Diarree en pilgebruik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rozeline, 24 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Ik heb de laatste tijd nog al eens diarree gehad. Meestal overdag, maar ook een keertje net na ik de pil had ingenomen. Hoe betrouwbaar blijft de pil dan nog?

    Ps. Ik had vanmorgen een onduidelijke zwangerschapstest vandaar mijn vraag
     
  2. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Ik zit altijd te gappen met m'n moeder , over het feit dat ik een "diarree" kindje ben. En daar is ze zo blij mee dat de pil toen niet gewerkt heeft.

    Dus het kan zeker.
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  3. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.516
    671
    113
    Vrouw
    Als je binnen 3 uur na inname diarree hebt of moet overgeven is die niet meer betrouwbaar. Je kunt dan het beste voor de zekerheid nog een pil innemen.

    Toegevoegd: lees ook goed wat er in de bijsluiter staat en in welke week van de strip je zit. Het effect kan dan namelijk wisselend zijn.
     
    Rozeline vindt dit leuk.
  4. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Bedankt meiden voor de reacties
     
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ik heb dat 3 weken geleden ook gehad tijdens de eerste week van de pilstrip en echt een week lang de hele dag door. Deze week moet ik ongesteld worden en ineens begon ik te denken dat dat best weleens onbetrouwbaar geweest kan zijn. Ik werd er zo zenuwachtig van dat ik ineens pijnlijke borsten voelde. Heb vanmorgen een testje gedaan omdat ik het ineens echt heel spannend vond en die was gelukkig negatief. Zaterdag was mijn laatste pil van de strip dus hoop snel ongesteld te worden.
     
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Onduidelijk als in zeer lichte streep? Want ik heb altijd geleerd een streep is een streep. Misschien nog zo een digitale test doen dan heb je zekerheid.
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Valse test van healtypharm had ze, maar daarna negatief getest, dus niks aan de hand gelukkig ;)
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. Rozeline

    Rozeline Fanatiek lid

    11 okt 2017
    1.865
    920
    113
    Vrouw
    Dit dus. Sorry ik had je reactie niet gezien @GossipGirlxoxo ik ben inmiddels ook ongesteld geworden. Jij ook?
     
  9. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Ja gisteren gelukkig! Ben er nog nooit zo blij mee geweest. Over 2 weken word ik gesteriliseerd dus daarna nooit meer deze zenuwen :roflmao:
     
    Rozeline vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina