wat voor jas

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suus84, 2 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus84

Suus84 Niet meer actief

Een vraagje.
    De winterdag komt eraan en het wordt kouder.nu ben ik opzoek naar een winterjas maar ben bang dat ik gewone winterjas straks niet meer pas.meeste jassen zijn toch getailleerd.ik vind een zwangrschapsjas erg vroeg momenteel maar als ik de modellen zie in de winkel dan ontkom ik niet aan zo een jas.wanneer kochten jullie een zwangerschapsjas of hebben jullie nog tips?

2. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Ik heb met 19 weken een jas gekocht, 3 weken geleden dus :).

Ik heb nog geen grote buik, maar mijn normale winterjas paste ik al niet meer.
    Deze is nu nog iets ruim, maar met touwtjes heb ik hem prima in model gekregen :).

3. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kocht met 25 weken een zwangerschapsjas van h&m mama. Genoeg ruimte om in te groeien ;) kan 'm dus tot het eind van mn zwangerschap wel aan.

4. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ik heb m met ongeveer 20 weken gekocht bij de c&a en vind het totaal niet op een zwangerschapsjas lijken. Maar kan er lkkr in groeien :D

5. tulip

tulip Niet meer actief

Ik heb ook een positiejas van h&m, heb hem al weken aan. Kan ook al lang mijn eigen,jas niet meer aan en steeds mijn dochter naar school brengen, dus een warme jas is wel noodzakelijk. Deze heeft een riempje boven,je buik dus komt je buik heel mooi in uit.

6. tappie

tappie Lid

19 mrt 2008
    99
    0
    0
    Heb de positiejas van de Prenatal, is een mooie gesneden jas met voldoende ruimte zonder een hobbezak te worden. Is geen hele dikke jas dus nu met komende vorst een fleecevest in dezelfde tint eronder van de Action.

7. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ik heb mijn jas denk ik ook zo rond 24-25 weken gekocht (misschien eerder, m'n geheugen is een zeef) ik kon al snel m'n rits van mn jas niet meer dicht krijgen. Heb die van mij van de h&m, de zwarte jas met riempje boven je buik. Vind het verrassend warm, zit lekker en is ook handig voor wanneer het regent.

8. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kon nergens een positiejas vinden. Heb een paar weken geleden een jas maat 46 gekocht bij de Zeeman. Maar je ziet niet dat ie veel te groot is. Ideaal dus.

9. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik heb wat extra dikke (ruime) vesten en een poncho voor de winter.

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik heb met 29wk mijn positiejas binnen gekregen.
    Mijn "oude" jas was ook een beetje stretch dus dat rekte nog enigszins mee.

11. schorpioentje80

22 apr 2010
    50
    0
    0
    fulltime moeder
    Drenthe
    Ik heb geen speciale jas gekocht voor mn zwangerschap.
    Vond het niet nog mn winterjas was ruim genoeg voor mij

12. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Misschien ene op marktplaats?

Ik heb bij mijn 1e zwangerschap een positiejas van mamalicious gekocht via mp. De jas kon met m'n buik meegroeien. Ideaal!

13. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Ik heb vorige week een jas gekocht gewoon een maat groter dan normaal. Deze is erg ruim, en denk dat ik er nu mijn zwangerschap gewoon mee door kan lopen.
    Deze jas was 15,-.
    Voor een zwangerschapsjas betaal je zo 50 a 60,-.

Heb nu een lekker warme jas die DICHT kan.. Want mijn eigen jassen kunnen dat niet meer
    Ik gooi liever een jas weg van 15 dan een van 60.

Succes!

Deel Deze Pagina