diverse babykleding voor jongetje maat 50/56

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door mvamberenkeenan, 25 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit leuke shirtje van het merk Little me is grijsachtig van kleur (de kleur op de foto wijkt af van de originele kleur) en heeft een print op de voorzijde met daarop de tekst: babyboy. De longsleeve is gedragen door mijn zoontje, maar ziet er nog prima uit en kan zeker nog een ronde mee !

    Mag tegen elk aannemelijk bod weg; verzendkosten zijn voor koper en bedragen 1,76 euro. = verkocht

    [​IMG]
     
  2. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit leuke shirtje van de Prenatal is wit van kleur en heeft een print op de voorzijde met daarop de tekst: A star is born. De longsleeve is gedragen door mijn zoontje, maar ziet er nog prima uit en kan zeker nog een ronde mee !

    Mag tegen elk aannemelijk bod weg; verzendkosten zijn voor koper en bedragen 1,76 euro.

    [​IMG]
     
  3. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Deze leuke longsleeve van de Prenatal is wit van kleur en heeft een gekleurde print op de voorzijde met zoemende bijtjes. De longsleeve is slechts tweemaal door mijn zoontje gedragen en ziet er nog prima uit !

    Mag tegen elk aannemelijk bod weg; verzendkosten zijn voor koper en bedragen 1,76 euro.

    [​IMG]
     
  4. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit leuke boxpakje van het merk Cakewalk had ik gekocht voor mijn zoontje, maar helaas, door de weersomstandigheden heeft hij het nooit kunnen dragen. Het pakje is nog geheel nieuw, echter de aankoopkaartjes heb ik er al wel vanaf gehaald.

    Mag tegen elk aannemelijk bod weg; verzendkosten zijn voor koper en bedragen 1,76 euro.

    [​IMG]
     
  5. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit leuke boxpakje van het merk Prenatal had ik gekocht voor mijn zoontje, maar helaas, door de weersomstandigheden heeft hij het nooit kunnen dragen. Het pakje is nog geheel nieuw, echter de aankoopkaartjes heb ik er al wel vanaf gehaald.

    Mag tegen elk aannemelijk bod weg; verzendkosten zijn voor koper en bedragen 1,76 euro. VERKOCHT
    [​IMG]
     
  6. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit leuke boxpakje van het merk Hema had ik gekocht voor mijn zoontje, maar helaas, door de weersomstandigheden heeft hij het nooit kunnen dragen. Het pakje is nog geheel nieuw, echter de aankoopkaartjes heb ik er al wel vanaf gehaald.

    Mag tegen elk aannemelijk bod weg; verzendkosten zijn voor koper en bedragen 1,76 euro.

    [​IMG]
     
  7. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit leuke overslaghemdje van de Hema is wit van kleur en heeft een limegroene print van allemaal diertjes. Het overslaghemdje is slechts eenmaal door mijn zoontje gedragen en ziet er nog helemaal nieuw uit !

    Mag tegen elk aannemelijk bod weg; verzendkosten zijn voor koper en bedragen 1,76 euro.

    [​IMG]
     
  8. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit gave overslagshirtje is van het merk Hema en heeft twee kleuren blauw. Op de mouw de volgende tekst: Happy day. Het overslagshirtje is slechts eenmaal door mijn zoontje gedragen en ziet er nog helemaal nieuw uit !

    Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Verzendkosten zijn voor rekening van koper en bedragen 1,76 euro.

    [​IMG]
     
  9. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit leuke broekje van het merk Pointer Baby is lichtblauw/wit gestreept van kleur. Het materiaal is 100% katoen, staat echt prachtig bij een pasgeboren jongetje !Het broekje is gedragen door mijn zoontje maar kan absoluut nog een ronde mee !

    Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Verzendkosten zijn voor rekening van koper en bedragen 1,76 euro.

    [​IMG]
     
  10. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit stoere poloshirt van het merk Ducky Beau heeft een gave print met allemaal blauwe autootjes. Het polootje is slechts eenmaal door mijn zoontje gedragen en ziet er nog helemaal nieuw uit !

    Mag weg tegen elk aannemelijk bod. Verzendkosten zijn voor rekening van koper en bedragen 1,76 euro.

    [​IMG]
     
  11. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit leuke overslaghemdje van de Hema is wit van kleur en heeft een print van hangende was op de voorzijde. Het overslaghemdje is slechts eenmaal door mijn zoontje gedragen en ziet er nog helemaal nieuw uit !

    [​IMG]
     
  12. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dit leuke truitje van het merk Little Me is wit van kleur en heeft een print op de voorzijde met een teddybeer en een konijntje. Ik had het truitje voor mijn zoontje gekocht, maar door weersomstandigheden heeft hij dit truitje nog nooit gedragen. Alleen de labels zijn van het truitje afgehaald.

    [​IMG]
     
  13. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oh misschien wel even makkelijk als ik de maten vermeld :oops: :oops: :oops:

    Longsleeve babyboy maat 56
    Longsleeve van de Prenatal maat 56
    Longsleeve van de Prenatal maat 56
    NIEUW boxpakje van het merk Cakewalk maat 56
    NIEUW boxpakje van het merk Prenatal maat 56
    NIEUW boxpakje van het merk Hema maat 56
    Overslaghemdje van de Hema maat 56
    Overslagshirtje van het merk Hema maat 50/56
    Stoer broekje van het merk Pointer Baby maat 56
    Stoere polo van het merk Ducky Beau maat 50/56
    Overslaghemdje van de Hema maat 50
    Superzacht babytruitje van het merk Little Me maat 50
     
  14. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Niemand interesse.................
     
  15. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Het boxpakje van de Prenatal is inmiddels verkocht !
     
  16. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    De longsleeve babyboy is inmiddels verkocht !
     
  17. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Aangepast.
     

Deel Deze Pagina