Dit lijkt me toch onmogelijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mamabri, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ik kan me voorstellen dat dat roze verlies onzeker maakt! Helaas kun je niks anders doen dan afwachten. Ik duim met je mee!
     
  2. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Dank je! Ik weet dat het ook niets hoeft te betekenen en maak me er eigenlijk niet zo heel erg druk om. Bij de zwangerschap van mijn dochter heb ik tot de 28 e week heel veel bloed verloren een paar keer per week. En bij de laatste zwangerschap, die uit is gelopen op een mk, had ik het als innesteling. Heeft niets met de mk te maken. Komt hopelijk gewoon goed!
     
  3. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Idd, gewoon van het positieve uitgaan totdat et tegendeel bewezen is! Dat probeer ik nu ook te doen met mijn licht positieve test!
     
  4. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    mmmm, test is niet opgelopen, vind hem geloof ik zelfs lichter.......:(
     
  5. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Ah nee! :(
     
  6. frietmiep

    frietmiep Actief lid

    11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    He brimama toch wil nog niks zeggen hoor ik zou even stoppen met testen en over ruim 4 dagen pad weer test doen... miss heb je vanacht veel geplast of meer gedronken... geen bloed geeft moed! En de ene test is de andere niet! Ik blijf meelezen ik doe straks een test zodra ze binnen zijn....
     
  7. LC1987

    LC1987 Actief lid

    13 okt 2014
    213
    174
    43
    Vrouw
    #47 LC1987, 13 okt 2014
    Laatst bewerkt: 13 okt 2014
    Ik merkte ook als eerste op dat ik blauwe aderen kreeg op mijn borsten, 2 dgn later kreeg ik ontzettende zere borsten. De blauwe aderen werden zichtbaar 5 dgn voor mijn NOD en inderdaad misschien even een paar dagen er tussen laten?
    Ik testte vanochtend ook positief, moest eigenlijk morgen pas ongesteld worden maar voelde me zo anders.
    Had nog een test van de action liggen en kon het niet laten.. en overduidelijk positief. Gelijk naar de Kruidvat gereden en een test gehaald van clear blue. Ook deze gaf aan 2-3 wkn zwanger.:D
    Ik hoop het ook zo voor jullie dat jullie goed nieuws gaan krijgen.. wachten duurt zoooo lang!!!:x
     
  8. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat fijn LC1987! Gefeliciteerd!
     
  9. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    LC1987: Wat fijn! Gefeliciteerd!

    Liana: Heb jij nog getest?

    Frietmiep: Bedankt voor je lieve woorden. Al denk ik dat het hier over is.....Hopelijk test jij wel positief, laat je het weten?
     
  10. frietmiep

    frietmiep Actief lid

    11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

    Net testje gedaan en ja hoor een mooie lichte maar duidelijke streep! Na 2 mk na elkaar mag het heel misschien toch zo zijn! Ik duim voor jou mee brimama!
     
  11. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Wat goed! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd!

    Hier een actiontestje gedaan (kon het niet laten :)) Het 2e streepje glimt op, heb ik nog nooit gehad. Niet echt kleur, maar je ziet hem wel :( Heb vaak genoeg gelezen over voorgedrukte streepjes, maar heb er zelf nog nooit een gehad. Iemand???
     
  12. frietmiep

    frietmiep Actief lid

    11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je er een foto van mamabri? Ik ben zelf niet bekend met die testen heb nu testjezelf cassetes en die geven het vroeg aan miss tip om die te proberen? Denk alsnik kruidvat test zou doen dat die nog lichter aangeeft. Streep blijft een streep he!
     
  13. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Heb zelf ook nooit een voordrukstreep gehad op die vd action.
    Krijg je hem op de foto?
     
  14. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    nee, dat glimmende krijg ik niet op de foto. En dan nog weet ik niet hoe ik hem moet plaatsen. Kv is weer zo goed als wit.....:( Op naar de volgende ronde!
     
  15. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Oja sorry dat was jij ;)
    Wil je wel een poging doen om het te leren hoor.. Het is echt heel makkelijk ;)
     
  16. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Moet met mijn mobiel. Maar dan moet er ook een kabeltje bij toch? Weet niet eens of ik die heb hahaha, denk het wel, maar dan moet ik wel gaan zoeken!
     
  17. Liana84

    Liana84 VIP lid

    11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    :( balen meid!
     
  18. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hoeft geen kabeltje meid. Zit je op je foon ook op zp?

    Bij het schrijfvak staat meer opties. Klik daarop.
    dan op het paperclipje dan foto toevoegen uploaden en plaatsen :)
     
  19. XmoonlightX

    XmoonlightX Niet meer actief

    Precies wat hier boven staat, geen kabel nodig :)
     
  20. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Mijn tel op zp? Internet op mijn mobiel bedoel je? Nee, ik heb geen internet op mijn mobiel :):):)
     

Deel Deze Pagina