dochter 6 maanden en opnieuw zwanger

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama van Dilara, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Dilara

    Mama van Dilara Actief lid

    10 sep 2012
    102
    0
    0
    Schiedam
    Mijn dochtertje is bijna 6 maanden, hoewel ik weken na de bevalling riep dat ik het nooit meer over zou doen ben ik nu opnieuw zwanger.

    Toen mijn dochtertje 3 maanden was wilde ik ineens nog een kindje, nu ben ik een week overtijd en breekt het zweet me uit.

    Hoe zwaar gaat dit worden straks met 2 kleintjes? Wie heeft hier ervaring mee en kan mij een beetje moed inspreken?
     
  2. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Ik heb er geen ervaring mee, maar van harte gefeliciteerd! Het gaat vast helemaal goedkomen, de eerste maanden zullen zeker zwaar zijn maar als je eenmaal in een ritme komt, gaat alles hopelijk op rolletjes lopen! Probeer je er niet bij voorbaat al druk om te maken, en zorg dat je goed bent voorbereid als je tweede geboren wordt, wat extra hulp betreft.

    Wel leuk dat ze echt samen op zullen groeien...
     
  3. miss geul

    miss geul Fanatiek lid

    26 feb 2012
    2.587
    0
    0
    ik heb er geen ervaring mee maar gefeliciteerd en wat ik tegen alle nieuwe mama's uit mijn omgeving zeg verwacht niet dat je huis spik en span is, je kind alle aandacht kan krijgen en je full time kan werken ergens moet je eens tap terug doen.

    veel succes en het komt vast allemaal goed
     
  4. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.190
    4.335
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.