Dinoland of World of dino’s

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Neilia, 27 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik ga samen met N een dagje weg.
    Het plan was om naar Dinoland Zwolle te gaan.
    Nu zei een vriend van ons dat er in Den Haag world of Dino’s is.
    nu twijfel ik wat leuker is voor een 4 jarige.
    Er moet wel genoeg zitgelegenheid zijn aangezien ik dan 34 of 35 weken zwanger ben.

    Qua reistijd scheelt het een half uurtje dus dat maakt me niet zo veel uit.

    wat zouden jullie aanraden?
     
  2. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.931
    1.660
    113
    Vrouw
    Dinoland heb je leuk dagje uit
    Dinoworld hadden wij in 3 uur gezien. Zitten kun je alleen in horeca deel
    Je loopt een route met vragen en daarna kom je uit bij een horeca deel waar gespeeld kan worden, winkeltje is
     
  3. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Vorig jaar hoorde ik niet bijster veel goede verhalen over worlds of dinos. Ik zou het even googlen. Was voor mij een reden toen om niet te gaan.
     
  4. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Dinoland is super leuk! Vermaak jeje al snel een hele dag. Buiten, binnen, zitplekken en speelgelegenheid.
     
  5. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Dinoland vond ik superleuk met mijn toen bijna 6 jarige. Kleinschalig en veel te doen, genoeg zitten. Ik zou daar voor gaan!
     
  6. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Ik zou voor dinoland gaan ookal ben ik daar nog nooit geweest. Wel vaak naar oertijdmuseum in Boxtel en dus naar die world of dinos. Ik denk dat je het oertijdmuseum en dinoland wel een beetje met elkaar kunt vergelijken. Je hebt dan echt een dagje uit en kunt ook de rust een beetje opzoeken. Bij world of dinos is het een beetje zoals de showroom van de ikea, je loopt een route. Wij waren er met een uurtje wel doorheen. Horeca zit alleen op het einde (dat was in ieder geval zo toen die expo in brabant ergens was toen wij gingen) en super duur. Er waren dan ook nog wat springkussens maar daar ben ik nooit zo’n fan van want er werd geen toezicht gehouden en alle leeftijden zaten door elkaar. Als ik daar met 35 weken zwangerschap naartoe had gegaan had je me op kunnen vegen denk ik.

    Ik zou dus gaan voor Dinoland of Oertijdmuseum of Dino Experience Park.
     
  7. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.378
    1.380
    113
    Dinoland is leuk hoor! Genoeg te doen en ook goed te zitten voor jou! Andere park ken ik eigenlijk niet.
     
  8. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.380
    415
    83
    Limburg
    Wij zijn eens een keer bij world of dinos geweest in Utrecht. Was maar goed met korting want het was niet heel bijzonder.

    Het is een ronde lopen en op het eind konden ze nog wat spelen.
    1.5 uur max daar geweest ofzo.
     
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Nou das duidelijk :roflmao:
    We gaan toch voor Dinoland!
     
    Mapje vindt dit leuk.
  10. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.594
    3.976
    113
    absoluut dinoland. dat world of dino's zijn wij in utrecht weleens geweest was echt niet zo leuk, en duur, veel lezen en lopen, waar die kleintjes helemaal geen intresse in hebben, en de bewegende dino's vonden mijn kinderen dood eng. Dinoland is echt veel leuker, kleinschalig, kinderen kunnen allemaal leuke dingen doen, en spelen. en er zijn overal plekken om te zitten. dus heel fijn als je zwanger bent.
    oertijd museum in boxtel is ook erg leuk.
     
  11. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.688
    3.469
    113
    Dinoland is heel erg leuk, je moet het vooral zien als een grote dino-themaspeeltuin. Het oertijdmuseum in Boxtel vind ik persoonlijk nog leuker, dat is echt een (kindvriendelijk) museum (met ook een speeltuin overigens).
     
    Mapje vindt dit leuk.
  12. Oei... had ik dit maar eerder gelezen :rolleyes:
    Net gisteren tickets gekocht voor world of dino's
     
  13. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw
    world of dinos is rete overpriced en ben je met een uur klaar doodzonde
     
  14. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw
  15. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.170
    3.124
    113
    Vrouw
    Ach je kids zullen zich vermaken maar als je het moet vergelijken met zo'n park dan is de keuze snel gemaakt. Maar het is altijd leuk om er even uit te zijn toch. Toen wij naar world of dino's gingen kon je ook wat rondjes rijden op van die mini dino's, dat vonden mijn kids helemaal het einde. Daarnaast ben je in Den Haag en vlakbij het strand dus misschien kun je dat nog combineren. :thumup:
     
    einad vindt dit leuk.
  16. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij zijn afgelopen week geweest, oke ik vind het te duur voor wat je krijgt zeker wanneer je geen kortingskaartjes hebt. Maar we hebben ons toch echt 4 uur vermaakt, 2 rondes gedaan en het spelen in de zandbak zelfs over geslagen (omdat we daarna nog een uitje in de planning hadden met de oudste kids).

    Wat ik altijd maar zeg, tis net als bijv een dierentuin, je kan er in 1 uur doorheen gelopen zijn en alles gezien hebben, of je neemt wat meer de tijd en bent 6 uur zoet.

    Maar eerlijk is eerlijk, ik zou niet nog eens gaan. Heb het wel gezien, oh en ben blij dat we de mini’s thuis gelaten hadden, al die hard brullende dino’s……haha gerum.
     
  17. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.161
    477
    83
    NULL
    Dinoland Zwolle is erg leuk!
    Maar historyland in zuidholland vinden wij erg leuk
     
  18. Zomerbloem

    Zomerbloem Fanatiek lid

    19 mrt 2018
    2.121
    2.572
    113
    Vrouw
    Hier ook.. wij gaan in den Bosch
     
    einad vindt dit leuk.
  19. Door dit topic had ik vrijwel geen verwachtingen en viel het alles mee. Twee uurtjes binnen geweest en daarna nog even Den Haag in gegaan. Was een geslaagde hoor!
     
    rocketscience en Zomerbloem vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina