difrax

Discussie in 'Voeding' gestart door lunaatje, 8 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunaatje

    lunaatje Actief lid

    4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    hallo,
    ik zoek de difrax dental speen of de speen zonder gaatje van difrax.
    weet er iemand in welke winkel je dit kunt kopen?
    het gaat ook via de site,maar het is nogal dringend voor mijn zoontje..
    Hij drinkt namelijk veel te snel.
    heb de s flessen van difrax (s speen) al gebruikt) en heb nu de dr.browns(prematuur speen) maar dit gaat ook nogal veel te traag.
    die spenen zonder gaatje zouden op de dr browns passen..dat zou misschien nog een oplossing zijn.
    hij drinkt nutramigen en indikken kunnen we niet (wegens krampen en moeilijke stoelgang)
    ben wel van belgie,dus liefst dicht aan de grens
    dank u
     
  2. Mopje

    Mopje Fanatiek lid

    18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    De gewone Difrax dental passen ook op dr.Brown. Hebben wij een tijdje gebruikt. Hier gewoon bij de drogist te krijgen.
     
  3. misa

    misa Niet meer actief

    Even difrax mailen met je probleem en dan het dringende erbij uitleggen.

    Hier trouwens ondanks moeilijk ontlasting wel pure jbpm (geen nutriton) door de fles. Maar ook een 10 cc extra water. Duurt even maar de stoelgang lijkt soms wat beter te gaan. En daarbij: sommigen maakt het de ontlasting juist dunner. :)

    En bedoel je dat de preemie speen de traag of te snel gaat? Want te traag: misschien kun je er zelf een gaatje bij in prikken?
     
  4. lunaatje

    lunaatje Actief lid

    4 dec 2006
    297
    0
    0
    dienster
    deurne(antwerpen)
    die difrax dental spenen ,kan je die in etos kopen?
    heb ook gehoord dat etos zijn eigen merk heeft van flessenspenen?
    als ik een difrax dental speen koop,moet ik wel allemaal nieuwe flessen kopen,want heb nu de brede dr.brown's.
    kan je die smalle dr.brown's ook in de etos kopen?
    ook heb ik via difrax spenen besteld zonder gaatje(dan kan je zelf een gaatje maken) maar dat moet van Nederland komen en dat kan 14 dagen duren die levering naar Belgie..
     
  5. Mopje

    Mopje Fanatiek lid

    18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Dat is balen van die brede dr. Brown fles, wij hebben de smalle... Geen idee of die er bij de etos is, ik heb hem bij de thuiszorg winkel gekocht. Je zou eens kunnen bellen naar de winkel waar je heen wil. Grote kans dat de Difrax spenen er wel zijn, die zijn ongeveer overal te koop.
     

Deel Deze Pagina