Disneyland Parijs

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 8 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nog maar 2 nachten slapen en dan is het eindelijk zover...

Lekker naar Disneyland Resort Parijs!

Al ben ik er nu al z'n beetje geloof ik 15 keer :oops: geweest, blijft
    het elke keer zo leuk en spannend.
    Niet lachen maar als ik daar aankom heb ik altijd het gevoel dat ik thuis kom :)

We zitten dit jaar in Sante Fé net zoals vorig jaar.
    Al moet ik zeggen dat ik het liefst in Cheyenne zit.
    We zijn ook 1 keer met onze trouwdag in Newport Bay geweest (wauw!)

Nog meer fans?

Gr, Tinkerbel ;)

2. Pris

Pris Fanatiek lid

15 keer :confused: :confused:
    Jeetje dat is veel! Wel leuk zeg....ben ook gek op Disney maar niet zoveel keer geweest als jij ;)
    Ben 3 keer geweest (waarvan een keer met kerst) en vond t de laatste keer helemaal leuk nog maar de spanning was wel weg.
    Wil als Tygo een jaar of 7/8 wel weer een keer gaan, als ie oud genoeg is om ook in de grote attracties te kunnen.

Ik wens je heel veel plezier de komende dagen!

3. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    poging 4...

ik probeer al 4x een foto erop te krijgen... helaas lukt het alleen niet echt... *zucht* maar ik geef niet op....

maar hier nog een fan... het is er zo gezellig en ook echt schoon...

2 jaar geleden voor de eerste keer gegaan en vorig jaar terug gegaan... vanwege de zwangerschap zijn we dit jaar niet gegaan maar we zijn van plan om volgend jaar wel weer te gaan...

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ach als je de foto wil zien kijk maar in me album :p

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.011
    1.837
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben 2x in mijn leven in Disneyland geweest, ik was toen 8 en 12, alweer een tijdje geleden dus. We sliepen beide keren in hotel Newport Bay, inderdaad een super hotel.
    Kan me nog herinneren dat ik echt super dagen heb gehad, vond het helemaal geweldig.

Maar zou nu niet meer zo snel heen gaan, ben niet zo van de pretparken, ben niet zo van de attracties en vind dit meer wat voor kinderen, alhoewel het wel prachtig vind hoe het park eruit ziet.
    Maar het lijkt me wel super leuk om er later heen te gaan met onze kinderen.

6. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ticho heeft het vorig jaar zo erg naar zijn zin gehad... hij vertikte het om te gaan slapen.... en na het vuurwerk liepen we naar de auto alsof hij wist dat het voorbij was... hij viel als een blok in slaap... echt geweldig dat het was :)

7. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wat leuk joh! Ik ben er nog nooit geweest...

Veel plezier!

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Hier ook een fan!
    Mijn favoriete hotel is New port Bay, en Sequoia Lodge in de winter (heerlijk bij het haardvuur een kop thee drinken 's avonds)
    Wij zijn er nu zo'n 25 keer geweest, (ok ook een paar dagtrips) en gaan in december weer een paar dagen.
    Wij zijn ook in Disneyland (anaheim) en Disneyworld (orlando) geweest, en ik moet zeggen dat deze resorts toch wel een stukkie meer hebben, daar verbleekt Parijs bij!

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @Fiene

Sequoia Logde staat ook zeker bij ons op ons verlanglijstje! Lijkt me ook echt super.

Ik ben in Florida en in Anaheim geweest (toen ze 25 jaar bestonden) en het had wel wat hoor om te weten dat dat het eerste park is geweest.

Maar vind Florida mooier, er is zoveel keus.
    Hoop er ooit nog eens terug te komen.

Tinkerbel

10. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @kimm1988

Ben er ook eens met kerst geweest, was inderdaad ook erg leuk. Maar loop er toch liever met een lekker warm zonnetje rond. (ha ha)

Tinkerbel

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben ook superfan! volgend jaar feb/maart ga ik weer en kijk er al weken naar uit! (en het duurt nog zolang :( )
    ben er pas 4 x geweest, maar dat wordt in de toekomst nog wel veel meer denk ik.
    vind vooral het spookhuis en big thunder mountain leuk :D

12. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Wat zijn jullie Favorieten:

Bij mij is dat toch nog steeds:

Pirates of the caribbean

en in de studios:

Crusch's Coaster

13. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Tink, ja ik vond Florida ook het leukste, ondanks dat Anaheim meer nostalgie biedt.
    De keuze in Orlando is gewoon veel groter (wij zijn 3 weken geweest, ook alle parken in de buurt gedaan) en Animal Kingdom is en blijft mijn favoriete disney park.

14. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Super! Wij zijn vorig jaar 3 dagen achter elkaar geweest! Echt super tof was dat en zeker voor herhaling vatbaar. Space-mountain was cool.

Veel plezier!

15. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Oh en wat betreft favorieten:
    Tower of Terror in Studio's en Big Thunder mountain en (ja hoe kneuterig) Peter Pan in het Parc.

Van de US ook Tower of Terror (die is wel even 1000x gaver als parijs, maar bon) en Killemanjaro (oid) safari in Animal Kingdom.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik ben er nu drie keer geweest en vindt het een leuk park. maar niet verslavend. wil straks als de kleine groter is wel weer een paar keer heen.

mijn favoriet is toch echt wel de amergedon (weet niet hoe je het schrijft)

17. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    @binnaninna

Die gaan ze slopen, het is het slecht lopende atractie van het park.

18. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Nog even een Tip:

Bewaar altijd je oude intree kaarten, die doen het namelijk nog op de Fast Pass apparaten.
    Zo kun je meerder atractie's te gelijk doen!

Gr, Tinkerbel

19. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Was dr al een officiele bevestiging van? Ik had wel de geruchten gehoord (t zou een Narnia Walkthrough worden) maar nog niets officieels gevonden.

Ik vond Armageddon leuk voor 1 keer, maar die voorshow is zoooooo langdradig, echt herhalingswaarde 0.

20. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    we zijn vorig jaar 1 dag geweest... als je voor de eerste keer er komt dan heb je aan 1 dag niet genoeg... althans niet als je in alle attracties wilt...

als we de volgende keer gaan... dan gaan we ene paar dagen en nemen we de studio's ook gelijk mee..

Deel Deze Pagina