tja ikke was ook net 2dg ongesteld. en weer test gedaan. het ieeeets duidelijker als afg za. en vorige de rest vd week. maar t gaat wel ontzettend langzaam. wss zien jullie op foto niks. heb t op foto gezet. dus ben benieuwd of jullie wat zien...in real zien wij duidelijke streep enkeld ontzettend licht. normaal zou je zeggen je bent ongesteld geweest. dus strepen zijn weg. lijkt me ook sterk dat bij alle testen die ik heb gedaan, van deze, tot cb plus, tot kr 2 vr 5 dat ze ammel indrooglijntjes hebben,. kreeg hem za nog niet op foto. nu zie ik zelf het een stuk lichter. op foto.. maar ja waarschijnlijk zien jullie totaal niks. maar wilde het toch even delen.
gefelichiteerd! ik zie een heel licht streepje ik weet wel dat deze meer hcg nodig hebben als de kv 2 voor 5 euro.
Sorry, ik zie niet echt een streepje. En als het goed zou zijn, zou de hcg om de 2 dagen ongeveer verdubbeld moeten zijn en je streep dus duidelijker. Ik hoop dat je zwanger bent, maar ik ben bang van niet...
Ik zie het wel, maar ja, als de een het wel ziet en de ander niet heb je nog niks aan ons. Heb het al gezegd in een ander topic, hopelijk test je snel duidelijker!
ik zie helaas niks ook niet in het negatief alleen een klein beetje een uitgelopen lijntje maar geen brede streep ook niet in het negatief!
ik zie m wel.. ook in t negatief.. maar ik heb zelf ook ooit zo'n streep gehad toen ik zwanger was.. dus misschien kijk ik er anders naar..hoo pdat ie snel duidelijker wordt..
Ik zie hem wel. Een brede streep en niet alleen dat pennenstreepje. Je zegt 2 dagen ongesteld te zijn geweest. was dat wel zoals normaal? Of alleen heel licht? Hopelijk heb je snel een mooie knaltest in handen!
was heel erg licht ongesteld. ook geen menstr pijn. maar meer pijn in liezen en linkerbeen steken. maar mn klachten v vorige week zijn dr nog steeds. zoals een harde onderbuik, tussen schaambot en onderbuik. veel misselijk met vlagen. veel afscheiding nu.. prikkelende tepels. en met mn nod zakte mn temp niet. dat viel me erg op. en plas ook vaker. maar ja wil ammel niks zeggen maar vind die testen zo vreemd daarom..
hey meiden, ik heb hier besloten dat ik dinsdag naar vervangende huisarts ga. heb een tennisbal net boven mn schaambeen zitten. die ik zelfs voel zitten als ik op mn buik lig, of benen bij elkaar doe. veel steken daarin en ook onderin mn troela. temp weer 37.4. en voel me dr niet lekker bij. ook erg veel afscheiding terwijl ik net mn nod heb gehad van 2dg en erg weinig. maar tests die niet duidelijk zijn. steeds lichte streep.ik wil weten wat dr aan de hand is met me, ivm dat misselijkheid ook aanwezig is nog, en prikkelende tepels. 24mei nieuwe nod. volgende week eisprong. dus als t niet ok is binnenin me heeft klussen ook geen zin. dus vandaar dinsdag naar andere huisarts. houd jullie op de hoogte. duimen jullie met me mee dinsdag?