Wat een rotkat. Wat ik me ook wel afvraag, is het wel echt? Hebben ze in elk kamertje een camera staan dan? Op een gegeven moment zie je die kat aan komen lopen vanaf een andere kamer..... Je zal haast bang worden van een kat...
zo had die van mij even een enorme rotschop gehad, katten zijn mij niet de baas maar dat ben ik over hun. ( heb zelfs trouwens ook katten hoor, dus absoluut een liefhebber )
Nou ik ben ook een echte katten liefhebber maar deze was toch echt als sate op de BBQ beland ... Maf beest .. @Waardevol, denk wel dat het echt is, je ziet die kat haar echt aanvallen en in america ( waar ik denk dat dit is opgenomen ) hebben ze tegenwoordig overal in huis camera's
Ik heb ook zo'n kat! (toevallig ook zwart wit ) Die is zo geworden sinds de geboorte van mijn jongens! Hij gaat achter iedereen aan die ook maar aan de kinderen wil zitten ... ja, ook (schoon)mams ... Hij is erg beschermend tegenover de kids ... Het is alleen wel heeeel erg vervelend ..... (maar ik vind het soms wel lekker dat hij zo doet De kinderen worden nu in ieder geval niet om elk wissewasje opgetild)
Zo dan! Die had echt een zwieper van me gekregen. Heb dit zelf een keer gehad, liep met mn franse bulldogpupje van 15 weekjes buiten..wordt ze gewoon aangevallen door een kat die uit de bosjes springt. Dat beest kreeg gelijk een slipper naar zn harses