Hallo, Momenteel ben ik aan een opruimwoede bezig. En zo kwam ik nog het volgende tegen: * Elvis Postzegels (ongestempeld en gomlaag nog intact) * unieke Elvis CD-box (look a like filmblik) - inclusief certificaat. Verzenden kan, verzendkosten voor rekening van koper. Voor foto's zie mijn album. Groetjes Yvonne. Edit moderator: gelieve alle aanbiedingen in 1 topic te plaatsen
Hallo, Momenteel dus druk met mijn opruimwoede Mijn kids zijn er inmiddels uitgegroeid. En het staat maar te staan op zolder. * Badje + standaard (verhoogde versie) (wit/creme) - prenetal * Waskom (geel) - prenetal * Chicco Wipper (beige/blauw) * Babygym * Grenen hobbelpaard * Flessenwarmer (handig voor op de camping bijvoorbeeld) Voor foto's zie mijn album. Voor degeen die interesse heeft, breng maar een bod uit. Groetjes Yvonne.
Hallo, Dit was ooit een verzameltic van me. Maar momenteel staat het maar te staan. * Theepot + bijpassende kopjes (roze romantisch bloemetje) * Div. berentheepotten Voor foto's zie mijn album. Voor degeen die interesse heeft, breng maar een bod uit. Groetjes Yvonne.
Hallo, Doordat we nieuwe meubels aangeschaft hebben, heb ik nog een grenen salontafel (80 x 130), met lade te koop. (MORRES) Tevens heb ik nog een bijpassende vierkanten grenen tafel te koop. Ik denk dat die 80 x 80 is. Voor de salontafel zie mijn album. Voor degeen die interesse heeft doe maar een bod. Groetjes Yvonne.