Dochter gescout voor KNVB

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door An79, 15 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.092
    574
    113
    Wat kregen wij gisteren een verrassend mailtje. Onze dochter is uitgenodigd voor een aantal selectietrainingen van de meisjes bij de KNVB.
    Grote kans dat het natuurlijk niks wordt, maar deze kan ze alvast in haar zak steken. Ze is zo ontzettend blij en wij zijn natuurlijk ook hartstikke trots.

    Zijn er meer ouders die dit hebben meegemaakt en enig idee wat wij kunnen verwachten?

    alvast bedankt.
     
    bosi333, Kolibrie2, KleineLai en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Leuk! Ik heb er geen ervaring mee.
    Laat haar er maar van genieten.
    Ik heb wel gehoord van mensen waar hun zoon ook uitgenodigd was en door ging er een erge druk is veel trainen en minder school. Hij is er mee gestopt.
     
  3. Artemis88

    Artemis88 Niet meer actief

    Gefeliciteerd, wat een compliment zeg:thumup:
     
  4. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.872
    13.038
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Super leuk!
    Hoe oud is je dochter en wat wil je precies weten? Wij hebben hier wel ervaring mee.
    Weet je ook al waar en wanneer de selectie dagen zijn ivm corona?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    #5 GossipGirlxoxo, 15 sep 2020
    Laatst bewerkt: 15 sep 2020
    Super leuk geen ervaring met kind wel met schoonzusje toen ze 10 was en die heeft tot haar 17e voor de jong oranje gevoetbald uiteindelijk. Toen scheurde ze haar kniebanden bij een vriendschappelijk potje zaalvoetbal waar ze inviel voor een vriendin en heeft ze nooit meer kunnen voetballen. Is een leuke tijd geweest waarin soms iemand af viel wat echt triest was als diegene al meerdere jaren erbij zat, maar over het algemeen je dezelfde en veel bekende meiden tegen kwam omdat er toen weinig hoger voetballende meiden teams waren. Ze is rond haar 14e ook gescout door fc twente toen vele eredivisie clubs met damesvoetbal gingen beginnen maar dit heeft ze afgeslagen omdat ze niet in een gastgezin wilde/durfde te wonen door de weeks.
    En wat je kan verwachten. Toen was er geloof ik eens in de 2 weken een training of oefenwedstrijd (zo goed als altijd tegen een jongensteam van een eredivisieclub en die jongens dan 1 jaar jonger). Het was toendertijd in diemen, dus voor ons dicht bij huis.
     
  6. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.092
    574
    113
    Ik geloof best dat het pittig is en dat het iets is waar je goed over na moet denken, mocht ze verder komen.
    Het is wel echt haar grote droom. Het is zo’n fanatiek meisje. We denken maar niet te ver vooruit, dat komt evt. tegen die tijd wel.
     
    GossipGirlxoxo, Fuddey, owly en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    12.999
    25.441
    113
    Gaaf zeg!
     
  8. Catou

    Catou Fanatiek lid

    11 okt 2013
    3.477
    1.715
    113
    Wat gaaf voor je dochter!
    Dat is wel heel erg leuk om te horen, maar wat andere zeggen bereid je wel voor op het kunnen afvallen. Een neefje was geselecteerd, kan ook echt goed voetballen, maar is uiteindelijk weer afgevallen. En een meisje wat we kennen is ook geselecteerd en er speelt nog steeds. Zit ook op de opleiding voor topsporters.
     
  9. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat gaaf voor haar!
     
  10. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.092
    574
    113
    Dat was vast een hele gave ervaring. Wat ontzettend jammer en zonde dat ze dat niet heeft kunnen voortzetten.
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  11. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.092
    574
    113
    Dat doen we zeker hoor. Misschien een beetje teveel. Ik geef aan dat ze moet genieten van de ervaring, maar niet teveel moet verwachten.
     
  12. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wat gaaf zeg!
     
  13. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.119
    4.333
    113
    Home
    De oudste van mijn broer is gescout en voetbalt nu bij de jeugdselectie van een grote club


    Het is zwaar en keihard
    Hoop heen en weer gevlieg en dan ook nog school en beide ouders die werken en jongere kinderen
    Maar het is zijn droom dus doen ze het graag

    Er worden zoveel kinderen uitgenodigd in vergelijking met wat echt de top haalt is het weinig
    Dus eventueel voorbereiden op teleurstelling
    Succes
     

Deel Deze Pagina