Die, die, die!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door emmie, 14 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

emmie Niet meer actief

Hier gaat het echt de hele dag....'die die die die die die die die die'!
    opzich wel lachen maar, soms word ik er ook echt knetter van!
    alles is die die die.
    en helemaal als meneer en fles ziet, en colafles, een fles afwasmiddel, maakt niet uit, die die die
    en als hij die die die dan niet krijgt dan is het die die die diiiiiiieeeeeeeeeeee en huilen! haha nu al! herkennen jullie dit?

liefs Emmie

2. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    OOOOOOhhhhh ja, hier ook. Soms word ik er helemaal kriegel van. Maar door af te leiden valt het nog te doen. Ze wil nog wel afgeleidt worden. Meestal vraag ik dan "waar is je......"(speelgoed of knuffel) en gaat ze vol enthousiasme die voor me zoeken.

Maar vermoeiende fase is dit hé?!

3. emmie

emmie Niet meer actief

hahaha ja behoorlijk!
    ook wel super stoer, een jaar geleden nog zo'n klein wezentje, en nu al zo 'groot' en wijs! ongelooflijk toch?

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier is het Tietietietietietie aan een stuk door. O ja, af en toe mammamamamamamamama tussendoor. En als het dat niet mag of het gaat niet snel genoeg krijg ik er een heerlijke driftbui voor terug.

Het belooft nog wat voor de toekomst vrees ik ;)

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hahahaha, hier ook heel herkenbaar. Hij vraagt heel vaak 'Iss?' (=wat is dat?) en zegt dan 'Hebbe!'. En wordt dus boos, met hele grote tranen, als ik zeg dat het niet mag, of als ik iets afpak. Echt manipulatief, met die traantjes erbij ;). En je tegelijkertijd zo aankijken van 'Werkt het al?!'.

Maar het is wel ongelooflijk ja, als je bedenkt hoe ze een jaar geleden waren! Ik zie het nu bij mijn zusje, die een week geleden een zoontje heeft gekregen. Wát een verschil! :D :D

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hier is alles echt nog steeds die die die...
    en is nu al een hele tijd zo benieuwd hoelang het nog duurt... en als ik dan nee zeg dan word ze me daar toch boos en driftig.. een hele pittige meid hier..

7. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    ja hier ook.. en als het even kan dan pakt hij je aan je trui vast en sleurt hij je mee naar de kast want daar staan het lekkers.. en dan : diie die die! en maar wijzen met zijn vingertje

8. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Hier is het ook diediediedie,

of daardaardaardaar...
    Voor de afwisseling.
    Als ik nie in een keer door heb wat ze bedoeld
    word ze heel boos.

9. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    hahahaha, echt leuk! Dat was ik alweer helemaal vergeten!

Geef ze een woordenboek, misschien verhoogt dat hun vocabulaire! :D

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook: "mama? Die?" Na 2 keer nee heeft hij dan door dat het echt niet mag en dan is het ook vaak huilen hoor!

11. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    HIer ook daadaa daa en dan maar raden wat hij bedoelt ;)
    Hij gaat van het ene naar het andere.
    Wel heelleuk om te zien.
    Hij begrijpt nu wel heel goed wat wel en niet mag... maar toch altijd eventjes proberen.

12. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik herken het! Sinds begin van deze week alles aanwijzen en elke keer die erbij zeggen. En dan maar raden wat ze bedoelt :)
    Laatst wilde ze wat drinken, wees ze op mijn beker met cola en zei ze "die" .. *gni* Alles wat ze aanwijst benoem ik wel.

13. Dienares

Dienares Actief lid

23 jul 2008
    255
    0
    0
    Echt leuk om dit terug te lezen. Ook ik herken mijn kleintje hierin terug. Alleen bij hem is t tijt (denk dat ie kijk wil zeggen). En met name naar dingen die hij neit mag, tijt tijt tijt, en al sik nee zeg en roep mama boos, nou dan hoor je m huilen en snikken en naar me toe kruipen ( ik natuurlijk helemaal onder de snot). Pffff. Maar aan andere kant is het egt bijzonder, zo leuk dat je kleintje nu ook dingen wil. En ja een wil zonder wat te kunnen zeggen...

14. emmie

emmie Niet meer actief

ja heel bijzonder! al zo groot en wijs!

15. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Haha, hoe herkenbaar. Ik hoor vaker 'die die die' dan me lief is.....;)
    En je dan ook nog met een vanzelfsprekend gezicht aankijken van : 'het is toch duidelijk wat ik bedoel mama?'

Deel Deze Pagina