste baby had altijd de hik in de buik...maar deze beeb tot nu toe heel niet.... moet ik me daar iets van zorgen over maken?


    xxx
     
  2. mamavanro

    mamavanro Bekend lid

    6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Nee hoor, geen zorgen maken dat ik zwanger was van mijn zoontje nooit gehad en bij deze kleine tot op heden ook nog niet....
     
  3. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee hoor snoept waarschijnlijk weinig vruchtwater of drinkt heel rustig.
     
  4. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hier hetzelfde bij mijn zoontje echt zoooo vaak, soms wel 8 keer per dag en echt een flinke tijd dan, soms ging heel mijn buik op en neer, en bij deze nog nooit gehad.

    Ik zeg altijd voor de gein; deze heeft een trilfunctie, dit meiske " trilt" af en toe is heel gek gevoel!
     
  5. Lien78

    Lien78 Fanatiek lid

    15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hier ook geen hik gevoeld nog. al zou ik ook niet weten wát ik dan zou moeten voelen...

    voel wel geschop, en een soort schopkannonades (heel snel achter elkaar schoppen eventjes). en gedraai/gewoel.

    hoor ook wel eens dat vrouwen een hakje ofzo kunnen pakken door hun buikband heen; kan hier ook niet. ik zie mijn buik wel heen en weer gaan, maar kan écht niet onderscheiden wát dat dan is.

    ach, het zal allemaal wel normaal zijn, hoor. de vk is steeds prima tevreden! ;)
     
  6. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

    Nee joh! Lekker toch.. super irritant die hik. Mijn zoontje begon met 35 weken in de buik en is nooit meer opgehouden ;) Oftewel hij hikt nog steeds gemakkelijk (bijvoorbeeld na het drinken van een fles.. maar ja.. hij is ook holle bolle gijs)
     

Deel Deze Pagina