die rottige aambeien!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door susan99, 23 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susan99

    susan99 Actief lid

    1 feb 2008
    182
    0
    0
    ben 3 weken geleden bevallen en heb nog het meest last van die aambeien, gaan ze ooit nog weg?

    ik gebruik sinds kort curanal en curanol tabletten weet iemand hoe snel dit werkt, mijn stoelgang is ook nog niet echt ok, dus daarmee verergert het nog meer natuurlijk.

    heb je een mooi kind alles ok, hechtingen tot daar aan toe, maar dan is dit nog het ergst ik baal er zo van
     
  2. Niet meer actief

  3. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    heb er ook erg last van gehad maar gebruikte scheriproct en was snel over! Is een zalfje dat je moet insmeren. Veel bruin brood, granen eten en veel water drinken!
     
  4. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Ik ben een paar dagen na de bevalling begonnen met de Curanal (dag 4 geloof ik) en aan het einde van de kraamweek had ik er al een heel stuk minder last van. Kon weer normaal lopen en zitten. Denk dat ze met 1,5/2 weken helemaal weg waren.
     
  5. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik heb er nog steeds eentje die geen last geeft, maar ook niet weg wil :evil: ik ga er over een half jaar wel weer wat aan doen.... zucht....
     
  6. Tamio

    Tamio Niet meer actief

    Ik had na mijn bevalling ook zo'n last van aambeien. Ik was sub-totaal en heel erg inwendig ingescheurd. Het was ook nog eens enorm gaan zwellen, maar waar had ik het meeste last van tijdens de kraamweek?, de aambeien.

    Ik had Lactulose gekregen, een laxeersiroop, dat werkt erg fijn vond ik want je moet er niet aan denken dat je er dan een harde drol uit moet persen :confused: .Het is ook zonder recept te krijgen bij de apotheek.

    Ik heb de tabletten en en de zalf na de bevalling ook gebruikt maar maar een paar dagen en besloot toen dat het niet werkte. Twee weken geleden heb ik weer getromboliseerde aambeien gehad, door de huisarts laten opensnijden en toen de curanal weer gebruikt. Toen had ik wel het idee dat het werkte maar heb het toen wel een dikke week gebruikt. Het helpt niet meteen na een paar dagen is mijn ervaring. Na een week had ik niet veel last meer.
     
  7. Chelleke

    Chelleke Fanatiek lid

    27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Ik had ze net voor de bevalling ook heel lichtjes gekregen,
    na de bevalling waren ze zo groot als kersen :oops:
    Zo'n 4 stuks. Ik kon er niet van lopen, zitten en naar de wc
    Vreselijke week of 2 was dat zeg :(
    Ik vond de bevalling minder erg.
    Na een week of 2 begonnen ze te slinken dankzij HemoClin
    Ze zijn nog steeds niet helemaal weg (bijna 4 maanden verder)
    Ik heb nog 2 hele kleine zakjes, maar dat komt denk ik omdat ik te laks ben geworden met de HemoClin :oops:
     
  8. nair

    nair Actief lid

    20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Ook hier een slachtoffer. Het is een schaduw over alles! Gelukkig kreeg ik nu na de bevalling curanol en na een paar dagen was het al veel beter. Ik heb er nu haast geen last meer van. Slik ook extra magnesium voor de stoelgang, dat werkt geweldig, succes!
     
  9. susan99

    susan99 Actief lid

    1 feb 2008
    182
    0
    0
    nou ik ben inderdaad niet de enige!

    wat zijn getroboliseerde aambeien eigenlijk? ik heb ze nu al 3 weken en zie niet echt verbetering, zou ik niet naar een dokter moeten?
     
  10. Sneeuwwitje

    Sneeuwwitje Actief lid

    12 aug 2008
    308
    0
    0
    Ik ben 6 weken geleden bevallen en had ook mega aambeien (de verpleegsters zeiden al van "ik heb ze nog nooit zo groot gezien" ja ja... leuk).
    Gewoon de eerste 2 weken er zo goed als niet op kunnen zitten, vreselijk.
    Ik heb Curanol en Curanal gebruikt en ze zijn nu wel aardig goed geslonken. Maar ik ben er nog steeds niet van af. Maar de pijn is nu weg dat is het voornaamste.
    En verder is het oppassen geblazen met eten, goed opletten dat je genoeg vocht en vezels binnen krijgt.
     

Deel Deze Pagina