Disney plus of Hbo max

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Seffie, 27 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.190
    2.523
    113
    Vrouw
    Hi dames,

    De titel zegt het eigenlijk al. Wij willen graag van Netflix overstappen op een andere streamingdienst. We twijfelen tussen Disneyplus en HBOmax.

    Ons zoontje van 2 kijkt graag cocomelon maar dat kan ook op YouTube. Is het aanbod verder een beetje oké?
     
  2. goblins

    goblins Fanatiek lid

    27 okt 2013
    3.591
    3.222
    113
    ministerie van defensie
    Swifterbant
    Hbo ken ik niet.

    Op disney plus hebben ze nu ook series van babytv erop staan zoals Charlie en de getallen.

    En disney Jr uiteraard.

    Voor hem een goed aanbod.

    Voor volwassenen is meer je eigen smaak, ik vind Maevell niks aan dus dat kijken we dan ook niet.
     
  3. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.799
    8.664
    113
    Wij vinden dat op HBO max minder leuke kinderfilmpjes staat. Vooral Scooby door.
    Volgens mij kun je op de site zelf zien wat er op staat.

    Op Disney staan heel erg veel Disney films.

    Voor ons zelf zou ik of Netflix of HBO max kijken.
    Als je zelf nog niet kijkt zou ik niet snel een streaming dienst nemen.

    Toen hij 2 was keek hij kindertijd en Sesamstraat. Met 3 was zijn favoriete film toy story.:D
     
  4. Nummer4

    Nummer4 VIP lid

    14 dec 2019
    5.750
    5.441
    113
    Vrouw
    Onze oudste twee (11 en 7) vonden HBO leuker, dus Disney is weer opgezegd.
    De jongste kijkt liever filmpjes op YT.


    Zelf had ik niks met Disney, ook geen Marvell fan, al vond ik de NatGeo docu's wel leuk maar ik vond het aanbod vrij minimaal.
     
  5. puzzelstukje

    puzzelstukje VIP lid

    13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Meiden van ons vinden hbo leuker. Disney was snel klaar. Oudste kijkt veel harry potter nu bijvoorbeeld.
     
  6. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.502
    6.204
    113
    zuid-holland zuid
    Mijn man en kinderen zijn helemaal gek van Marvel en Star Wars dus daarom hebben we Disney. De kinderfilms kijken ze amper.
    Hbo kijken weleens een volwassen serie en Harry Potter hebben we ook gekeken. Het is heel afhankelijk van je smaak denk ik waar je goed mee af bent.
     
  7. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Zelf kijk ik weinig Disney, dochter daarentegen dagelijks. HBO kijk ik ook amper. Net als Amazon Prime. Hier kijk ik het meest NPO plus en Videoland. Ik overweeg binnenkort ook eens een bezem door al die streamingdiensten te halen.
    Hebben nu
    1. Netflix
    2. Videoland
    3. Disney
    4. HBO
    5. Amazon Prime
    6. Discovery plus
    7. Hayu
    8. NPO plus
    9. With love
    Ik denk dat ik meer dan de helft op kan zeggen en als er dan eens een film of serie is die ik wil kijken beter een maandje de streamingdienst kan nemen om daarna weer op te zeggen voor de volgende.
    Ik vind in deze tijd dat er ook iets van abonnementen moeten komen waarbij je alle streamingdiensten in 1 abbo kan kijken voor een bedrag met korting. Net zoals dat vroeger met zenderpakketen ging op digitale televisie ontvangers.
     
  8. piscean

    piscean Fanatiek lid

    12 okt 2016
    1.351
    952
    113
    Ik zou het allebei proberen, wij gingen dat ook doen en uiteindelijk allebei gehouden want we kijken echt beiden streamingddiensten.
     
  9. Amberxx

    Amberxx Fanatiek lid

    6 nov 2013
    4.520
    4.578
    113
    Disney plus heeft voor kinderen echt het beste aanbod. Daarnaast krijg je Marvel NG (natuur). Daar moet je van houden.

    Hbo max is echt voor volwassenen. Aanbod voor kinderen stelt niets voor. Er staan kwalitatief zeer goede series op. Wel erg Amerikaans.

    Waarom delen jullie niet met je omgeving? Er is vast iemand die Netflix heeft (kan met 5 profielen).
     
  10. Seffie

    Seffie Fanatiek lid

    17 apr 2019
    2.190
    2.523
    113
    Vrouw
    Dankjewel dames!

    uiteindelijk kunnen we Netflix delen met familie inderdaad. (Deden we al met vrienden maar wij betaalde alleen, en nu gaan we op m’n moeder der account).

    We twijfelen ineens tussen meer streaming diensten. Je kan online het aanbod vinden en ik vind er bij zowel Disney als hbo niet echt iets boeiends tussen zitten voor onszelf en wat hierboven al genoemd werd kan ons zoontje het makkelijk af met YouTube. :)
     
  11. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.482
    6.169
    113
    Dan zou ik het niet doen. Wat je niet hebt kan je ook niet missen toch?
    Wij hebben beide, jongste zit in de Harry Potter fase, ik zelf kijk meer naar Disney. Wordt beide best veel naar gekeken dus.
     
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Zou het ook gewoon allemaal houden als dat een optie is. Disney + kijk ik zelf dan weer dingen op (zoals Greys Anatomy).

    Netflix sowieso houden vanwege alleen al Stranger Things en Peaky Blinders. Verder staat vanaf morgen ook weer New Amsterdam bijv op Videoland. Het is wat allemaal. Ik zou het gewoon proberen en kijken wat het meest bevalt
     
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Eens hiermee.

    wij hebben:

    Netflix
    Videoland
    HBO Max
    Prime video
    Disney +
    NPO plus

    ikzelf kijk veruit het meeste Videoland en Netflix
     
  14. Featherr

    Featherr Fanatiek lid

    20 jun 2016
    3.109
    2.533
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben dit ook idd. Ik wissel echt heel erg af. Ik denk dat ik ook het meeste videoland en Netflix kijk maar disney en hbo vlak daarna. Npo en prime wat minder.

    Ik kijk nu the flight attendent op hbo.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Wij hebben 2 maanden Disney+ gehad (toen we in quarantaine moesten) en ik vond the good karma hospital erg leuk om te kijken.
     
  16. Elisje

    Elisje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    3.916
    923
    113
    Man is hier de enige die blij is met disney. Kinderen willen netflix terug. Alles wat op disney en wat zij willen zien hebben ze al terug gevonden op youtube. Ik zelf geef ook de voorkeur aan netflix dus disney is hier weer opgezegd.
     
  17. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.584
    10.773
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Voor de kinderen zou ik kiezen voor disney+. Voor de volwassenen (en denk tieners) zou ik eerder kiezen voor hbo.

    Bij ons kijken ze heel wisselend Netflix, disney+ en YouTube. Ik zelf wissel regelmatig met Netflix en hbo.
     

Deel Deze Pagina