Hallo allemaal, ben net nieuw op dit forum en heb maandag en vanochtend een test van hier gedaan met positief resultaat Ik geloof het alleen nog helemaal niet! Wij waren namelijk nog niet echt bewust bezig met klussen, tis ons nu meer overkomen Maar nu is mijn vraagje (wat misschien een stomme vraag is.) wanneer kan ik het beste een afspraak maken bij de huisarts en hoe gaat hij testen of ik zwanger ben of niet? Eigenlijk wil ik het wel zo snel mogelijk zeker weten! Dan kan ik pas echt helemaal blij zijn!
Je kan gewoon nu de huisarts bellen of je een afspraak moet maken of dat je het alleen door de telefoon moet melden, hij kan nog een test doen als je andere test niet duidelijk was maar volgens mij was de test bij jou wel duidelijk positief. Via de huisarts ga je dan naar een verloskundige. van harte gefeliciteerd meid! Ga er lekker van genieten!
Thanks! Dan zal ik zo maar eens gaan bellen en even afwachten wat hij ervan zegt. Ik vind het allemaal wel heel erg spannend hoor! Tis ons eerste kindje.In ieder geval bedankt voor je reactie en ik zal zeker gaan genieten.
hoi meid gefeliciteerd met je zwangerschap je kunt idd gewoon de ha bellen voor een afspraak die doet ook een test met urine en die zal je zeggen dat je de verloskundige moet bellen voor een afspraak geniet ervan
Dank je wel! Heb net gebeld en heb voor morgen een afspraak. waarschijnlijk hoeft er geen test meer gedaan te worden want hij was van mening dat zijn test niet betrouwbaarder was dan de thuistest en twee keer positief, dan zal het wel echt zo zijn. Aaaahhhhhhhh, ik ben echt zwanger!
Allereerst gefeliciteerd! Maar waarom gaan jullie allemaal eerst naar de huisarts? Bij ons is het gewoon dat je meteen de vk belt en een afspraak maakt. De dokter kan toch niets voor je doen? Nou ja ene rekening schrijven haha.
Je hebt gelijk hoor! Ik dacht ook dat ik bij de HA moest zijn, maar heb toen ik zwanger werd (mk geworden) gewoon de VK gebeld en dat was oke. De HA kan je niets nieuws, anders vertellen dan wat je toch al weet.Dat je zwanger bent!
Mijn HA heb ik wel even gebeld om te zeggen dat ik zwanger ben (had ik hier gelezen dat veel dat hadden gedaan) nou ze waren er erg verbaasd over dat ik het deed Je HA zal je waarschijnlijk wel wat info geven over de basis dingen wat wel/ niet mag tijdens de zw. schap en je misschien wat adressen geven van VK's, maar voor de rest controleren ze je zw. schap niet. Hun testen zijn van dezelfde betrouwbaarheid als die van ons
ja en die info kost je wel een consult, vandaar dat ik het me afvroeg. Maar het zal overal wel anders zijn dan denk ik.