Voor diverse kleertjes en benodigdheden voor baby en dreumes zie de volgende link: Advertenties van Fam. Groen uit Zwolle , Overijssel - Marktplaats.nl Deze week zullen er nog meer kleertjes opgezet worden dus hou mijn advertenties in de gaten!!!
Hallo, Je hebt 2 pakketten maat 86 zie ik. Zij dat totaal verschillende pakketten? Is het ook voor de zomer geschikt? Groeten
Hoi, Zitten wel een paar zomershirtjes bij, maar is meer najaar/winter... Zijn wel 2 verschillende pakketten ( zijn erg groot! ) Heb wel nog een leuk lente/zomerpakket in maat 80....
Hallo, Nee dan gaat het helaas over. Maat 80 is echt te klein. en ik denk dat maat 86 in het najaar niet meer zal passen. In elk geval bedankt. Groeten
wat zijn je richtprijzen voor de maten 86, hij zit nu qua bovenkleding in 68 dit is onze 1ste wanneer zal hij ongeveer in maat 86 kunnen?
Hoi, Is niet zo`n heel groot ventje of wel? M.ilan zat rond 10/11 maand in 86 maar hij is wel behoorlijk aan de maat... Volgens mij zitten ze zo rond een jaar in maat 86.. Ja doe een leuk bod, heb 2 pakketten,voornamelijk bovenkleding, alleen nog mooie kleertjes... de rest is al vergeven aan het kdv.. 1 pakket is een beste doos vol en het 2e pakket is echt een vuilniszak vol, what you see is what you get... Groetjes Wapa
Nee ons mannetje is niet zo groot, was al klein bij de geboorte, hij begint nu wel heel snel wat dikker te worden, vooral van boven ineens, want broekjes draagt ie nog maatje 62 haha. ja lastig ik vind bieden erg moeilijk zeg ik eerlijk, zal ook even met mijn man overleggen, voordeel is dat we het kunnen halen. tevens ben ik bang dat hij maat 86 nog niet past in hetnajaar winter, tis een gokje dus, o lastig ben ik he. Ik zie op MP dat je nog meer hebt, maat 68 ziet er uit als wat dikke kleding he, dat wordt nu echt te warm, je hebt ook nog een pakket maatje 80 zie ik, hoe is die kleding ziet het er erg gedragen uit, of ziet het er echt nog erg goed uit? naja kan het eventueel ook gewoon komen bekijken?? als dat mag. even snel mijn man gevraagt die wil het liefst wel gewoon richtprijzen weten,
Heb het even voor je nagekeken maat 68 is echt vanalleswat... dikke truien, zwembroekje, t-shirts, blousjes, broekjes, allerlei diktes, dus kan prima voor nu maar ook voor de tijd die komt. ( is echt een errug leuk pakket, zag ik net weer toen ik even door de kleertjes ging... zucht wat worden ze snel groot... ) Hoor graag van je! Groetjes
Hoi even met mijn man overlegt, we willen als het uitkomt bij je langs komen om te kijken naar wat je hebt, en hoe het er uit ziet.
Ik nog niet, ben zondag pas vrij maar die dag is al vol, zal begin volgende week worden als dat goed is en kan??
ik moet disndag beginnen om 15:00 uur maar zal mijn man even vragen wellicht wil die wel alleen even langs komen, je hebt hem al eens gezien nl, die kan zelf prima bekijken hoe of wat. ik ben maandag om 15:00 vrij, disndag woensdag en donderdag moet ik om 15:00 beginnen, anders wordt het de vrijdag? die dag ben ik zo wie zo vrij.
Ja die vrijdag kunnen wij niet, bruiloft.... maandag kan ook wel hoor..Heb ik je man al weleens gezien???? Groetjes!
hihi ja kruidvatluiers maatje 2? maandag gaan we naar hattem dus denk dat we voor die tijd wel even langs kunnen komen maandag, ga even met mijn man overleggen je hoort het straks wel even. groetjes
Nou ik heb al alles bekeken en het ziet er inderdaad goed uit, het is over68 overgens maat 86 groot en maat 68 he. het ziet er nog super uit hoor. groetjes