Die verschrikkelijk wachtweken...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marie24, 27 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marie24

    marie24 Actief lid

    25 jan 2012
    115
    1
    18
    Hai

    sinds begin dit jaar zijn we weer aan het proberen om zwanger te worden,nu van een tweede kindje.
    Nu hebben we vorige week woensdag een tp gehad van een cryo. Van af zaterdagmiddag tot maandagmiddag heb ik behoorlijke kramp gehad. Alsof ik zwaar ongesteld was. Na maandag heb ik die krampen niet meer gehad. Nu soms overdag licht gevoel alsof ik ongesteld zou gaan worden.
    Ik gebruik geen hormonen. De laatste heb ik in augustus gehad.
    Nu heb ik nooit zover van te voren buikpijn. Als ik buikpijn heb is het hooguit de avond voor dat ik ongesteld word. Maar dan heb ik alsnog niet echt last van buikpijn..
    Wie heeft dit ook gehad ?
    Zou het een goed teken zijn of kan het zijn dat mn lichaam in de war is ? Ik kan me niet herinneren dat ik dit ooit eerder heb gehad,ook niet tussen behandelingen door. alleen wanneer ik aan de utrogestan zat..
    Ik word altijd zo onzeker van die wachtweken... :(
     
  2. Juffie26

    Juffie26 VIP lid

    24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zit ook in de ww nu, vreselijk zijn ze.
    Ik heb afgelopen woensdag tp gehad van 2 dag 5 embryo's. Ik merk tot nu toe helemaal niets echt niets, zit nu 2 dagen na tp. Dit zijn embryo nummer 4 en 5 voor 2e kindje.
    De tp hiervoor had ik week voor nod menstruatie gevoel bij beide tp maar dat draaide ook op niets uit helaas. Je kunt er gewoon geen pijl op trekken helaas
     
  3. marie24

    marie24 Actief lid

    25 jan 2012
    115
    1
    18
    bij mij begon ik 3 dagen na de tp eea te voelen. Maar ja... het zegt inderdaad allemaal niks... enige wat we kunnen is hopen hopen hopen. Maar het duurt altijd zo lang he ?
    Veel succes ook met wachten!!
     
  4. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik zit in de wachtweken na iui maar idd verschrikkelijk. De eerste gaat nog wel maar zit nu in de 2e en dat vind ik echt killing. Ik voel nu vanalles, alsof ik ongesteld ga worden. En rete misselijk, bedankt pregnyl

    Succes nog even!
     
  5. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.946
    6.043
    113
    Happyland
    Veel sterkte dames, dat wachten tussen hoop en vrees in is afschuwelijk!!
     
  6. Liekje23

    Liekje23 Actief lid

    18 sep 2016
    335
    12
    18
    Veel sterkte allemaal! dit is echt het zwaarste van de hele behandeling

    Ik zit nu op wd 4 na tp. Ik heb veel krampen gevoeld en nu niks meer. Het is gewoon afwachten
     

Deel Deze Pagina