Domme vraag over de grote boodschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Perry, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perry

Perry Niet meer actief

meiden,

Wat ik me al een tijdje afvraag;
    Stel je mag bijna testen, en moet een grote boodschap doen (op de wc) kun je dan gewoon zoals normaal gaan persen of hoe zit dat eigenlijk? :) Als je dan zwanger zou kunnen zijn, verlies je het vruchtje dan niet door hard te persen?

2. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ja hoor, geen probleem. Alleen te hard persen wordt afgeraden als je zwanger bent, omdat je er aambeien van kan krijgen. Maar ja, dat kan ook als je niet zwanger bent en te hard perst. ;)

3. Meara

Meara Niet meer actief

`Daar zijn meer vrouwen heel bang voor heb ik begrepen. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hierover

4. Perry

Perry Niet meer actief

dankjewel voor jullie reacties!
    ik heb er wel is slapeloze nachten van gehad haha! en nou wou ik wel is weten hoe het in elkaar steekt :)

Dank jullie wel :)

5. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Haha, daar was ik ook bang voor!!!! Grappig wat je allemaal niet in je hoofd haalt he.

6. Perry

Perry Niet meer actief

haha ja grappig!!! :p
    Die vragen blijven dan in je hoofd spoken haha

7. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Een vriendin van me moest zo spugen toen ze zwanger was, dat ze bang was dat ze het kind zou uitkotsen.

Maar nog even en je mag testen. Spannend!!!!! Wat denk je zelf???

8. Perry

Perry Niet meer actief

Heb er een onwijs goed gevoel bij deze keer!!!
    Heb me nog nooit zo zeker gevoeld van iets :D

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Perry! Enne.. je kunt inderdaad 'ontspannen' naar het toilet gaan hoor!

10. Perry

Perry Niet meer actief

Gelukkig, ik blijf het toch wel een beetje eng vinden :)
    maar dat is dus nergens voor nodig...

x

11. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    uhm.. Ik gebruik er speciaal Lactulose voor. Ik krijg namelijk vaginale bloedingen van te hard persen... Heb er al een echo voor gehad, maar ik ben me 2 x helemaal kapot geschrokken! Echt helderrood bloed... Dus als je er echt moeite mee hebt ga dan voor de zekerheid even naar de apotheek. Lactulose kan je veilig gebruiken tijdens je zwangerschap :D

Liefs,

Sam

12. Starlady

Starlady Bekend lid

24 sep 2005
    892
    0
    0
    GLD (zuid)
    Daar zijn veel vrouwen bang voor en nee het is geen gekke vraag.

Nee je kunt niet het vruchtje verliezen als je zwanger zou zijn, je hebt als je zwanger bent en hard moet drukken, meer kans op aambeien ;)

13. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Nee, je kunt de baby niet verliezen. Als je zwanger bent, sluit een slijmprop je baarmoeder af en daarin ontwikkelt zich het vlies met daarin je baby en het vruchtwater.
    Je kan van te hard persen idd wel aambeiden krijgen en omdat je baarmoeder en omgeving beter doorbloed is, ook wat bloedverlies. DIt zijn dan gsprongen adertjes meestal...
    Je kan dus rustig naar de wc....

Deel Deze Pagina