Disneyland Parijs rond de kerst: waar boeken?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door RoAn1981, 17 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.341
    1.248
    113
    Vrouw
    Ik ben met de kerstdagen 1 dag naar Disney geweest (van de 5 dagen dat we in Parijs verbleven), en we zijn maar in 5 attracties geweest omdat we overal minstens een uur moesten wachten. :|
    Niet lekker in de kou.
    De parade was wel heel leuk en het rondlopen in het park is al een attractie op zich, zo mooi! :)
     
  2. RoAn1981

    RoAn1981 Fanatiek lid

    17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Dank voor alle reacties. Voor de duidelijkheid: wij willen niet met Kerst zelf gaan, maar in december, waarschijnlijk 2e weekend. Ik ben zelf jaren geleden in december geweest (toen nog zonder kids) en ja, het was koud, maar daar kun je je prima op kleden. Dat zou voor ons geen reden zijn om niet te gaan. Maar als er echt zoveel dicht is..
     
  3. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    #23 Roetje08, 20 sep 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 sep 2019
    Wij zijn 2,5 jaar geleden geweest, 2 nachten 3 dagen, eind maart voor mijn 25e verjaardag (tevens ook de 25e verjaardag van Disneyland Parijs). Via tui geboekt, hebben 440euro ofzo betaald, half pension, 2 volwassenen. Het enige waar ik "spijt" van had was dat we het goedkoopste hotel hadden geboekt, had gerust wat meer geld willen uitgeven om in een van de hotels dichter bij het park te overnachten. Voor de rest een onvergetelijke verjaardag gehad. Geen ervaring hoe het park er nu bij ligt. Toen was de space mountain niet open omdat hij net omgebouwd was. Uiteindelijk mogen we blij zijn dat het nog bestaat, aangezien het al een paar keer op de afgrond heeft gestaan. Of je er zoveel geld aan uit wil geven, dat moet je dan zelf maar weten :)
     

Deel Deze Pagina