Een vraagje. De winterdag komt eraan en het wordt kouder.nu ben ik opzoek naar een winterjas maar ben bang dat ik gewone winterjas straks niet meer pas.meeste jassen zijn toch getailleerd.ik vind een zwangrschapsjas erg vroeg momenteel maar als ik de modellen zie in de winkel dan ontkom ik niet aan zo een jas.wanneer kochten jullie een zwangerschapsjas of hebben jullie nog tips?
Ik heb met 19 weken een jas gekocht, 3 weken geleden dus . Ik heb nog geen grote buik, maar mijn normale winterjas paste ik al niet meer. Deze is nu nog iets ruim, maar met touwtjes heb ik hem prima in model gekregen .
Ik kocht met 25 weken een zwangerschapsjas van h&m mama. Genoeg ruimte om in te groeien kan 'm dus tot het eind van mn zwangerschap wel aan.
Ik heb m met ongeveer 20 weken gekocht bij de c&a en vind het totaal niet op een zwangerschapsjas lijken. Maar kan er lkkr in groeien
Ik heb ook een positiejas van h&m, heb hem al weken aan. Kan ook al lang mijn eigen,jas niet meer aan en steeds mijn dochter naar school brengen, dus een warme jas is wel noodzakelijk. Deze heeft een riempje boven,je buik dus komt je buik heel mooi in uit.
Heb de positiejas van de Prenatal, is een mooie gesneden jas met voldoende ruimte zonder een hobbezak te worden. Is geen hele dikke jas dus nu met komende vorst een fleecevest in dezelfde tint eronder van de Action.
Ik heb mijn jas denk ik ook zo rond 24-25 weken gekocht (misschien eerder, m'n geheugen is een zeef) ik kon al snel m'n rits van mn jas niet meer dicht krijgen. Heb die van mij van de h&m, de zwarte jas met riempje boven je buik. Vind het verrassend warm, zit lekker en is ook handig voor wanneer het regent.
Ik kon nergens een positiejas vinden. Heb een paar weken geleden een jas maat 46 gekocht bij de Zeeman. Maar je ziet niet dat ie veel te groot is. Ideaal dus.
Ik heb met 29wk mijn positiejas binnen gekregen. Mijn "oude" jas was ook een beetje stretch dus dat rekte nog enigszins mee.
Ik heb geen speciale jas gekocht voor mn zwangerschap. Vond het niet nog mn winterjas was ruim genoeg voor mij
Misschien ene op marktplaats? Ik heb bij mijn 1e zwangerschap een positiejas van mamalicious gekocht via mp. De jas kon met m'n buik meegroeien. Ideaal!
Ik heb vorige week een jas gekocht gewoon een maat groter dan normaal. Deze is erg ruim, en denk dat ik er nu mijn zwangerschap gewoon mee door kan lopen. Deze jas was 15,-. Voor een zwangerschapsjas betaal je zo 50 a 60,-. Heb nu een lekker warme jas die DICHT kan.. Want mijn eigen jassen kunnen dat niet meer Ik gooi liever een jas weg van 15 dan een van 60. Succes!