Wij willen volgend jaar waarschijnlijk in de zomer een paar dagen naar Disney en daarna dan nog een weekje ergens in Frankrijk op vakantie. We willen echter niet dan helemaal naar het zuiden van Frankrijk en dan nog superlang moeten reizen. Kunnen jullie aangeven wat een beetje leuke vakantie bestemmingen zijn waarvan de afstand redelijk te overbruggen is vanuit Disney?
Wij kwamen uit de Ardèche en dat was ruim 6 uur rijden, geen idee of je dat teveel vindt? Dordogne is ook 6 uur. Bedenk wel dat de Olympische spelen volgend jaar in Parijs zijn. Ik kan mij voorstellen dat dat impact kan hebben.
Dit. Als het niet echt hoeft, zou ik tijdens de zomervakantie bij Parijs uit de buurt blijven en dan bv voor de meivakantie gaan. Wij reden door richting Auvergne, dat is nog 3 uurtjes.
Ohjee daar heb ik dus echt niet aan gedacht. Bedankt! In de meivakantie wilden we al met ons gezin op huwelijksreis dus even kijken wat nu handig is met disney
De zomervakantie is inderdaad erg druk, de meivakantie ook. De voorjaarsvakantie is rustiger maar koud. Als je ergens een paar studiedagen hebt is dat misschien ook een idee.