Mijn zoontje krijgt zometeen de 11mnd dktp.. De laatste DKTP dus.. Hoe verliep de periode na de prik bij jullie? Had je kindje veel last? Werd je kindje ziek? En hoe was dit bij de 1e 3 prikken? Mijn zoontje is van de eerste 3 wel wat ziek geweest
Onze dochter is van de prikken nooit ziek geweest, dus ook van de 4de niet. Ze is soms wel wat jengeliger en slaapt wat langer, maar verder nergens last van. Denk dat je van de 4de prik hetzelfde kan verwachten als bij de eerste 3....of misschien juist niet omdat ze er nu tegen kunnnen...hmm ik weet het niet.
Oh Dk, ik was in de war, ik dacht dat je de BMR bedoelde. Van de 4e dktp heeft hij 1 nacht flink hoge koorst gehad, verder niks. Van de 1e prik ook, de 2e en 3e weer helemaal geen last.
Hier van de eerste 3 geen last gehad. Ja een beetje verhoging, dat was het. Ik geef altijd druppels van VSM voor een goed herstel bij vaccinaties. Hier moet de laatste ook nog, ben ook benieuwd, dus lees even mee. Hoe komt het dat hij zo laat is (ben gewoon nieuwsgierig hoor)?
Hier ook geen last gehad, van geen enkele prikken overigens. Ik heb ook ooit gehoord dat ze van de laatste dktp prik het minste last hebben. Succes straks!
Oké dan hoop ik dat het goedkomt.. we gaan over 9 dagen op vakantie vandaar! Hij is zo laat omdat hij heel veel ziek is geweest.. En het is alsof hij het ruikt want telkens als ik dan ging voor de prik had hij koorts!
ow dat was Julian die zich ermee ging bemoeien.. Ik wilde zeggen dat het over 9 dagen weg moet zijn hoor.
oeps.. ikke ook sorry dk, vergeet mijn stukje ergens anders maar! hierbij helemaal geen bijwerkingen gehad.
Hier van de eerste prik echt heel sloom en slaperig. Van de tweede en derde helemaal geen last gehad en van de vierde een dag een beetje koortsig!
hij heeft hier zo veel last van gehad,, totaal veranderd,, sinds die prik is hij zich zelf niet meer, heel vaak ziek, oorontstekingen, huilen,, wil je niet bang maken hoor! volgens de ha gebeurd dit af en toe als een kindje er verkeerd op reageerd,, Liefsz