Dochter gescout voor KNVB

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door An79, 15 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. An79

    An79 Fanatiek lid

    8 jun 2015
    1.092
    574
    113
    Wat kregen wij gisteren een verrassend mailtje. Onze dochter is uitgenodigd voor een aantal selectietrainingen van de meisjes bij de KNVB.
    Grote kans dat het natuurlijk niks wordt, maar deze kan ze alvast in haar zak steken. Ze is zo ontzettend blij en wij zijn natuurlijk ook hartstikke trots.

    Zijn er meer ouders die dit hebben meegemaakt en enig idee wat wij kunnen verwachten?

    alvast bedankt.
     
    bosi333, Kolibrie2, KleineLai en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Gewooniemand

    Gewooniemand Niet meer actief

    Leuk! Ik heb er geen ervaring mee.
    Laat haar er maar van genieten.
    Ik heb wel gehoord van mensen waar hun zoon ook uitgenodigd was en door ging er een erge druk is veel trainen en minder school. Hij is er mee gestopt.
     
  3. Artemis88

    Artemis88 Niet meer actief

    Gefeliciteerd, wat een compliment zeg:thumup:
     
  4. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.872
    13.038
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Super leuk!
    Hoe oud is je dochter en wat wil je precies weten? Wij hebben hier wel ervaring mee.
    Weet je ook al waar en wanneer de selectie dagen zijn ivm corona?
     
    GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    #5 GossipGirlxoxo, 15 sep 2020
    Laatst bewerkt: 15 sep 2020