Disney+ filmtip voor kids

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door GossipGirlxoxo, 13 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Even als tip nu voor een deel de zomervakantie is begonnen en het nog niet echt zomers weer is. De film Luca op Disney+. Echt een hele leuke familiefilm.
     
  2. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.614
    11.158
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Rio 1 en 2 zijn hier een succes :thumup:
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Hier ook! Net als Coco.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  4. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.611
    3.987
    113
    Van de nieuwere films

    Raya
    Onward
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.611
    3.987
    113
    Van de oudere films vinden ze hier deze leuk:
    lion king
    Jungle book
    De kleine zeemeermin
    Belle en het beest

    En van de pixar films kijk ik zelf graag met ze:
    Frozen
    Finding nemo/finding dory
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Jungle book 2 dan? Ik zocht afgelopen week namelijk jungle book maar kon deze niet vinden. Of kijken je kinderen de versie met echte mensen?

    En ik wou dat mijn dochter Belle en het beest leuk vind (echt mijn lievelings disney kan hem van begin tot einde meepraten) maar ze is heel gevoelig dus met haar Belle kijken staat gelijk aan 6x een overstuur kind die alles zo zielig vind.
     
  7. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.611
    3.987
    113
    jungle book 1 staat ook gewoon op disney plus. Is wel voor 6 jaar en ouder. Dus misschien ook wat te heftig...
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Oh daar ligt het dan aan! Haar account is denk ik niet voor 6 jaar en ouder. Enge dingen zijn het probleem niet bij haar. Maar ze is heel emotioneel. Bij Belle en het Beest gaat ze bijvoorbeeld huilen omdat ze het zielig vind dat beest de vader van Belle het kasteel uit zet omdat ze dat zo zielig voor Belle vind dat ze haar vader niet meer ziet. Eng vind ze hem niet maar wel gemeen en dat vind ze zielig.
     
  9. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw
    Sommige oudere films staan inderdaad niet op het kinder account. Dochter heeft van de week Peter pan gekeken en die moest ook via mijn account.
    De indeling is soms een beetje raar want sommige series en films op het kinder account vind ik haar echt nog te jong voor en sommige andere staan er dan weer niet op.
    Hier kijkt ze graag naar de Tinkerbell films en dan voornamelijk die met de piraten en het nooit gedacht beest (deze staat niet op het kinder account).
    Ook kijkt ze graag de Winnie the Poeh films, wall-e, vaiana en raya
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina