Dochter valt af

Discussie in 'Voeding' gestart door Muggleborn, 3 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muggleborn

    Muggleborn Actief lid

    19 nov 2020
    340
    462
    63
    Vrouw
    Hoi mama's,

    Mijn dochter van 1 groeide altijd als kool, tot mei ongeveer.
    Toen kreeg ik ook een flinke dip in mijn melkproductie vanwege de menstruatie en wilde ze minder drinken door doorkomende tandjes.
    Ze at toen goed vast voedsel en dat heeft haar er toen doorheen gesleept.
    Een maand later wilde ze ineens niet meer gevoerd worden , dus zijn we overgegaan op stukjes voedsel en sindsdien eet ze dus een stuk minder en drinkt ze weer meer borstvoeding.

    Geen probleem voor mij , maar in haar grafiek is duidelijk te zien dat ze echt een flinke daling maakt .
    Het ging net weer iets beter en toen kreeg ze helaas corona en is ze ontzettend ziek geweest waardoor ze weer is afgevallen .

    Ik ben al bij de huisarts geweest en die zei mij niet meer te weten en dat de grafieken ook niet alles zeggen , ze ziet er goed uit , plast en poept goed en is een vrolijk levendig kind.

    Ik heb binnenkort een consult met Stefan Kleintjes in de hoop dat hij me tips kan geven over het eten en de borstvoeding, want ik weet het eventjes niet meer .

    Ze is wel weer meer geïnteresseerd in eten , maar heeft liever de hele dag de borst (geen probleem als ze dan weer een lijntje gaat volgen, maar dit gebeurt tot nu toe niet)

    Ze is trouwens wel flink gegroeid sinds mei , 5 cm in 3 maanden maar is kwa gewicht van 9800 naar 9450 gegaan.

    Heeft hier iemand dit ook meegemaakt? En heeft iemand tips voor voeding ? Dingen zoals pap wil ze niet want ik mag haar niet voeren en helaas is ze vooral gek van groente en fruit dus daar komt ze amper van aan...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Brood met banaan of avocado of aardbeien
    Roomboter op brood