wie kent het boek echte mannen eten geen kaas geschreven door een slachtoffer van een loverboy. morgen op sbs6 vertelt hij(manou) zijn kant van het verhaal. ik ga zeker weten kijken hoe walgelijk ik af en toe ook werd van hem in de boeken. ik heb alle 2 haar boeken gelezen en de 3de geschreven door haar moeder en ben toch wel erg benieuwd naar zijn verhaal
Heb je peter r. de vries gezien zondag? Hij heeft er aandacht aan besteed en het schijnt een verhaal te zijn (van haar) met behoorlijk wat fantasie. Ik ben zeker ook benieuwd en ben van plan om morgen te gaan kijken.
http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/207122-peter-r-de-vries-ontmaskerd-maria-mosterd.html
ik ben benieuwd... Ik denk dat zelf dat we niets wijzer worden. Als hij je het gevoel geeft, dat hij wél te vertrouwen is en onterecht vastzit ofzo, dan zou dat ook kunnen betekenen dat hij inderdaad goed kan praten... en dát zou weer logisch zijn, gezien de beschuldiging dat hij een loverboy is of zou zijn.
heb ook zondag gekeken vooral omdat ik alle 3 haar boeken heb, vondt het een intressant verhaal van haar kant... maar nu ik peter r. de vries heb gezien ... het klopt voor geen kant dat verhaal wat in haar boek staat ! er zal wel iets van waar zijn maar denk voor zo'n 75 % fantassie is ! ik maar walgen van zo'n jongen die tot zulke dingen in staat is... vindt het wel jammer van haar..!!! WIL MIJN GELD TERUG !!
ik heb dus heel wat gemist afgelopen zondag. balen want ik had het wel willen zien dus morgen ga ik zeker thuis. ik had al een vermoeden dat er iets niet waar was anders gaat hij nooit op tv zijn verhaal doen. er is nog nooit een loverboy zo in beeld geweest en doet zijn verhaal. wel triest als een hoop niet waar blijkt te zijn want ze heeft er veel aan verdient
ik ga ook even kijken vanavond! En wil het boek van hj korterik ook nog wel lezen!... Compleet plaatje heb je dan haha
Ga vanavond ook zeker kijken! Zijn kant van het verhaal eens horen! Heb gisteren dat boek "echte mannen eten wél kaas" gekocht! Ook ff lezen..!
Ik heb ook de boeken gelezen, na het lezen van de boeken al zo m'n twijfels. Dingen onverklaarbaar en dat ik klaar was met lezen wilde ik nog dingen weten, hoe dingen gebeurd konden zijn. Vooral de klasgenoten die verklaarden dat Maria gewoon op school was hebben overtuigingskracht denk ik. Was ook een vraag die velen stelden na het lezen van het boek. Waarom greep school niet in? Ik weet zelf dat je gerust wel eens kan spijbelen, maar hele weken niet op school zijn? Vanavond inderdaad het verhaal van Manou. Ga het zeker kijken, ben zeer benieuwd. Waarschijnlijk is het geen superlieve jongen en heeft ie vast wel dingen op z'n kerfstok, want Maria heeft veel fantasie maar er zullen dingen vast wel kloppen. Maar even serieus, als het nou waar is wat Peter R de Vries zegt, en is het verhaal dat Manou een loverboy is gelogen, hoe denk je dan dat het voor die Manou is?
als het idd allemaal gelogen is vind ik dat voor hem ook erg sneu zijn leven is gewoon door het slijk gehaald dan door een fantasie rijk meisje die aandacht wil. hij zal best wel wat op zijn kerfstok hebben maar om hem dan zo te behandelen!! als ik terug denk aan die boeken en het hele verhaal zijn er idd dingen die niet helemaal kloppen en die onverklaarbaar zijn.