Dit lijkt me toch onmogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamabri, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ik heb afgelopen dinsdagavond (eerste test in de cyclus op dag 13) een bijna positieve ovulatietest gehad, woensdagochtend leek hij nog wat duidelijker, ze droogden in 2 gelijke strepen op, kon 's middags niet meer testen, ik denk dat hij toen de hoogste piek had, want 's middags had ik enorme ovulatiepijn, dus 's avonds weer getest, en hij werd gelijk een stuk lichter (dit alles is voor mij vrij normaal, een paar uur een piek, direct erop is hij weer erg licht)

    Maar eergisteravond gingen mijn borsten zo'n pijn doen, gisteren ook de heeeeeeele dag en vanmorgen ben ik er gewoon wakker van geworden, dat ik eruit ben gegaan. Ze zijn de hele dag aanwezig zeg maar :) Ook helemaal gezwollen en blauwe aderen.

    Ik herken dit wel van eerder zwangerschappen, maar toch echt niet zo vroeg, dit kan volgens mij ook niet, toch?? Maar als ik niet beter zou weten zou ik toch denken dat ik zwanger ben.......stiekem vanmorgen toch eens een testje geprobeerd (misschien een vroeger ei gehad, zonder dat te weten) maar uiteraard negatief.

    Maar volgens mij kun je pas klachten krijgen vanaf 8/9 dpo??? toch?
     
  2. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.211
    355
    83
    Kan komen door de eisprong ,
    De ene keer heb ik er ook veel last van na de eisprong en de andere keer niet.
     
  3. melanieV83

    melanieV83 Actief lid

    11 jan 2010
    109
    0
    0
    Herkenbaar. Weet zo de datum niet meer hoor maar di op woe ei gehad en vanaf vrijdags mega zere tepels en mega pijnlijke borsten. 10 dagen later positieve test in handen. Dit voelde wel anders dan bij een normale eisprong.
     
  4. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Nou, eigenlijk dit! Ook al weet ik best dat het ook gewoon de wens kan zijn natuurlijk en mijn lijf me vreselijk voor de gek kan houden.

    Maar dit doet zo'n verschrikkelijke pijn, dat ik er serieus wakker van wordt, dat heb ik met een ovulatie nog nooit zo gehad. Naar mijn tepels hoef je niet eens te kijken, die branden er af, net zoals mijn borsten, die staan helemaal gespannen. Maar dat kan dus blijkbaar wel zo snel??? Hoe kan dat dan, er is niet eens een innesteling geweest :(
     
  5. melanieV83

    melanieV83 Actief lid

    11 jan 2010
    109
    0
    0
    Zou het niet weten. Weet wel dat dit gewoon geen pretje was. Werd alleen maar erger. Na 2 jaar proberen voor een tweede merkte ik dat dit niet normaal was. Hoop voor je dat het jullie gegund is. Elk lichaam is anders.
     
  6. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Weet ik, ik ben 8 keer eerder zwanger geweest en heb dit niet bij iedere zwangerschap gehad, wel bij de meeste, maar dan nog niet zo vroeg. Ben dus erg benieuwd of dit nu wat is, of dat mijn lichaam me voor de gek houdt.
     
  7. juf1987

    juf1987 Fanatiek lid

    30 sep 2014
    1.832
    1.663
    113
    Leerkracht
    België
    Dan toch maar duimen en hopen he! :)
     
  8. Drieka

    Drieka Niet meer actief

    Ik heb dat ook een keer gehad tussen de eisprong en de menstruatie, dacht zeker te weten zwanger te zijn maar helaas.
    Nu ben ik zwanger en begon ik pas rond de 10de week blauwe aderen op mijn borsten te krijgen.
     
  9. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ik wacht het ook gewoon af hoor, juist omdat ik het aan de veel te vroege kant vind, wantrouw ik het :D Maar ik hoop het wel natuurlijk!
     
  10. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    nog steeds enorm zere borsten, heb vannacht zelfs met een aaaah brah (of hoe die ook heten geslapen.....Nu beetje grieperig en moe, maar kan ook allemaal toeval zijn hoor......:)
     
  11. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Ik heb vanaf mn ei tot nu zere borsten gehad en testte positief op 7dpo met kv2v4
     
  12. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Nog steeds enorm zere borsten, slaap de hele week al met een aaaah bra, kan er niets aan hebben. En nu net, met een 2e plasje en een kop thee op een superlicht 2e streepje op de kv 2v5!

    Vanmiddag nog eens testen, drink nu even helemaal niets meer, ben benieuwd!! :)
     
  13. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Succes straks!
     
  14. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Succes, ben benieuwd!! :)
     
  15. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    ook op de 2e test een heeeel lichte streep! Terwijl er gisteren nog niets te bespeuren viel :)

    Ik hou zeker nog een slag om de arm, want ze verschijnen pas buiten de tijd (15/20 min) maar daar staat de kv tegenwoordig om bekend. Ik ben ook nog vroeg 8/9 dpo. Morgen toch eens testen met ochtendurine.
     
  16. babylove 85

    babylove 85 Fanatiek lid

    22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    foto !! ik duim alvast dat de streepjes mooi oplopen !! xxx succes
     
  17. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    hahaha, ik en foto's ;) geen goede combi :)
     
  18. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Spannend! :)
     
  19. mamabri

    mamabri Niet meer actief


    ja, heel spannend. Ik ga straks een Testpoint early halen en vanavond testen op mijn werk! Duimen jullie voor mij?

    En dan nu hopen dat als het echt zo is, dit deze keer een blijvertje mag zijn!
     
  20. Jolina

    Jolina Niet meer actief

    Maar je had deze week dinsdag pas een positieve ovu ...begrijp ik dat goed?
     

Deel Deze Pagina