Hallo meiden Mijn klein meid van 2 jaar en 4 mnden trekt haar slaapzak met pyama broek en romper los Ook trekt ze haar luier uit in bed met als gevolg dat haar bedje nat is :S.. baal hier ontzettend van want niks werkt.. is dit een fase??, of wil ze gewoon geen luier meer om.. we zetten haar wel op het potje maar doet nog niks dus ik dacht dat ze er nog niet aan toe was misschien?.. Iemand tips?.
Hoi Lindy, Dit is echt herkenbaar zeg Noa had een broekje en een hemdje aan, we zijn maar weer overgestapt op de romper en nu doet ze het niet meer. Misschien dat het helpt! Sterkte ermee, ennuh zolang het plas is valt het nog mee
nope helpt niet, ze schrijft al dat de romper los gemaakt wordt. Hier was het ook niet anders. Hier was het wel een fase overigens. Laatste tijd gaat het goedl (klopt af)
gelukkig hier alleen het probleem van het losmaken van de slaapzak.. dit kunnen wij nu (nog) voorkomen door de rits bijna tot beneden dicht te ritsen en dat het lipje van de rits (waar je hem dus vasthoudt en mee open/dicht doet) naar beneden te richten en dan onder de stof mee naar binnen te steken. Het allerlaatste stukje moet je dus even met de hand het ritsje naar beneden duwen. Je kindje kan dus het lipje van de rits dan niet vastpakken (hoop dat je begrijpt wat ik bedoel).. succes!
dit deden wij ook altijd (zo strak mogelijk vastzetten) maar onze dame had het zo door en kreeg 'm gerust uit. Ik tref haar soms zonder slaapzak, pyama uit, alles uit bed gegooid... maar gelukkig is ze nog niet op het idee gekomen om haar luier uit te trekken.
oh jee, nou ik hoop dat onze kleine man het nog laaaang niet ontdekt! (tjsa.. ze zijn toch veel handiger dan je denkt..)
onze oudste deed het ook... nu geen luier meer, maar hier werkte dit (tip van het kdv) slaapzak met de rits op de rug én binnenste buiten aan doen. Het is even pielen met de rits, maar Sam heeft hem zo nooit open gekregen.
hier de slaapzak achterstevoren aangetrokken en dan het lipje naar binnen en vast met een kinderveilige veiligheidsspeld (volg je t nog?) Je kunt ook een waterdichte molton op het matras leggen dan is die iig beschermd. (HEMA)
iemand ook nog tips zonder slaapzak? mijn dochter doet hetzelfde, maar weigert in een slaapzakje te slapen, wil alleen onder de dekens..
Moeilijk,. Hier wil ze nu ook geen slaapzak meer in aan sinds van de week en heb nu luier broekjes gekocht en diehoudt ze wel aan
luier andersom aan doen (heb hier geen ervaring mee hoor) luier rondom vast tapen met plakband haar ondergoed aan elkaar vastspelden