Dit is voor mij echt een wonder!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tallie, 29 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    Hoi hoi'

    ik zal me verhaal proberen een beetje kort te houden. Ik ben in juli
    gestopt met de pil mn vriend en ik ( nu ex-vriend) wilden graag een kindje maar het is niet gelukt teminste dat dacht ik tot kort geleden. Hij heeft mij rond oud en nieuw in de steek gelaten( fijn) en we hebben 30dec voor het laatst sex gehad en dat was ook tevens mn 1ste dag van mn ongie want vlak na de sex werd ik ongie dus dacht ik van ik kan niet zwanger van hm zijn maar rond de 8ste voelde ik me eisprong en nou ben ik zwanger geloof of geloof het niet maar het is echt zo :cry: :cry: en het ergste is dat mn ex vriend denkt dat het niet van hm is omdat hij heeft gezien dat ik vlak daarna ongie werd :cry: :cry:

    Grtjes tallie
     
  2. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hoi Tallie,

    Wat een onwijs vervelende situatie waar je in zit!!!!

    Weet je zeker dat je zwanger bent? Ik bedoel heb je een test gedaan?

    En heb je nadat het uit is gegaan met iemand gesekst dan dat hij je niet gelooft?

    En ga je het kindje nu wel houden?

    Sorry voor alle vragen.... :S
     
  3. Moontje

    Moontje Bekend lid

    9 jan 2006
    848
    0
    0
    Och meiske toch, wat een rottig gevoel moet je hebben nu. Wel heel vreemd dat je een dag later ongesteld werd. Zou het misschien iets anders geweest kunnen zijn? een gesprongen adertje ofzo? Ik heb je verhaal 3 x gelezen en ja...Het is echt een wonder, want als je je eisprong voelt op 8 januari, dan hebben zijn zaadcellen het wel 9 dagen uitgehouden, dat is wel erg lang volgens mij??Misschien was het niet je eisprong maar een innesteling die je hebt gevoeld? Zou allemaal kunnen denk ik zo.

    Sterkte meid. Ik hoop wel dat je kunt genieten van je zwangerschap, want het is toch wel heel bijzonder

    Liefs,

    Moontje
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Jeetje wat een verhaal zeg :confused:
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf niet zo erg zou vinden als mijn man mijn ex zou zijn .
    Kan die tenminste ook het kind niet opeisen .
    Maar ik begrijp dat je het niet bepaald leuk vind .
    Toch hoop ik dat je straks wat lekkerder in je vel zit en het kan accepteren .
    Het is belangrijk dat je je lekker voelt en geen stress hebt .
    Als je graag wil dat je ex zijn kind wel accepteerd kun je als het kind geboren is om een dna test vragen .
    Info kun je bij de ha opvragen ( mijn zus heeft in de zelfde situatie gezeten ) .
    Tot die tijd zou ik toch proberen om zo veel mogelijk te ontspannen en te genieten van je zwangerschap , ook al is dat moeilijk .
    Jullie redden het wel met zn 2en straks ;)

    Ik feliciteer je heel voorzichtig met je zwangerschap en hoop dat je ondanks de ellende toch blij bent .

    Groetjes Joyce
     
  5. safian78

    safian78 Actief lid

    26 jan 2006
    428
    0
    0
    Hmm dat is lastig zeg!! Je weet zeker dat je zwanger bent, hebt al testen gedaan. Want als je 8 dagen na het klussen je eisprong voelt kan je toch niet meer zwanger worden??? En je ex? Zou hij niet bijdraaien als je langer zwanger bent en het er nog eens met hem over hebt? Je zit in een lastig parket!!
    Sterkte meid!!
     
  6. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Denk je dat je als het kind geboren is een normale relatie met de vader van het kind kunt hebben?
    Anders zou ik zeggen als hij jou toch niet gelooft, voedt dan het kind alleen op. Als hij je nu al niet gelooft ben ik bang dat je de rest van je leven een rare verhouding zult houden met je ex.
    En het is niet zo dat je het hem niet vertelt hebt, dus je hebt hem een kans gegeven om de vaderrol op zich te nemen.

    Maar misschien dat iemand anders een andere visie hierop heeft??!!
     
  7. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    Daarom geloofde ik het ook allemaal niet en vind het echt
    niet leuk op het moment. Ik snap ook niet hoe het kan zit nu echt te janken verdorie sorry hoor maar ik heb een test gedaan en was positief
    en snap het zelf ook niet want ben echt voor het laatst met hm naar bed geweest.


    grtjes tallie
     
  8. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Heel erg veel sterkte gewenst meid maar ik weet zeker dat als je dit echt graag wilt(bedoel je zwangerschap)dan ga je het zeker wel redden.
    Je doet het voor dat kleine nieuwe mensje dat je straks op de wereld zet toch??
    Kop op he,probeer het een beetje te relativeren dan kan je misschien ook een beetje beginnen te genieten ;)

    Liefs Palmie
     
  9. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Kop op meid , wij zijn het sterke geslacht hoor ;)
    Wij vrouwen kunnen dit soort dingen echt goed aan .
    Ik weet zeker dat jij dat ook kunt als je eenmaal aan de situatie bent gewend .
    Heel veel sterkte voor nu en hoop dat je straks alsnog van je zwangerschap gaat genieten

    Groetjes Joyce
     
  10. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    ik zie het mss nu allemaal even niet zitten want heb net mn ex aan de lijn gehad en die had ook snel weer opgehangen maar mss strakjes dat ik het wel leuker ga vinden nou want had dit echt niet verwacht
    dit is toch eigenlijk onmogelijk maar dus niet en het is echt niet van iemand anders, heb ga nu ff bij een vriendin uithuilen maar het komt allemaal wel goed denk ik.


    grtjes
     
  11. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Sterkte...... ik weet niet wat ik je moet zeggen, lijkt me een hele nare situatie......
     
  12. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Sterkte meissie... het komt ook allemaal wel goed.
    Het is natuurlijk best heftig allemaal. Je relatie is net uit en dan blijk je zwanger te zijn. Was je ongi eigenlijk zoals je altijd je ongi bent?

    Enne rustig aan hoor....
     
  13. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Via een echo word het dan ook wel duidelijker en dan je misschien al een week of wat zwanger bent en is voor je ex dan ook wat duidelijker, denk ik.
    Nou heel veel sterkte.

    Groetjes Anna.
     
  14. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Sterkte Tallie ;)

    Het eninge wat je nu nodig heb is een luisterend oor ;)
    Een goede vriendin of iemand anders :(:

    Een kindje alleen opvoeden is wel tedoen hoor ;)
    Je moet zo denken, wat kan mijn de wereld nou schelen :)
    Ik ga verder met mijn kindje :p

    En misschien was je in november al zwanger geraakt kan toch :(:
    Dat je het alleen nog niet heb gemerkt, er zijn zo veel meiden die na 3 maanden pas weten dat ze zwanger zijn ;)

    Nou meid ik hoop echt voor je dat het goed komt :)

    gr.manon. ;)
     
  15. Daphne1980

    Daphne1980 Bekend lid

    5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Heel veel sterkte Tallie, ik ben nogal een hork bij dit soort dingen, omdat ik nooit zo goed weet hoe te reageren. Dus nogmaals sorry voor al die vragen meteen om je oren!

    Ik wil je in ieder geval wel heel stilletjes feliciteren met je zwangerschap en hoop voor je dat je er, dadelijk na het verdriet te hebben verwerkt van je gebroken relatie, wel van kunt gaan genieten...
     
  16. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Jeetje wat een situatie, kan me goed voorstellen dat je je nu goed k*t voelt!!! IK hoop dat als alles straks een beetje bedaard is, je nog een keer kunt praten met je ex en jullie hier uit kunnen komen, want een kindje krijgen is toch niet niks.
    Verder wil ik me wel bij de rest aansluiten, als t echt niet gaat werken met je ex, than so be it, je kunt dit wel alleen, je hoeft alleen maar in jezelf te geloven!!! Heb je wel nog ouders of je vriendin die je eventueel zouden willen helpen, of waar je terecht kunt?
    Heel veel sterkte meid, en als je je ei kwijt wilt, je kunt hier altijd terecht!!!

    Liefs Angela.
     
  17. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Tjee Tallie wat naar voor je.
    Ben je bezig om zwanger te worden en nu ben je het en kun je helemaal niet gelukkig zijn :cry: .

    Misschien kun je toch nog eens met je vriend gaan praten en idd proberen te laten vaststellen (bijv echo) wanneer je zwanger bent geraakt. Misschien was je al zwanger toen je ongi werd, dat hoor je wel vaker. Is voor je vriend het bewijs dat je geen ander hebt gehad.
    Lijkt mij ook sterk dat je 9 dagen na sex te hebben gehad nog zwanger kunt raken.

    Hoop voor je dat alles goedkomt en toch nog een beetje gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Probeer ervan te genieten en ga voor je kindje.

    Silly
     
  18. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel sterkte tallie!

    Liefs manuela
     
  19. Tallie

    Tallie Niet meer actief

    Hoi Hoi,

    Ik voel me eigen nu een stuk beter dan gister gelukkig want
    toen zag ik het echt ff niet meer zitten. Ben vanochtend bij mn huisarts geweest en heb daar mn verhaal uitgelegd en hij vond ook wel raar en hij vermoed dat ik al wat langer zwanger ben dus moest ik bloed laten prikken en heb net gelijk een afspraak gemaakt om een echo te laten maken en het mooie is mn ex vriend is vanochtend mee gegaan en die begint het nu eindelijk wel een beetje te geloven gelukkig.
    Hij had me gisteravond nog gebeld en is daarna langs geweest om te praten wat ik niet verwacht had en stelde voor om met mij mee tegaan maar er moeten nog vele gesprekken komen tussen ons maar daar komen we wel uit!!! ;) ;)
    Bedankt iig voor je jullie lieve reacties!!!! Ik laat natuurlijk wel ff weten hoe het verder allemaal verloopt!!

    grtjes Tallie
     
  20. manon

    manon Bekend lid

    27 dec 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Gelukkig Tallie :p

    Fijn om te horen :p dat je nu niet meer verdrietig bent:p
    En dat je ex vriend nu wel is bij gedraait :p

    Ik hoop voor je dat het goed blijf gaan :p

    gr.manon. ;)
     

Deel Deze Pagina