gaat die aanbieder op mp het dan ook het goeie doel geven of stopt die t zelf in zn zak? Dat laatste zou wel heel jammer zijn!
Ik vind die beren ook zo über schattig. Ben nog in twijfel mou het liefst die grote willen. Vanavond even overleggen met manlief.
Ik ga niet bieden via Marktplaats. Ik wil het geld rechtstreeks aan Serieus Request geven en anders maar niet.
En weer uitverkocht. Nu maar hopen dat ze mn bestelling nog kunnen voldoen. Heb de speen en postmanbag besteld.
Hier uit enschede en vanmiddag lagen ze er nog....ik kom er morgen misschien nog...zal ik even kijken en anders een meenemen?
Mocht er nog iemand richting het glazen huis gaan.... stuur me dan even een PB-tje dan wil ik heel graag nog een speentje!
Nou dames ik heb misschien nog geluk. Via een bericht dat ik had geplaatst op Facebook een reactie gekregen van de nicht van mijn man. Zij werkt bij Grolsch, dat weer een sponsor is van Serious Request. Dus ze probeert via deze weg aan een speen te komen. Hoor je morgen meer over. Ben benieuwd!