DHEA op eigen initiatief?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sara1983, 16 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1983

    sara1983 Actief lid

    6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    Hallo allemaal,

    Ik heb een laag AMH en zou graag DHEA gaan slikken, maar ben momenteel niet onder behandeling van een ziekenhuis. Ongeveer 2 jaar geleden was ik onder behandeling in Dusseldorf en toen heb ik ook DHEA gebruikt. Ik ben zwanger geraakt (overigens was dit spontaan) en ik denk dat DHEA hierbij geholpen heeft. Nij Geertgen heeft een recept nodig van een behandelend arts. Heeft iemand ervaring met het zelf aanschaffen en gebruiken van DHEA? Waar en welke dosis? Mogelijk gaan we niet meer de MMM in, maar willen we het thuis een kans geven ;)

    Daarnaast, iemand nog tips voor pillen die de zaadkwaliteit kunnen verhogen? :)

    Alvast bedankt voor jullie hulp!
     
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.562
    113
    Vrouw
    Je kan via de site van Rika Lukac een DHEA test doen en ook DHEA aanschaffen. Volgens mij is de dosis 60mg per dag, maar dat zal ook weer persoonsafhankelijk zijn....

    Je zou je partner ubiquinol (actieve vorm van Q-10) 200mg per dag kunnen laten slikken en daarbij zijn zink&selenium en foliumzuur ook goed voor het zaad van je partner.
     
  3. Palmpje

    Palmpje VIP lid

    8 jul 2017
    8.601
    6.564
    113
    Vrouw
    Ik heb ook een lage amh en wilde daarom ook graag mn DHEA laten testen. Nij geertgen, de kliniek waar ik onder behandeling ben, wilde hier niet aan mee werken. Daarom heb ik een speekseltest op de site van Rika Lukac besteld, en daaruit bleek dat mijn DHEA waarden helemaal goed zijn. Ik had de supplementen meteen mee besteld maar dus niet hoeven gebruiken.
     
  4. sara1983

    sara1983 Actief lid

    6 nov 2013
    157
    0
    16
    x
    Dank jullie wel! Ik ga ernaar kijken :)
     

Deel Deze Pagina