dip voor M griepprik

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Sweetlakecity, 17 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    Let op!
    Ik heb dit al gelezen op borstvoedingsforum.nl maar ik zet het even hier neer.
    Haal je de M griep prik schrik niet als je de 4 dagen daarna een Bv dip zal hebben. Je Ts zal langer op zich laten wachten dus je kindje zal wat minder voeding hebben. Iets vaker aanleggen is dan handig.
    Ook het kolven blijkt wat slechter te gaan.
    Na die 4 dagen gaat het weer goed!
     
  2. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ik heb gisteren gezocht op bvforum maar kon het niet vinden.
    Mischien wel handig dat die betreffende dames deze bijwerking even melden: Meldformulier Patient
     
  3. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Hm wel gek zo'n bijwerking. Ben benieuwd als het gemeld word wat er dan mee gedaan word.
     
  4. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik heb de griepprik vorige week gehad, maar heb nergens last van gehad.
     
  5. Bluesky

    Bluesky VIP lid

    1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Goed dat ik het weet, want ik ben deze week ongesteld dus het gaat al niet zo geweldig... Ik ga morgen de inenting halen, dus dan valt de dip mooi in het weekend... De komende dagen maar extra aanleggen, als Jitte wil tenminste want dat is maar de vraag... ;)
     
  6. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    prik vandaag gehad, we zullen het merken.
    Lijkt me lastig aantonen trouwens dat de dip door de prik komt. Kan natuurlijk meerdere oorzaken hebben.
     
  7. fenneke80

    fenneke80 Niet meer actief

    Hier nergens last van. Ik heb maandag de prik gehaald, toevallig sinds de nacht ervoor slaapt meneer de nacht door dus geef ik juist minder voedingen. Vandaag waren het er maar 4! Maar hij is hartstikke tevreden, dus zeker niet minder melk hier.
    Ik heb trouwens minder bijwerkingen dan van de gewone griepprik 2 weken geleden, toen had ik een pijnlijke rode plek op m'n arm en was ik 2 dagen moe, nu helemaal niks.
     
  8. LizaM

    LizaM Fanatiek lid

    5 mei 2008
    1.264
    0
    0
    Hier absoluut terug gang in de productie. Meisje is niet meer tevreden en komt zoooo vaak. Dit is al de 7de dag.
    Vandaag super veel gedronken en anijs gegeten en vaak aanleggen. Hopelijk is het snel weer zoals voorheen.
     
  9. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Ik had er rekening mee gehouden, maar heb nergens last van gehad gelukkig. Morgen een week geleden dus zal nu wel niet meer komen lijkt me.
     
  10. Siesje

    Siesje Actief lid

    24 jan 2007
    430
    0
    0
    Ook geen last van gehad, had juist te veel melk! Maargoed, dat zal vast niet met de prik te maken hebben.
     
  11. manouk

    manouk Actief lid

    26 apr 2006
    291
    0
    0
    Hier echt een mega dip na de Mex. griepprik. Ik heb ruim een week getobd met mn productie. Ik kolf fulltime en kon dus zien dat mijn productie echt gehalveerd was. Gisteren heb ik de 2e griepprik gehad en ik kolf nu maar weer de helft.
     

Deel Deze Pagina