Disneyland Parijs-Fans

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Youtan, 16 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Beste DisneyParijsFans,

    Wij gaan in de herfstvakantie 5of 6 dagen naar Parijs. Waarvan 3 dagen en 2 nachten Davy Crocket en daarna een hotel. Dan gasn we nog 1of2 dagen Parijs in

    Ik heb wel wat vraagjes :)
    Moet je echt reserveren voor de buffetrestaurants?
    De magische uren. Van 8-10 ofzo, is dat wat?
    Wat kosten de mickey-oren op het park? (Zag nl net hele leuke op Ali)

    Hebben jullie meer tips?
     
  2. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.413
    783
    113
    De herfstvakantie is druk dus magische uren zeker gebruiken! Ook fastpasses gebruiken. Probeer tegen de stroom in te gaan, begin bijvoorbeeld in adventureland.

    Buffet restaurants zou ik niet reserveren tenzij je het over het Disneyland hotel hebt of het restaurant in mainstreet, zou ik je trouwens sowieso niet aanraden. Kost minimaal 30 euro per persoon en 17 voor een kind. Wij vinden Vapiano in the village heel lekker. Er zit ook een McDonalds.

    Iets verderop zit een mega Auchan met een vers sushi punt in de supermarkt, ook een tip.

    Mickey oren zou ik zeker hier kopen of op Aliexpress
     
    Youtan vindt dit leuk.
  3. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Dank je. We hebben half pension erbij. Dus ontbijtmantjes (ofzo?) die we op moeten halen en dinerbuffet keuze uit 7 verschillende restaurants. Waaronder die op het Davy Crocketpark. We zijn met 12 pers dus dat is wel handig dat dit al geregeld is.

    Zijn er ook veel kinderen verkleed? Wij gaan met Halloweenthema, mijn dochter is 7 en houdt heel erg van verkleden!
    Dan een prinsessenjurk of iets Halloweenerigs? (Dacht aan de Descendents, ook van Ali :))
     
  4. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.413
    783
    113
    Ja hoor, verkleden is leuk om te doen. Volwassenen mogen niet verkleed. Agrabah is leuk om te eten in het park met buffet.

    Op Davy Crocket zit een winkeltje waar je ook stokbrood en beleg kunt kopen om mee te nemen het park in. In de ontbijtmandjes zit brood, croissants, Nutella,jam, boter, appelmoes, koffie/thee, melk en jus of appelsap.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  5. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Met 12 man zeker reserveren, helemaal als je in bijv plaza garden wil eten ( niet aan te raden maar dat is bijzaak) sws buffer in park reserveren. I je eigen hotel dus davey crocket moet het vast zo lukken. Zijn niet veel mensen die extra heen en weer rijden voor het eten. Het kost nogal wat tijd namelijk.

    In de goedkopere hotels kun je zo heen. Bij de duurdere dus echt wel reserveren met zoveel.

    Oren zijn daar rond de 20 euro .
    Kinderen tot 12 dacht ik . M ogen zich verkleden. Volw niet.
     
  6. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.390
    794
    113
    Vrouw
    Qua restaurantjes Hadden wij in mei niks gereserveerd en maar gewoon gegeten waar mogelijk was. Niet moeilijk gedaan.

    Oren hebben wij 14euro voor betaald.
     
  7. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Waren jullie ook met een groep? In de vakantie?
     
    Roosje35 vindt dit leuk.
  8. Yeuu

    Yeuu Fanatiek lid

    25 jul 2017
    1.390
    794
    113
    Vrouw
    Wij waren met 10. Een lang weekend. Geen vakantie.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  9. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.277
    5.506
    113
    Ik zou zeker ruim op tijd reserveren. Wij hadden gereserveerd voor vroeg op de avond (half 6, eigenlijk middag nog) en mensen die zonder reservering kwamen, konden pas na 20u.
     
  10. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    1.156
    874
    113
    De magische uren klinkt heel leuk, maar check vantevoren even welke attracties daadwerkelijk ook tijdens deze uren geopend zijn. Niet alles dan namelijk al open.
     
  11. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Ik heb eigenlijk altijd begrepen dat dit meer voor de fotomomentjes met d3 Disneyfiguren was? Maar dan zijn er ook al sommige dingen open? Staat dat ook op de site ergens?
     
  12. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    1.156
    874
    113
    Of het op de site staat, weet ik zo even niet. Maar op de app kun je het wel terugvinden. Adventureland is bv gesloten. In Frontierland is Big Thunder Mountain wel open, maar een gedeelte is afgesloten.
     
  13. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.277
    5.506
    113
    O wij hebben best veel kunnen doen. Hadden niet het idee dat attracties gesloten waren. Niet alle paden zijn open: alleen de hoofdpaden. Daarom misschien een paar meter omlopen.

    Die magische uren icm fast-pass hebben ervoor gezorgd dat we bijna nergens wachtrijen hadden.
     
  14. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Hebben jullie een fast pass gekocht? Is dat het echt waard?
     
  15. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.645
    7.430
    113
    Vrouw
    Nee hoor. Er zijn een aantal attracties open. Weet even zo uit m'n hoofd niet welke. En tijdens die magische uren kan je ook mooi alvast in de rij gaan staan voor attracties die een lange wachttijd hebben. Of alvast een fastpass gaan halen.
     
  16. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Hoe werkt nou zo’n fastpass? Ik kan het niet echt vinden. Mag je dan een paar keer gebruik maken daarvan? En om de twee uur ofzo? Staan zoveelverschillende dingen over op het internet.
     
  17. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.645
    7.430
    113
    Vrouw
    Ik ben 2 jaar geleden voor het laatst geweest dus ik weet het niet meer exact. Maar er is ook een Disney forum waar alles exact op uitgelegd wordt.
    Bij sommige attracties stonden faspass computers. Daar kon je naar toe gaan en dan kreeg je een kaartje met daarop een tijd waarop je de attractie in mocht. Bij een druk bezochte attracties kan het dus zijn dat je om 11 uur een kaartje krijgt voor een ritje om 15.00 uur.of,dat het zo druk is dat er geen kaartjes meer zijn.
    En dan ga je rond die tijd naar de attractie en in de fastpass rij staan. Scheelt je soms lange wachttijden.

    En geloof dat je ook fastpasses kan kopen.of dat je die bij een arrangement krijgt wanneer je bij Disney logeert. Ik weet niet hoe dat werkt. Wij namen altijd een goedkoper park wat niet van Disney is en hadden een jaarkaart van disney.
     
  18. Vogelinnetje

    Vogelinnetje VIP lid

    3 nov 2009
    6.277
    5.506
    113
    Nee dat hebben wij niet gedaan. Als je in een disney hotel zit, kun je 1 fastpass per 2 uur halen. Wat wij deden is in de ochtend een kaart halen bij de attractie. Dan ben je vrijwe ldirect aan de beurt. In de tussentijd kun je een rustige attractie in de buurt bezoeken. Begin middag keken we nog welke populaire attractie we nog meer in wilden gaan en haalden daar ook een fast pass voor.

    Wij zaten in een niet zo heel drukke week (toch begin juni) en hadden na ruim een dag op deze manier eigenlijk alles al gedaan. De resterende dagen konden we lekker op ons gemak doen en naar de studios. Was een heel relaxte week, ook omdat we het eten al gereserveerd hadden.
     
    Youtan vindt dit leuk.
  19. Nougat

    Nougat Fanatiek lid

    27 mei 2018
    2.628
    1.176
    113
    Wij gaan gewoon in januari naar dlp. Zoveel zin in!
    Zal ik nu de kaarten halen bij dlp-kaarten.nl of zal ik even wachten in de hoop dat er een nieuwe aanbieding komt?
     
  20. Youtan

    Youtan VIP lid

    9 jun 2015
    6.390
    4.245
    113
    Vrouw
    Valt de Davey Crocket Ranche ook onder de Disney hotels? Zou wel leuk zijn. De grote mensen willen maar een paar dingen: tower of terror en space mountain. Voor de rest zijn we in dienst van de kinderen ;)
     

Deel Deze Pagina