Dig Sensitest vs Clearblue lh test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lindawen79, 11 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    oef.. vandaag een spannende dag bij de kliniek..
    Ik zat tegen de lh piek aan volgens de streepjestest van sensitest. Vanochtend een streepjestest gedaan en die was super positief. Alleen geen tijd meer gehad een clearblue te doen.moest vanmiddag toch bij de kliniek zijn voor echo.

    Vpk met veel moeite en pijnlijke toestanden geprobeerd de linker eierstok toch te zien. Deze verstopte zich en waarschijnlijk zat daar de follikel. Zij met dat echo ding in de weer en op mijn buik aan het duwen. Toen zag ze vaag iets. Ineens was ie er en toen weer weg. Toen hij weer voorbij kwam deed zij de echo en mijn buik en ik moest op de knop duwen. Gelukt. Daar zat de grootste van 17 mm.

    Dus door naar de vpk voor de lh test. Had wel pregnyl moeten halen bij de apotheek. Stel dat de lh test toch nog negatief was zou ik die vanavond moeten prikken.

    Hadden ze een nieuwe digitale lh test van sensitest i.p.v. clearblue omdat deze niet meer in bulk te krijgen waren. Ze waren deze nu aan het proberen.. maar... deze was negatief

    Ik stamelde nog... maar vanmorgen was hij volgens mij echt wel positief hoor.. ik de streepjes laten zien op da foto en dat vond ze ook vreemd. Dus nog ergens een verdwaalde clearblue gevonden... ja hoor.. positief

    wel gevaarlijk want nu is de tp donderdag... anders was het pas zondag geweest!!

    Pfff wat een gedoe.. ik blijf gewoon bij clearblue :confused:
     
  2. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    ik ben ook geen goede streepjes plasser wat ovulatietesten betreft, ik heb geb zelfs de sensitest pro geprobeerd
    dus nu gewoon een bulk van 30 stuks bij bol.com besteld

    wel raar dat ze niet gewoon even bloed afnemen om je piek te bepalen
     
  3. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Bloed afnemen doet men niet bij deze kliniek standaard.
    Vandaag de reactie van sensitest. Kan hier niet zoveel mee. Behalve gewoon blijven testen met dipsticks en bij clearblue blijven o_O
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. angela22

    angela22 Bekend lid

    7 apr 2016
    782
    572
    93
    Hoihoi.

    Ik heb exact hetzelfde gehad met digitaal van sensitest. Ik krijg helft van het geld terug , andere testen positief en deze negatief!
     
  5. angela22

    angela22 Bekend lid

    7 apr 2016
    782
    572
    93
    Linkse van de action was positief en sensitest bleef negatief aangegeven "troep"
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Lindawen79

    Lindawen79 Bekend lid

    9 apr 2019
    896
    628
    93
    Vrouw
    Jeetje.... geloof dat de Sensitest dig toch niet zo geweldig is dus.. :eek:
    ik blijf bij Clearblue.
     
    angela22 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina